abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151703593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:12 schreef Kenzi het volgende:

[..]

wat is er zo bijzonder aan die xiaomi? het is gewoon een random stick zoals zovele hier in Shenzhen maar dan met Mi logo erop :') :') Exact dezelfde zonder logo verkopen voor RMB 15, met Mi logo erop kost ie RMB 49.

(overigens zijn er hier in China meer en meer plekken waar de selfiestick verboden is. *O* *O* )
Ik gokte op bouwkwaliteit etc, maar is dus random? Dan neem ik wel gewoon een billige. Dank.
  woensdag 15 april 2015 @ 11:02:38 #155
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151704249
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:12 schreef Kenzi het volgende:

[..]

wat is er zo bijzonder aan die xiaomi? het is gewoon een random stick zoals zovele hier in Shenzhen maar dan met Mi logo erop :') :') Exact dezelfde zonder logo verkopen voor RMB 15, met Mi logo erop kost ie RMB 49.

(overigens zijn er hier in China meer en meer plekken waar de selfiestick verboden is. *O* *O* )
xD

Dacht trouwens eerst dat de Xiaomi stick een ingebouwde bluetooth trigger had. Bleek helaas niet zo te zijn. Verder wel een aardig uitgewerkt ding hoor. :Y

En inderdaad. :D Qua quadjes is de Cheerson is echt een klein grappig en ook goedkoop dinkie om gewoon het vliegen onder de knie te krijgen. :Y Banggood heeft wel een erg tof assortiment. Ik heb zelf de V393E voorbesteld met gimbal en FPV functionaliteit voor m'n GoPro HERO3 Black. Wel benieuwd naar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151704586
Gisteren is de Xiaomi Redmi 2 aangekomen!
Is bedoeld als tijdelijk toestel voor mn vriendin.

Ik ben erg onder de indruk van dit toestel, een toestel van 120 dollar(bij pandawill) kan natuurlijk niet op tegen een LG G3 die ze nu heeft natuurlijk, maar voor dat geld kun je moeilijk klagen.
MIUI 6 werkt bijzonder prettig, ik had het ooit wel eens geprobeerd op mn nexus 5.
Maar op deze telefoon werkt het toch wel beter.
Het scherm is 1280x720 maar dat ziet er prima uit op 4,7inch, het scherm is ook goed helder dus ook makkelijk af te lezen in de volle zon.
4G van T-Mobile werkt gewoon goed, alleen kwaliteti met bellen is niet zo goed als met mn nexus.
al met al een prima budgettoestel!

pi_151710024
Vandaag weer een primeur; een leeg pakketje 8)7.
Gewoon zo'n plastic envelop, onbeschadigd en helemaal plat dus het lijkt er echt op dat ze het vergeten zijn erin te stoppen voor ze em dicht plakten :').
pi_151728132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:43 schreef Helly het volgende:
Vandaag weer een primeur; een leeg pakketje 8)7.
Gewoon zo'n plastic envelop, onbeschadigd en helemaal plat dus het lijkt er echt op dat ze het vergeten zijn erin te stoppen voor ze em dicht plakten :').
_O- In 4 jaar chinashoppen heb ik dit nog nooit meegemaakt of gelezen _O-
pi_151731385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:00 schreef davedavy het volgende:

[..]

_O- In 4 jaar chinashoppen heb ik dit nog nooit meegemaakt of gelezen _O-
Heb in 2009 of 2010 ofzo een jas bij banggood besteld. Pakket hadden ze beter leeg kunnen laten, echt heel erg ruk. Zal binnenkort eens kijken of ik hem nog kan vinden en dan foto'tje plaatsen. Leek echt nergens op :')/:'(
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  donderdag 16 april 2015 @ 02:58:04 #160
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151731877
Ooit kreeg ik eens een groot Angry Birds Pig kussentje terwijl ik die niet besteld had. Geen idee waar die vandaan kwam. Een andere keer kreeg ik een barcode/kassascanner i.p.v. iets anders (dat werd nagestuurd). :D
Gelukkig nog niet gehad dat er gewoon helemaal niks in zat. :P Da's wel knap lullig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151731985
lol, compleet vergeten dat het (mijn) moederdag is dit weekeinde :)

http://www.tinydeal.com/love-mom-super-sale-si-3659.html als herinnering :p

(haar verjaardag en als gierige nl'er is het gelijk voor moederdag O-) )

[ Bericht 12% gewijzigd door Kenzi op 16-04-2015 07:52:45 ]
  donderdag 16 april 2015 @ 07:09:42 #162
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_151732192
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 05:51 schreef Kenzi het volgende:
lol, compleet vergeten dat het moederdag is dit weekeinde :)

10 mei pas
pi_151732294
Ik kreeg 't al warm :@
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_151732685
Mag ik jullie mening vragen?
ik heb een Xiaomi MiBand, net geen 2 maanden oud. Sinds vorige week doet hij het niet goed meer. Slaappatroon houdt hij maar zelden bij, en lang niet alle stappen worden geregistreerd waardoor je een heel vertekend beeld krijgt. Soms wordt dagen niks bijgehouden, dan maar de helft, etc. Er is dus duidelijk iets mis.
Sinds zondag mail ik daarover met Banggood.
Ik moest foto's maken, een video, nog meer foto's. Video hebben ze niet eens gedownload of bekeken, en nu krijg ik deze mail.
quote:
For this problem,we can give you a warranty. We will help forward the item to the manufacturer for repair. Customers should cover the shipping cost, when we received the defective product, the manufacturer technical staff will check the product problem, if the product problem due to the physical damages and damages caused by incorrect usage, you need to pay for any cost incurred during the process of repair. But if the problem is cause by the product itself, they will repair it. If you need to pay for the repair fee, we will inform you in advance . When the item repaired after being checked by manufacturer, we will send it back to customer. It's OK for you?
Persoonlijk vind ik dat een bespottelijke oplossing, volgens mij is dat ding naar hun opsturen voor mij net zo duur als 2 nieuwe bandjes :{
Is dit een normale gang van zaken, of hoef ik hier niet mee akkoord te gaan? And if so, wat mag ik dan wel verwachten?

:@
Mokkel met stuntstok
  donderdag 16 april 2015 @ 08:33:33 #165
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_151732775
quote:
5s.gif Op donderdag 16 april 2015 08:25 schreef Mord_Sith het volgende:
ik heb een Xiaomi MiBand, net geen 2 maanden oud. Sinds vorige week doet hij het niet goed meer. Slaappatroon houdt hij maar zelden bij, en lang niet alle stappen worden geregistreerd waardoor je een heel vertekend beeld krijgt. Soms wordt dagen niks bijgehouden, dan maar de helft, etc. Er is dus duidelijk iets mis.
Ik moest foto's maken, een video, nog meer foto's. Video hebben ze niet eens gedownload of bekeken, en nu krijg ik deze mail.

[..]

Persoonlijk vind ik dat een bespottelijke oplossing, volgens mij is dat ding naar hun opsturen voor mij net zo duur als 2 nieuwe bandjes :{
Is dit een normale gang van zaken, of hoef ik hier niet mee akkoord te gaan? And if so, wat mag ik dan wel verwachten?

Ik twijfel persoonlijk een beetje.
Aan de ene kant bgegrijp ik dat je nu met een 'waardeloos' product zit naar twee maanden en je gewoon een nieuwe wilt van Banggood. Voor 20 euro zou dit toch prima moeten kunnen, soort van service.

Maar, het product deed het gewoon prima, dat heeft banggood bevestigd en jij ook. Nu blijkt het een paar maanden later kapot te zijn gegaan. Dit ligt niet aan Banggood maar blijkbaar aan Xiaomi de producent. Daar kan je het zeer waarschijnlijk laten repareren. Prima! Maar shipping kosten moet je zelf betalen, tenslotte heb je ook zelf extra eerst betaald om het naar Nederland te shippen?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_151732866
quote:

[..]

Heb je niet paypal retour aan gezet toevallig, kan je het terug sturen op kosten van paypal.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151733361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kreeg 't al warm :@
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 05:51 schreef Kenzi het volgende:
lol, compleet vergeten dat het (mijn) moederdag is dit weekeinde :)

(haar verjaardag en als gierige nl'er is het gelijk voor moederdag O-) )
Verwachten jullie moeders serieus dat je dan met iets komt aanzetten?
En als je dat niet doet dat dat dan een probleem is?
  donderdag 16 april 2015 @ 09:27:11 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151733660
quote:

[..]

Tja, lastig dit soort dingen. Denk dat ik zou aansturen op vervanging ipv reparatie. Terugsturen overigens gewoon in een geel Chinees envelopje en dan alleen de unit ivm verzendkosten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151734422
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:13 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

[..]

Ja oO< (zeker omdat het gecombineerd is met haar verjaardag. geen cadeau is oO/ )
pi_151734851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:13 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor, meer 't principe. Ze vindt 't leuk om iets te krijgen. Verder ben ik 't hele weekend weg en heeft ze m'n kids om op te passen. Ik kom alleen altijd veel te laat achter dit soort dagen :')
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_151735472
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, lastig dit soort dingen. Denk dat ik zou aansturen op vervanging ipv reparatie. Terugsturen overigens gewoon in een geel Chinees envelopje en dan alleen de unit ivm verzendkosten.
Hoe stuur ik daar het beste op aan denk je?

En op iemands eeerdee vraag: nee, ik heb geen verzendkosten betaald
Mokkel met stuntstok
  donderdag 16 april 2015 @ 10:43:04 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151735563
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:40 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Hoe stuur ik daar het beste op aan denk je?

En op iemands eeerdee vraag: nee, ik heb geen verzendkosten betaald
Zou zelf gewoon via de brievenbus doen, ja het is een (groot) risico maar de waarde is gewoon te laag om het met de post te doen. Denk dat een 50 gram wel moet lukken (¤2,30)
pi_151735711
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zou zelf gewoon via de brievenbus doen, ja het is een (groot) risico maar de waarde is gewoon te laag om het met de post te doen. Denk dat een 50 gram wel moet lukken (¤2,30)
ik bedoelde eigenlijk, hoe stuur ik het beste aan op vervanging?
Mokkel met stuntstok
pi_151736034
Superlogisch verhaal _O-

quote:
dear friend, i am very sorry that I forgot to tell you that there would be two bags, one is empty, one is with knife. The one with knife is out for delivery. Pls wait a few days more. It is my fault that I forgot to tell you. You will receive the knife soon.

If you didn't receive the knife within a month, we will fully refund you the knife.
Could you pls cancel the dispute first. I promise you will receive the knife soon
have a good day
quote:
Ok, I will wait.
But why are there 2 bags?
quote:
because knife is not allow using the china post air mail so we use other shipping method so sorry about the trouble and please do close the dispute for us mate the knife will be arrive very soon
  donderdag 16 april 2015 @ 14:01:40 #175
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_151741616
Soocoo S60 is binnen. Eerste indruk: degelijke camera in een mooie tas met voldoende bevestigingsmateriaal. Zelfs een karabijn-haak... Foto's volgen later
  donderdag 16 april 2015 @ 14:04:02 #176
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151741673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:57 schreef Helly het volgende:
Superlogisch verhaal _O-

Nou ergens wellicht wel :')! Mes is met bulkpost verzonden maar zonder tracking, pakketje via CP is verzonden met tracking (zodat ze ''bewijs'' van verzenden hebben).
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:01 schreef JiePieWie het volgende:
Soocoo S60 is binnen. Eerste indruk: degelijke camera in een mooie tas met voldoende bevestigingsmateriaal. Zelfs een karabijn-haak... Foto's volgen later
Ben benieuwd naar de beelden!
pi_151742117
Iemand een idee hoe ik bij Geekbuying een factuur kan downloaden/printen? Heb ze gisteren al een mail gestuurd maar krijg geen reactie. Ben de factuur nodig voor de duane :-/
  donderdag 16 april 2015 @ 14:24:38 #178
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151742177
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:22 schreef Duconda het volgende:
Iemand een idee hoe ik bij Geekbuying een factuur kan downloaden/printen? Heb ze gisteren al een mail gestuurd maar krijg geen reactie. Ben de factuur nodig voor de duane :-/
Ik heb destijds het orderdetailformulier uitgeprint en dat werd geaccepteerd.

Die is niet aan te passen met Devtools, maar dat is niet netjes natuurlijk. Heb ik dan ook niet gedaan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 16 april 2015 @ 14:45:24 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151742771
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:22 schreef Duconda het volgende:
Kopie van de order en paypalbetaling kan ook prima.
pi_151742772
Zijn er ook chinese webshops met meubels/inrichting?
hhhhh
  donderdag 16 april 2015 @ 14:48:13 #181
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151742851
Kun je beter bij de Zweedse zijn. ;(
(Het verschil in prijs wordt teniet gedaan doordat zware/grote objecten dan prijzig worden qua verzenden)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kopie van de order en paypalbetaling kan ook prima.
Inderdaad. 'k Doe altijd een printje van de orderbevestiging en PayPal-afschrijving die dan per e-mail zijn gekomen. Je kunt natuurlijk als je die niet (meer) hebt ook gewoon op de site bij je orderdetails een screenshot maken, dat volstaat meestal ook.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:01 schreef JiePieWie het volgende:
True true. Qua video, mweh. Doet me een beetje aan m'n oeroude Kodak PlaySport ZX-3 denken.
En ik heb in de audio-opname licht pulserende 'beeps' van het moederboard ofzo zitten.
pi_151747474
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:23 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Heb in 2009 of 2010 ofzo een jas bij banggood besteld. Pakket hadden ze beter leeg kunnen laten, echt heel erg ruk. Zal binnenkort eens kijken of ik hem nog kan vinden en dan foto'tje plaatsen. Leek echt nergens op :')/:'(
Dat wil ik wel zien.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_151747652
Had in het verkeerde topic geplaatst, nu maar in de goede dan:
Hebben jullie allemaal accounts voor alle verschillende sites? Ik bestel altijd zonder account, maar misschien loont als je er korting(en) voor terugkrijgt? Alhoewel er ook zoveel sites zijn dat je toch overal een beetje spendeert lijkt me...
  donderdag 16 april 2015 @ 17:53:58 #184
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_151747969
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:42 schreef Onufriev het volgende:
Hebben jullie allemaal accounts voor alle verschillende sites? Ik bestel altijd zonder account, maar misschien loont als je er korting(en) voor terugkrijgt? Alhoewel er ook zoveel sites zijn dat je toch overal een beetje spendeert lijkt me...
Ja
  donderdag 16 april 2015 @ 18:51:12 #185
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_151749333
Eerste bestelling gedaan op 31/03 bij BangGood. Vandaag keurig ontvangen!

2 Cree zaklampjes van 2,50 en 3,50.. Mooie is dat deze meer licht geven als mijn zaklamp van de Karwei van 19,95 :D

En een thermo/hygrometer van 2 euro voor in de broedmachine. Lijkt goed te werken :)

BangGood is over het algemeen wel oke dus, merk ik?
  donderdag 16 april 2015 @ 19:36:18 #186
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151750791
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:51 schreef Mubassie het volgende:
BangGood is over het algemeen wel oke dus, merk ik?
't is zowat m'n meestgebruikte shop, dus imho wel ja.

quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:42 schreef Onufriev het volgende:
Yep, overal 'n account, is handig als je 'n maildomain met catchall hebt, gewoon : naamshop@domein.be :)
Waarom 'n account? Met het puntensysteem dat op zowat alle sites gebruikt wordt, kan je 'n order die nét boven de 22¤ zit makkelijk net eronder krijgen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 16 april 2015 @ 19:56:23 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151751534
Daarnaar ook handig bij tickets, order tracking etc. Tenminste dat is mijn ervaring :)
pi_151763640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:48 schreef shiznuts het volgende:
Kun je beter bij de Zweedse zijn. ;(
(Het verschil in prijs wordt teniet gedaan doordat zware/grote objecten dan prijzig worden qua verzenden)

[..]

Inderdaad. 'k Doe altijd een printje van de orderbevestiging en PayPal-afschrijving die dan per e-mail zijn gekomen. Je kunt natuurlijk als je die niet (meer) hebt ook gewoon op de site bij je orderdetails een screenshot maken, dat volstaat meestal ook.

[..]

True true. Qua video, mweh. Doet me een beetje aan m'n oeroude Kodak PlaySport ZX-3 denken.
En ik heb in de audio-opname licht pulserende 'beeps' van het moederboard ofzo zitten.
Die soocoo lijkt wel verdacht veel op deze (of andersom)
http://www.tinydeal.com/z(...)rts-dv-p-148044.html

ben wel benieuwd, wil zelf nog steeds een actioncam aanschaffen maar twijfel tussen verschillende modellen. de sj4000 wifi (vanwege alle accs.), xiaoyi (maar nog weinig accs.) of toch maar iets anders proberen.

ga kayaken in zee, dus moet absoluut waterproof zijn :)
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:27:59 #189
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151764001
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 03:53 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Die soocoo lijkt wel verdacht veel op deze (of andersom)
http://www.tinydeal.com/z(...)rts-dv-p-148044.html

ben wel benieuwd, wil zelf nog steeds een actioncam aanschaffen maar twijfel tussen verschillende modellen. de sj4000 wifi (vanwege alle accs.), xiaoyi (maar nog weinig accs.) of toch maar iets anders proberen.

ga kayaken in zee, dus moet absoluut waterproof zijn :)
Zelf beschik ik over de SJ4000 en gebruik hem op mijn motor. Werkt perfect. De waterproof case die er bij zit heb ik getest en werkt ook perfect aangezien hij totaal geen water door laat. Enige minpunt was dat de zij knop blijft hangen omdat het veertje weg is.

Wanneer je gaat vergelijken zal er altijd iets beters zijn. Ik zou je in elk geval de SJ4000 (met wifi) aanraden omdat hij goedkoop is en je er prima beelden mee kan schieten
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_151766345
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf beschik ik over de SJ4000 en gebruik hem op mijn motor. Werkt perfect. De waterproof case die er bij zit heb ik getest en werkt ook perfect aangezien hij totaal geen water door laat. Enige minpunt was dat de zij knop blijft hangen omdat het veertje weg is.

Wanneer je gaat vergelijken zal er altijd iets beters zijn. Ik zou je in elk geval de SJ4000 (met wifi) aanraden omdat hij goedkoop is en je er prima beelden mee kan schieten
Ik denk ook dat het de SJ4000 wifi gaat worden. Ga hem niet genoeg gebruiken om een GoPro te kunnen verklaren aan mijn wederhelft. O+ En de berg accs. met de SJ4000 zijn toch wel tof.

Moet alleen nog even kijken of ik ergens zijn drijfding kan vinden, zodat als ie in zee valt ik hem nog terug kan vinden
pi_151766425
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:05 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het de SJ4000 wifi gaat worden. Ga hem niet genoeg gebruiken om een GoPro te kunnen verklaren aan mijn wederhelft. O+ En de berg accs. met de SJ4000 zijn toch wel tof.

Moet alleen nog even kijken of ik ergens zijn drijfding kan vinden, zodat als ie in zee valt ik hem nog terug kan vinden
http://www.banggood.com/F(...)r-GoPro-p-90423.html

"Bobber" is de term die je zoekt denk ik ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:13:59 #192
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151766568
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/F(...)r-GoPro-p-90423.html

"Bobber" is de term die je zoekt denk ik ;)
Laatst goedkoop via AliExpress besteld, alleen deze heeft geen platte onderkant, maar die heb je toch niet nodig onderwater:
http://www.aliexpress.com(...)7292_2039502113.html
pi_151766926
Is er toevallig nog iemand met reserve rotorbladen van deze mini quadcopter?
Ben mijn reserve bladen kwijt en ben een rotorblad verloren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151767956
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:28 schreef denkjedat het volgende:
Is er toevallig nog iemand met reserve rotorbladen van deze mini quadcopter?
Ben mijn reserve bladen kwijt en ben een rotorblad verloren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt verdacht veel op een Cheerson CX-11 kloon.
http://www.tinydeal.com/c(...)h-gyro-p-128255.html

Misschien dat daar nog wel props voor te vinden zijn, anders gewoon een nieuwe Cheerson CX10A kopen, die dingen kosten ook niet veel meer.

thx voor de bobber tip :) was er niet op gekomen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kenzi op 17-04-2015 11:21:53 ]
pi_151768013
oeps, quote ipv edit :@

[ Bericht 84% gewijzigd door Kenzi op 17-04-2015 11:21:17 ]
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:10:21 #196
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_151769383
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:13 schreef Kenzi het volgende:

[..]

lijkt verdacht veel op een Cheerson CX-11 kloon.
http://www.tinydeal.com/c(...)h-gyro-p-128255.html

Misschien dat daar nog wel props voor te vinden zijn, anders gewoon een nieuwe Cheerson CX10A kopen, die dingen kosten ook niet veel meer.

thx voor de bobber tip :) was er niet op gekomen.
Ik denk ook dat je gewoon cheerson blades kunt gebruiken, heb twee mini quads en die bladen zijn gewoon uitwisselbaar.

http://www.ebay.com/sch/i(...)rson+blades&_sacat=0

Staan er genoeg op ebay :)

(Deze zijn bijvoorbeeld 4 voor 'n dollar)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:10:56 #197
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151769400
Waar is de SJ4000 (wifi) op dit moment het goedkoopst?
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:19:40 #198
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_151769610
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:34:33 #199
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151770027
quote:
Danku ;)

Vandaag heb ik trouwens mijn oreka zonnebril van focalprice ontvangen. De kwaliteit is prima te noemen, het geheel is erg stevig en houdt de zon goed tegen. Draagcomfort is ook goed. Verder kwam het aan in een opbergcase waar ook nog een doekje bij zat. Aanrader dus!
Edit: linkje is altijd handig :)

[ Bericht 5% gewijzigd door l0lownkill op 17-04-2015 14:59:00 ]
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:37:23 #200
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:57:45 #201
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151770643
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:19:40 #202
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_151774970
Aii, de allereerste postNL brief binnen. Gaat waarschijnlijk om mijn Chuwi vi8, ik moet hiervan de waarde invullen, en aangeven of het een koop- of geschenkzending is. Zat ook een keyboard bij, denk dat ik deze ook in moet vullen.
Ach ja, allereerste keer in 4 jaar. Ik doe het met plezier.
pi_151784543
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:19 schreef l0lownkill het volgende:
Aii, de allereerste postNL brief binnen. Gaat waarschijnlijk om mijn Chuwi vi8, ik moet hiervan de waarde invullen, en aangeven of het een koop- of geschenkzending is. Zat ook een keyboard bij, denk dat ik deze ook in moet vullen.
Ach ja, allereerste keer in 4 jaar. Ik doe het met plezier.
Zorg ff dat al jouw pakketten eruit worden gepikt , als je toch met plezier betaald :P
Dan is de kans groter voor ons dat onze pakketjes belastingvrij binnen komen :D
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:34:58 #204
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151786405
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

SPOILER
De foto's spreken voor zich :D.

Eerste indruk: HUGE!
Hij valt mij in elk geval wel 100 procent mee!
Heel erg mooi horloge vind ik persoonlijk!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')