Bedankt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:56 schreef lasters het volgende:
Heb net ook even je vorige topic doorgespit, je kan wel t***** goed tekenen![]()
maak deze eens danquote:Op zondag 12 april 2015 10:45 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
De Burzum fans zullen het herkennen.
En nu ga ik een ei bakken.
Filosofem van Burzum is heilig voor mij en zie nu al dat ik het ga verkrachten als ik daar een tekening van ga maken...quote:Op maandag 13 april 2015 16:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maak deze eens dan
https://www.google.nl/sea(...)losofem%3B1024%3B884
doe je kei als schedel hahaha
quote:Op maandag 13 april 2015 16:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Cityscape
Respect voor de snelheid waarmee je je tekeningen maakt.
Gaaf zeg!quote:Op maandag 13 april 2015 07:40 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was om 5 uur al wakker dus heb een tekening gemaakt. Dit is een vijfpuntenperspectief.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een leuke droom heb gehad. Vannacht weer nachtmerries gehad, ging dit keer over mijn opa (die al 18 jaar dood is).quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:17 schreef jodelahity het volgende:
Droom jij echt nooit 1 keer over iets leuks?
Nooit een keer over een ex die je neukt ofzo? Serieuze vraag trouwens. Dit soort dromen heb ik bij bosjesquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een leuke droom heb gehad. Vannacht weer nachtmerries gehad, ging dit keer over mijn opa (die al 18 jaar dood is).
Nope... Jaren geleden had ik dat soort dromen wel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nooit een keer over een ex die je neukt ofzo? Serieuze vraag trouwens. Dit soort dromen heb ik bij bosjes
De 1 na laatste tekening moet een gevoel van vrijheid uitdrukken. Is gebaseerd op de duinen in Den Haag.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:54 schreef KingKloon het volgende:
Wat is de betekenis van de laatste twee tekeningen van je?
Die tweede tekening doet me denken aan een straat in Amesfoort, al weet ik niet precies welke hahaquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:16 schreef Gewas het volgende:
[..]
De 1 na laatste tekening moet een gevoel van vrijheid uitdrukken. Is gebaseerd op de duinen in Den Haag.
De laatste tekening is nagetekend van een foto die ik zelf heb gemaakt. Vind hem zelf niet zo bijzonder maar op Facebook vonden mensen het leuk omdat ze de straat herkenden. Heb bewust alle auto's/mensen weggelaten.
Veel straten in NL lijken op elkaar he.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:53 schreef lasters het volgende:
[..]
Die tweede tekening doet me denken aan een straat in Amesfoort, al weet ik niet precies welke haha
Ik heb nog een tekening uit 2004 tijdens mijn eerste psychose:quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:50 schreef KingKloon het volgende:
Kan je een tekening maken met een onderwerp uit je psychose? Dus door middel van je tekening ons laten ervaren hoe jouw psychose voor jou was?
Bedankt voor je lieve bericht.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:04 schreef Tacrandia het volgende:
Je tekeningen zijn echt heel mooi, je kan zien dat je perspectief goed onder de knie hebt. Het is heel goed dat je het als therapie gebruikt, er zijn zeker wel meer mensen die daar behoefte aan hebben. Zoek maar eens op "creatieve therapie".
Zelf teken ik ook veel, maar dan gewoon omdat ik het leuk vind, niet als therapie.
Ga zo door! En ik hoop dat je nachtmerries ooit voorbij gaan
Danke.quote:Op zondag 19 april 2015 06:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Goed bezig![]()
Die perspectief tekeningendamn son. Respect hoor
Het is in ieder geval beter dan alcohol.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 27 april 2015 05:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan alcohol.(dit is dag 20 zonder alcohol)
Die hele donkere tekeningen met houtskool, de rest met potlood. Ik heb een potlodenset met 1H, 2H, HB, 1B, 2B en 4B.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:39 schreef Miniem het volgende:
Teken je alles met potlood? Verschillende hardheden?
Ben blij dat je het een leuk topic vind.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:00 schreef JustTalkLove het volgende:
Leuke tekeningen en topic, Gewas.
Groetjes,
JTL
Hehe ik moest het effe opzoeken op Google. Idd beetje zelfde stijl met die wolven.quote:
Ja, ik wil al heel lang van de alcohol af. Toevallig net terug van de supermarkt, heb weer een zooi blikken gehaald.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:26 schreef Djurres het volgende:
Ik kijk stiekem wel eens in je topic, tof!
Ik heb het alleen niet vanaf het begin gevolgd, vanwaar de geen bier meer drinken? Heeft dit te maken met het feit dat je van de alcohol af wil?
Enige wat ik heb afgemaakt is vmbo dus denk niet dat de kunstacademie er in zit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:35 schreef Lápiz het volgende:
Heb je al eens overwogen toelating bij de kunstacademie te doen? Als je de goede docenten treft kunnen ze je wellicht helpen om richting te geven aan je uitingen. Ik ken je voorgeschiedenis niet, de kunstacademie kan een heftige plek zijn, maar ik wilde het toch gezegd hebben.
En cursus? Weet niet of je in een grotere stad woont, maar daar is altijd ruim aanbod voor zulk soort dingen?quote:Op zondag 10 mei 2015 10:52 schreef Gewas het volgende:
[..]
Enige wat ik heb afgemaakt is vmbo dus denk niet dat de kunstacademie er in zit.Denk dat ik het absoluut niet aankan om nog iets van een opleiding te doen, heb constant last van paranoia en angst.
Dit. Ik vind dat je vooral talent hebt met perspectief en gebouwen tekenen. Met zo'n cursus zou je dat wat kunnen bijschaven en een boel kunnen leren. Met impressie tekeningen zou je een leuk zakcentje kunnen verdienen terwijl je iets doet waar je goed in bent.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:04 schreef Lápiz het volgende:
Ik weet dat de HKU in Utrecht een basisopleiding aanbiedt, die vindt op zaterdagen plaats en dan kun je uitzoeken op wat voor manier je je beeldende kwaliteiten wilt ontwikkelen. Tevens geeft het je meer kans om door het selectieproces van de reguliere opleiding te komen. Ik heb zelf de kunstacademie als een prettige plek met gedreven mensen ervaren, maar er wordt dan ook wel e.e.a. van je verwacht, dus misschien teveel van het goede voor jou. Een (teken)cursus bij een goed instituut kan ik je evenwel aanraden, het kan verfrissend werken om met gelijkgestemden in contact te komen (op het gebied van tekenen dan).
Den Haag.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En cursus? Weet niet of je in een grotere stad woont, maar daar is altijd ruim aanbod voor zulk soort dingen?
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:04 schreef Lápiz het volgende:
Ik weet dat de HKU in Utrecht een basisopleiding aanbiedt, die vindt op zaterdagen plaats en dan kun je uitzoeken op wat voor manier je je beeldende kwaliteiten wilt ontwikkelen. Tevens geeft het je meer kans om door het selectieproces van de reguliere opleiding te komen. Ik heb zelf de kunstacademie als een prettige plek met gedreven mensen ervaren, maar er wordt dan ook wel e.e.a. van je verwacht, dus misschien teveel van het goede voor jou. Een (teken)cursus bij een goed instituut kan ik je evenwel aanraden, het kan verfrissend werken om met gelijkgestemden in contact te komen (op het gebied van tekenen dan).
Ik denk echt niet dat ik het aankan om iets serieus met dat tekenen te gaan doen... Een cursus zou veel te veel zijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit. Ik vind dat je vooral talent hebt met perspectief en gebouwen tekenen. Met zo'n cursus zou je dat wat kunnen bijschaven en een boel kunnen leren. Met impressie tekeningen zou je een leuk zakcentje kunnen verdienen terwijl je iets doet waar je goed in bent.
Ik doe vrijwilligerswerk bij een sportvereniging.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het lastig kan zijn om zo'n cursus te doen, weet ook niet wat je in het dagelijks leven doet.
Doe dat dan ook. Je typt echt te vaak dat je ze moet laten staan.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:52 schreef Gewas het volgende:
Hehe ik kom net terug van de supermarkt. Precies toen ik voor de voordeur stond dacht ik "waar is mijn fiets". Had dat ding voor de supermarkt laten staan.Het is echt tijd om te kappen met die biertjes.
Het is een verslaving.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Doe dat dan ook. Je typt echt te vaak dat je ze moet laten staan.
Nee kerel, je gaat ze gewoon laten staan, jij kan dat namelijk wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:19 schreef Gewas het volgende:
Ik werd niet meer vrolijk van al die Duitse soldaten aan de muur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is een poster van Warpaint. Meisjesmuziek.![]()
Straks voetbal kijken, denk dat ik de biertjes laat staan vandaag.
Thanks hehe.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:39 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee kerel, je gaat ze gewoon laten staan, jij kan dat namelijk wel.
Het is alleen even de wil! Jij kan dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |