Het voelt een beetje raar om topics die niet al te lang geleden geopend zijn (of waar zelfs al reeksen van zijn) opnieuw aan te maken, maar ik zal er eens over na gaan denken. Who knows.quote:Op maandag 13 april 2015 17:44 schreef rubbereend het volgende:
ze willen ook weer niet alles uit 40+ trekken dus hier blijft het wel bij. Maar topics openen staat iedereen natuurlijk vrij
over wie?quote:Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het voelt een beetje raar om topics die niet al te lang geleden geopend zijn (of waar zelfs al reeksen van zijn) opnieuw aan te maken, maar ik zal er eens over na gaan denken. Who knows.![]()
On a different note: Hoor je nog weleens wat over/van Kimberley?
Kimberley Bos. De skeletondame. Aan dat FOK!-project heb jij toch ook aan meegedaan of vergis ik me nou?quote:
owquote:Op maandag 13 april 2015 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kimberley Bos. De skeletondame. Aan dat FOK!-project heb jij toch ook aan meegedaan of vergis ik me nou?
Is mijn alzheimer-light gelukkig nog niet al te hard toegeslagen.quote:Op maandag 13 april 2015 19:43 schreef rubbereend het volgende:
owik heb meegelapt ja
Na het WK junioren was het seizoen helaas afgelopen
volgend seizoen wilde ze geloof ik wel weer Europacup gaan sleeënquote:Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is mijn alzheimer-light gelukkig nog niet al te hard toegeslagen.![]()
Dat het seizoen over was wist ik, maar mss nog ergens wat nieuwe plannen voor de toekomst gehoord oid. Neem aan dat ze wel nieuwe doelstellingen zal hebben richting OS, maar het topic op FOK! ligt ook al een tijdje stil.
Mss moet ik heywoodu maar eens aanspreken.
Doe de volgende keer even een DM of post hier als je onverwacht gaat draaien ajb. Ik volg het R49 topic niet constant. Gaat me te snel.quote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik had al zo'n vaag vermoeden dat het niet opgepikt was...
Was een last minute beslissing, hebe vanaf 20.20 uur gedraaid.quote:Op maandag 13 april 2015 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe de volgende keer even een DM of post hier als je onverwacht gaat draaien ajb. Ik volg het R49 topic niet constant. Gaat me te snel.
Ik was wel online (ook op FOK!) , maar met andere dingen bezig. Anders had ik vanaf het begin geluisterd.quote:Op maandag 13 april 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Was een last minute beslissing, hebe vanaf 20.20 uur gedraaid.
Was een beetje chaotische set, was niet echt voorbereid...
Er zullen nog wel meer gelegenheden komen, denk ik.quote:Op maandag 13 april 2015 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was wel online (ook op FOK!) , maar met andere dingen bezig. Anders had ik vanaf het begin geluisterd.
Neem een archivaris in dienst.quote:Op maandag 13 april 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Er zullen nog wel meer gelegenheden komen, denk ik.
Moet alleen mijn muziek eens wat meer ordenen, alleen de dance zooi is geindexeerd...
Ja idd. Opgelostquote:
vergat je op verzenden te klikken?quote:
Ik was van plan morgen de computet weer aan te zetten dus dat zag je al goed aankomen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I had het vandaag nog over je. Had je dus morgen pas verwacht.
Polls zijn overrated.quote:Op maandag 13 april 2015 23:26 schreef Kingstown het volgende:
Even gokken hoeveel DM's Soury gaat krijgen? US / Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel 3
Waar is het polltopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |