niet op ingaan joh. Dat wil hij graagquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
altijd maar omdraaien wat ik zeg hehje kan toch gewoon accepteren wat je bent?
?tneb ej taw neretpecca nooweg hcot nak ej )': heh gez ki taw neiaardmo raam djitlaquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Jij legt mij op dat ik inteelt ben en ik moet dat intrinsiek gaan accepteren wat ik ben?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Je opa is tevens je vader.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet op ingaan joh. Dat wil hij graag
met zn moestuinquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet op ingaan joh. Dat wil hij graag
hahah funnyquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
?tneb ej taw neretpecca nooweg hcot nak ej )': heh gez ki taw neiaardmo raam djitla
ja preciesquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij legt mij op dat ik inteelt ben en ik moet dat intrinsiek gaan accepteren wat ik ben?
Ahah hoezoquote:
haha toen was ik er nog niet gr grquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel mijn leukste grap sinds 12 maart 1987
Weet ik, en dat is jammer, want je had zeker gelachen toen, man manquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha toen was ik er nog niet gr gr
Omdat de kans dat ik inteelt ben demografisch gezien lager ligt dan de kans dat jij dat bent. Zoals ik eerder al zei. En zowaar wij beiden geen idee hebben over elkaars ouders en grootouders, is het niks meer dan logisch aan te nemen dat niet mijn, maar jouw opa, tevens je vader is.quote:
hahaquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik, en dat is jammer, want je had zeker gelachen toen, man man
jezus wat ben jij een nerd, hoe bedoel je diep geraaktquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat de kans dat ik inteelt ben demografisch gezien lager ligt dan de kans dat jij dat bent. Zoals ik eerder al zei. En zowaar wij beiden geen idee hebben over elkaars ouders en grootouders, is het niks meer dan logisch aan te nemen dat niet mijn, maar jouw opa, tevens je vader is.
quote:
Houdoeequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:42 schreef TheWeeknd het volgende:
ik dnek dat het feestje maar weer eens is afgelopen, houdoe!
Waarom nou weer zo?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een nerd, hoe bedoel je diep geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |