Je zit nu gewoon trollen man.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
.
Ik heb ook een keer een fokker als wingman gehad een paar jaar geleden. Dat was een groot succes ik had in 1 avond meer meisjes gesproken dan in 10 jaar bij elkaar. En van een meisje had ik ook het nummer gekregen en gezoend en zo dat is niks geworden maar ik heb zelfs nu nog steeds contact met haar na 2 jaar.
Jammer dat deze fokker na het buitenland vertrok. Het was een goede wingman die vriendinnen van haar bezig hield zodat ik mijn poging kon wagen. (al beweert zij dat zij op mij is afgestapt maar dat geloof ik niet)
Maar het zelfvertrouwen van deze fokker werkte aanstekelijk.
Ik deed het voor die tijd ook al, maar ik had er geen naam voor verder.quote:Wanneer is die wingman shit eigenlijk bekend geworden? Dat PUA gedoe heb ik in 2008 per toeval ontdekt geloof ik maar nu lijkt het algemeen bekend te worden....
Over een half jaar alweer dik 27, gaat wel moeilijker worden denk ik hoe ouder je word.quote:
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope gaat niet komen ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkigmaar niet zo'n chille week gehad dus?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:19 schreef remi1986 het volgende:
goodmorning boys and girlsUiteindelijk is het wel persoonlijke voorkeur. Mijn ervaring met maagden is dat het altijd lastig is, je moet altijd voorzichtig zijn en je moet eerst een keer of wat zachtjes geneukt hebben voor je helemaal los kunt gaan. Nee, dan liever iemand met flink wat ervaring waar ik mijn lusten op kan botvieren, en zij op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het heeft dus ook te maken met van wat voor een seks je houdt.
Even terug on-topic snap ik wel dat het advies gegeven wordt om naar de hoeren te gaan. Leer eens ontdekken wat het is, haal de druk van de ketel en wellicht kan je iets relaxter met vrouwelijk contact omgaan. Ook al voelt het als valsspelen.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
hoe is dat relevant aan zijn post?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel persoonlijke voorkeur. Mijn ervaring met maagden is dat het altijd lastig is, je moet altijd voorzichtig zijn en je moet eerst een keer of wat zachtjes geneukt hebben voor je helemaal los kunt gaan. Nee, dan liever iemand met flink wat ervaring waar ik mijn lusten op kan botvieren, en zij op mijHet heeft dus ook te maken met van wat voor een seks je houdt.
Even terug on-topic snap ik wel dat het advies gegeven wordt om naar de hoeren te gaan. Leer eens ontdekken wat het is, haal de druk van de ketel en wellicht kan je iets relaxter met vrouwelijk contact omgaan. Ook al voelt het als valsspelen.
Nee, wel als jong volwassene.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
VB, ben je hard gevallen als kind?
ik denk dat zijn vader ook zijn opa isquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Eh, dat is iets wat jullie allemaal doen, wij spreiden het bloed een beetje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik denk dat zijn vader ook zijn opa is
Weet je hoe grappig topic.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef vigilant7 het volgende:
R&P / oudere maagden topique! #2
ok, vb
ow naja ik maak wel game aan. Zie wel vanzelf wanneer je hebt gewonnenquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen levens geloof ikMadeliefff knalhard te grazen genomen vanmorgen, was echt fantastisch
altijd maar omdraaien wat ik zeg hehquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, dat is iets wat jullie allemaal doen, wij spreiden het bloed een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |