Ik denk het niet. Klinkt als een hele slechte door de seriemakers bedachte verhaallijnquote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Zou Brienne/Sansa een boekspoiler zijn?
Op basis van ep2 hè, heb 3&4 nog niet gezienquote:Op maandag 20 april 2015 16:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Klinkt als een hele slechte door de seriemakers bedachte verhaallijn
Aaah oké. Ik had namelijk een spoiler gelezen mbt Sansa uit ep 3/4 en als dat waar is is het inderdaad een absurde wending van de seriemakersquote:
Ze moeten toch wat doen met Brienne nu Lady Stoneheart niet in de serie lijkt te komen.quote:Op maandag 20 april 2015 16:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Klinkt als een hele slechte door de seriemakers bedachte verhaallijn
Als Jaime Lannister nu dus in plaats van random King's Guard naar Dorne gaat, kan dit wel eens zijn einde betekenen aan het eind van dit seizoenquote:
Het is alweer een tijd geleden dat ik de boeken gelezen heb, maar daar wijken de schrijvers toch af? In het boek gaat Jaime niet, maar in de series wel toch?quote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Als Jaime Lannister nu dus in plaats van random King's Guard naar Dorne gaat, kan dit wel eens zijn einde betekenen aan het eind van dit seizoen
Klopt Jaime ging naar Riverlands om daar de boel op orde te brengen. In de boeken zijn het andere Kingsguards die naar Dorne gingen (en stierven iirc)quote:Op maandag 20 april 2015 21:06 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden dat ik de boeken gelezen heb, maar daar wijken de schrijvers toch af? In het boek gaat Jaime niet, maar in de series wel toch?
Ik hoop nog altijd dat ze Lady Stoneheart terug brengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door VerdwaasdeVogel2 op 21-04-2015 00:45:31 ]
Tja, Xaro was geloof ik ook niet zwart en die piratenbaas ook niet, ze vinden het leuk een paar zwarte mensen waar het kan erin te plaatsen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:31 schreef Luuksor het volgende:
Denk dat het Arys Oakheart gedeelte overgeslagen word.. En Hotah als zwarte man, terwijl de Norvosi in het boek toch duidelijk als blank word neergezet, maar het past perfect bij zn naam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk juist eerder dat Bronn eraan gaat, want volgensmij zitten ze een beetje met dat personage in hun maag.quote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Als Jaime Lannister nu dus in plaats van random King's Guard naar Dorne gaat, kan dit wel eens zijn einde betekenen aan het eind van dit seizoen
zou zomaar kunnen, in de boeken heeft hij geen rol meer daar hoor je alleen dat hij trouwt met die dame en een kasteel krijgt en voor de rest niets meerquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik denk juist eerder dat Bronn eraan gaat, want volgensmij zitten ze een beetje met dat personage in hun maag.
Dit heb ik met veel dingen!quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:02 schreef Luuksor het volgende:
Had me Stokeworth wel compleet anders voorgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |