Daar hebben we gewoon spoiler tags voor lijkt me.quote:Op maandag 13 april 2015 04:40 schreef Jasonjj90 het volgende:
Kan er niet een tijdelijk topic aangemaakt worden voor de mensen die de eerste 4 afleveringen wel gezien hebben. Veiliger voor degene die ze niet gezien hebben, maar zo kunnen de mensen die niet konden wachten wel met elkaar verder discussiėren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:45 schreef Luuksor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak dan maar een eigen topic aan, spoiler tags gaan niet werken en werkt alleen maar verwarrend. Zolang de afleveringen nog niet officieel zijn uitgezonden in de USA mag daar hier ook nog niet over gesproken worden, spoilertags of niet.quote:Op maandag 13 april 2015 06:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Daar hebben we gewoon spoiler tags voor lijkt me.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:45 schreef Luuksor het volgende:
Maar die zie je toch altijd na de intro? 'Guest appearance: bla bla'. Niet gedurende de introSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Tja, zit je dan met je hardcover collectie zonder einde in de boekenkastquote:
vorig jaar verkocht :pquote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Tja, zit je dan met je hardcover collectie zonder einde in de boekenkast
voor de verkoop? Ik vroeg 125, binnen een uur weg. Hoog inzettenquote:
The fuck?quote:Op maandag 13 april 2015 12:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
voor de verkoop? Ik vroeg 125, binnen een uur weg. Hoog inzetten
Mooi dat ze Kevin bij Cersei's verhaallijn blijven betrekkenquote:
Klopt, dat was rattleshirt via wat Melissandre magie.quote:Op maandag 13 april 2015 20:55 schreef Young_David het volgende:
Oeh, dat einde met Mance ... In het boek was het uiteindelijk niet Mance die verbrand werd toch?
Gaan ze in de serie toch ook doen, neem ik aan? Was juist een toffe twist.quote:Op maandag 13 april 2015 21:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Klopt, dat was rattleshirt via wat Melissandre magie.
Denk het wel ja, rattleshirt speelt is opnieuw gecast voor s5.quote:Op maandag 13 april 2015 22:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gaan ze in de serie toch ook doen, neem ik aan? Was juist een toffe twist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |