Hi en welkom.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:28 schreef AldFern het volgende:
Goedendag Chinashoppers,
Dit is mijn eerste post hier en ook nog meteen in dit topic. Ik volg dit topic ongeveer denk ik ongeveer een jaartje. Ik heb vele mooie bestellingen dankzij jullie kunnen doet. Vooral de Vsonic VSD3 ben ik erg blij mee. En als je een klein budget hebt de Awei ES800M.
Maar nu komt mijn brandende vraag een aantal posts geleden had Shiz het over de Astrotec AS100 en AS200. Ik ben dus op zoektocht gegaan naar informatie over deze 2 koptelefoons. Ik kwam uiteindelijk op de site van Astrotec uit (http://www.astrotec.cn/product.asp?id=9&Ca=8). Daar hebben ze het over de AS100 Pro die volgens mij weer anders is dan de AS100 HD's en ook in prijs wat duurder. Maar welke moet ik nou aanschaffen? De AS100 HD, AS100 Pro of de AS200? Misschien dat iemand hier ervaring heeft met de AS100 Pro.
En nog sorry voor deze lap tekst.
Hebben jullie hier de Banggood aanbieding van afgelopen week gemist??quote:Op zondag 19 april 2015 11:24 schreef shiznuts het volgende:
Ze waren altijd al te krijgen voor zo'n 20 USD hoor. Maare...
[ afbeelding ]
@ http://www.ibuygou.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2015 11:43 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Hebben jullie hier de Banggood aanbieding van afgelopen week gemist??Ja, Helaas wel. Zat aan het wachten op het geld dat PayPal terug gaf van refund, maar dat was net beschikbaar na de code was afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Heeft iemnad enig idee hoe ik kan checken of ze originele leveren? Via google kom ik niet ver.quote:Op zondag 19 april 2015 11:24 schreef shiznuts het volgende:
Ze waren altijd al te krijgen voor zo'n 20 USD hoor. Maare...
[ afbeelding ]
@ http://www.ibuygou.com
Ze leveren origineel.quote:Op zondag 19 april 2015 12:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Heeft iemnad enig idee hoe ik kan checken of ze originele leveren? Via google kom ik niet ver.
Heb er al eerder telefoons besteld, oa de xiaomi mi3 en mi2s. Tot zover alles origineel en vaak goedkoop met Xiaomi spullen.quote:Op zondag 19 april 2015 12:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Heeft iemnad enig idee hoe ik kan checken of ze originele leveren? Via google kom ik niet ver.
Oh dan koop ik er hier wel eentje in de winkelquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:25 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Is gewoon een USB-power-adapter, 240V->5V USBIk gebruik er de adaters voor die mijn Anker heeft vervangen, de Xiaomi adapters liggen nog allemaal in hun cellofaantje in de doos
En de converters heb ik weggegeven.
Merci voor je reactie. Ik heb nog een snel vraagje voor je welke van de 2 Astrotec's vindt jij het dichts in de buurt van de Vsonic VSD3 of Ostry KC06(/a) komen? Zodra ik dat weet ga ik meteen mijn bestelling plaatsen!quote:Op zondag 19 april 2015 10:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hi en welkom.Eh. Die AS100 Pro lijkt me een special premium edition met lederlook ofzo, denk niet dat ze het geluid veel getweaked hebben of iets, gewoon een wat interessantere look en betere afwerking. Maar wel een leuke 'find'; kende 'em nog niet. De AS100HD zijn lekker licht en comfortabel, door het open back design klinkt de muziek niet blikkerig of dof. Goed helder, prima soundstage en signature, misschien door het open back design wat minder present op het gebied van bass, komt dan wat meer tot z'n recht als je 'em meer juice geeft, is een prima koptelefoon voor m'n StonerAcoustics DAC en S.M.S.L. sApII Pro amp.
De AS200HD heeft dus een wat aanwezigere bass, klinkt door het closed back design wat voller en doffer. Waar de AS100HD zich dan neerzet als prima allrounder, leent de AS200HD zich dan weer meer voor de electronic dance/house zaken en dergelijke. Mijn persoonlijke voorkeur gaat echter naar de AS100HD uit.
En VSD3 en ES800M zijn idd. Kan een berg, kost een beetje.
- Nou ja, misschien toch iets anders qua soundsignature (neutraler en wat makkelijker aangedreven)
Frequency range: 8 ~ 21000Hz VS 10 ~ 27000Hz
Sensitivity: 106 ħ 2dB at 1Khz/mW VS 110dB
@ Shark watches... en wat vinden we van deze? http://www.ebay.nl/itm/301480053536 Fout, of kan het net?
Of ik heb hem ook gemist, of hij was hier helemaal niet gedeeld.quote:Op zondag 19 april 2015 11:50 schreef Zspirit het volgende:
Hmm nee gemist blijkbaar, ik kan het ook niet in dit topic of het vorige deel terug vinden, stond het in een ander topic?
De V3 is niet slechter dan de V2. De V3 heeft alleen een ander soundprofile. Minder bass, meer midden.quote:Op maandag 20 april 2015 10:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Of ik heb hem ook gemist, of hij was hier helemaal niet gedeeld.
Ik vermoed uit van de 2e optie. Heeft dan naderhand ook niet zoveel nut om het alsnog te posten als de actie al voorbij is.
Overigens loopt er op dit moment een actie voor de V3 van de pistons:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-971961.html
Maar gezien de review van Shiz, misschien niet zo gunstig die te scoren.Allicht beter een v2 opruimertje bij bijv. ibuygou te scoren.. (de mijne is al weer even onderweg van Ibuygou.
)
Ik ben benieuwd! Mijn V3's zouden binnenkort wel binnen moeten komen, heb de V2's ook hier liggen dus kan ze straks mooi vergelijken zowel op Sounds-signature als op gebruiksgemak.quote:Op maandag 20 april 2015 10:40 schreef Kenzi het volgende:
[..]
De V3 is niet slechter dan de V2. De V3 heeft alleen een ander soundprofile. Minder bass, meer midden.
Ze zitten veel lekkerder dan de V2.
Welke review?quote:Op maandag 20 april 2015 10:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Overigens loopt er op dit moment een actie voor de V3 van de pistons:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-971961.html
Maar gezien de review van Shiz, misschien niet zo gunstig die te scoren.Allicht beter een v2 opruimertje bij bijv. ibuygou te scoren.. (de mijne is al weer even onderweg van Ibuygou.
)
Zoals gezegd het is dus een 'safe' sound, dus niet echt iets mis mee, maar niet echt mijn ding. Van mij had 'ie de sound mogen hebben van de V2 met de comfort van de V3.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Ben je niet bang voor een neppe dan?
lol.Enniehoezels. Buuf had gister drie dingen voor me aangenomen.
Aardig broekie. Dan de nieuwe Pistons van Xiaomi en die Soocoo S60 van AliExpress.
- nieuwe Xiaomi Pistons: mweh, beetje underwhelming. Had er iets meer van verwacht. Afwerking en comfort is echt prima, maar de sound... drivers zijn niet zo effectief. Dus op 100% laptop output mist er soms wat aandrijving voor m'n gevoel. Daardoor lukt het ook niet echt separatie te creëren en is de sound vrij gewoontjes. Beetje op 'safe' gespeeld. Ik mag het persoonlijk liever met wat meer leven in de brouwerij: [ \/\ ] , [ ~ ] sterke bass met directe kick die dan een beetje afvalt en dan in het vocal segment weer wat aantrekt, dit is meer: [ - ]. Bass klinkt ook verschrikkelijk als je 'em wat optrekt met een EQ.
Thanks, zo overheen gelezen blijkbaar. Ik had wel het reviewtopic gecheckt.quote:Op maandag 20 april 2015 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Topic gaat niet zo snel, dus gewoon wat posts terug staat een korte impressie sum-up:
[..]
Zoals gezegd het is dus een 'safe' sound, dus niet echt iets mis mee, maar niet echt mijn ding. Van mij had 'ie de sound mogen hebben van de V2 met de comfort van de V3.
Werkt die Soocoo bij jou? Ik krijg hem niet aan. Dat ding heeft al meerdere malen aan de stroom gelegen (rood lampje brandt) en als ik dan 3 sec op de aan/uit knop bovenop drukt doet-ie nietsquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:39 schreef shiznuts het volgende:
lol.Enniehoezels. Buuf had gister drie dingen voor me aangenomen.
die Soocoo S60 van AliExpress.
Hij doet het. 't Is een mooie complete set, maar de beeldkwaliteit doet me een beetje denken aan m'n zo'n vijf jaar oude Kodak PlaySport en er zijn een soort moederboordpiepjes in de opnamen terug te horen. Stabilisatie kun je beter uitgeschakeld houden. Effectief is het niet echt en beeldkwaliteit gaat erop achteruit. Verder moet ik er nog wat mee klooien en testen, mja, het is wat je voor dat geld kunt verwachten, maar zoals gezegd dus wel mooi compleet met case en mounts e.d., wat je bij de Xiaoyi Sports cam dan weer niet hebt, die verder ook geen display enzo. Maar die zou ik dan weer doen puur qua beeldkwaliteit.quote:Op maandag 20 april 2015 15:57 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Werkt die Soocoo bij jou? Ik krijg hem niet aan. Dat ding heeft al meerdere malen aan de stroom gelegen (rood lampje brandt) en als ik dan 3 sec op de aan/uit knop bovenop drukt doet-ie niets
Heb de verkoper al gemaild maar die heeft nog niet gereageerd..
Hoe vind je hem t.o de sj4000?quote:Op maandag 20 april 2015 16:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij doet het. 't Is een mooie complete set, maar de beeldkwaliteit doet me een beetje denken aan m'n zo'n vijf jaar oude Kodak PlaySport en er zijn een soort moederboordpiepjes in de opnamen terug te horen. Stabilisatie kun je beter uitgeschakeld houden. Effectief is het niet echt en beeldkwaliteit gaat erop achteruit. Verder moet ik er nog wat mee klooien en testen, mja, het is wat je voor dat geld kunt verwachten, maar zoals gezegd dus wel mooi compleet met case en mounts e.d., wat je bij de Xiaoyi Sports cam dan weer niet hebt, die verder ook geen display enzo. Maar die zou ik dan weer doen puur qua beeldkwaliteit.
Dat ding ziet eruit alsof het in Nederland heel erg niet toegestaan zou zijn (om te verkopen in winkels dan) omdat je jezelf er (voor zover ik het uit de afbeelding van kan afzien) mee kunt electrocuteren. (Stekker met 1 pin in het stopcontact en de andere langs de buitenrand van de stekkerdoos)quote:Op maandag 13 april 2015 16:53 schreef julius123 het volgende:
als je naar die plaatjes kijkt moet elke stekker erin passen, ook de europese.
de stekker knip ik er wel af trouwens want die zal niet passen hier.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |