dat moet je ook niet met je voeten doenquote:Op zondag 12 april 2015 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, meer dan dat.
Heb alleen geen voeten meer over na 8 uur whisky schenken...
Nee, maar liggend of vanuit handstand gaat ook zo beroerd...quote:Op zondag 12 april 2015 00:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat moet je ook niet met je voeten doen
ik heb vroeger de kunst geperfectioneerd van heel veel liggend uitvoeren, je staat verbaasd van de mogelijkhedenquote:Op zondag 12 april 2015 00:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar liggend of vanuit handstand gaat ook zo beroerd...
Komt tijd, komt raad...quote:Op zondag 12 april 2015 00:51 schreef sly-nl het volgende:
Maarreh, blijft deze sc naast die van 40+ lopen of gaan hullie straks weer elkaar opzoeken? Of is er sprake van een splitsing?
Ik hoor de details nog wel een keer...quote:Op zondag 12 april 2015 00:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb vroeger de kunst geperfectioneerd van heel veel liggend uitvoeren, je staat verbaasd van de mogelijkheden
Ok. Maar ik kwam er ook pas vandaag achter dat er twee waren. Misschien weten ze het niet hier of daar..quote:
Ik weet het in ieder geval wel...quote:Op zondag 12 april 2015 00:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok. Maar ik kwam er ook pas vandaag achter dat er twee waren. Misschien weten ze het niet hier of daar..
Is het een voormalige kerk of wordt het nog steeds als zodanig gebruikt?quote:
40+ is dicht. In GC zijn 8 sc's ofzo. Dat is allemaal lood om oud ijzer. Hier in Memory Lane heb je iig nog de mogelijkheid om topics aan te maken die over vroeger gaan. Het meest nostalgische plekje op FOK!quote:Op zondag 12 april 2015 00:51 schreef sly-nl het volgende:
Maarreh, blijft deze sc naast die van 40+ lopen of gaan hullie straks weer elkaar opzoeken? Of is er sprake van een splitsing?
Het is een nog geheel authentieke kerk qua inrichting, op het altaar na, maar het is tegenwoordig vooral een evenementenlocatie: http://www.pieterskerk.com/nl/quote:Op zondag 12 april 2015 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het een voormalige kerk of wordt het nog steeds als zodanig gebruikt?
Mooie locatie. Als kerk overleven in de 21-ste eeuw vraagt wat innovatieve oplossingen.quote:Op zondag 12 april 2015 09:01 schreef MadMaster het volgende:
Het is een nog geheel authentieke kerk qua inrichting, op het altaar na, maar het is tegenwoordig vooral een evenementenlocatie: http://www.pieterskerk.com/nl/
Niet mijn filmpje, maar wel van gisterenmiddag.quote:Op zondag 12 april 2015 09:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooie locatie. Als kerk overleven in de 21-ste eeuw vraagt wat innovatieve oplossingen.
Nu even je YT bekijken.
Is dat zo?quote:Op zondag 12 april 2015 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing. Hoog percentage baardjes trouwens.
Als je vanavond hier rare dingen gaat posten, dan weten we genoeg.quote:Op zondag 12 april 2015 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag zelf een whiskyproeverij ondergaan, nu als drinker in plaats van schenker.
Weet niet of ik daar al klaar voor ben...
Don't worry, het is meer mijn fysieke gesteldheid nu dan mijn geestelijke ik.quote:Op zondag 12 april 2015 09:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je vanavond hier rare dingen gaat posten, dan weten we genoeg.
Waaraan merk je dat je ouder wordt. Zou een leuk idee voor een topic zijn. Ow wacht....quote:Op zondag 12 april 2015 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Don't worry, het is meer mijn fysieke gesteldheid nu dan mijn geestelijke ik.
Die alcohol kan ik wel aan, heb alleen het idee dat ik gisteren de Nijmeegse vierdaagse in één dag heb gedaan...
Benen scheren? Euh...quote:Op zondag 12 april 2015 09:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waaraan merk je dat je ouder wordt. Zou een leuk idee voor een topic zijn. Ow wacht....
Ik ga straks even mijn benen scheren en het Drentse landschap in. Vanmiddag naar de profs kijken in Parijs-Roubaix.
Vanavond mss nog een showtje meepikken op R49. Er is weer een reclame-quiz zag ik.
Als jij meedoet met de quiz, dan is de winnaar alweer bekend. Ik had je nooit dat linkje moeten geven.quote:Op zondag 12 april 2015 09:48 schreef MadMaster het volgende:
Benen scheren? Euh...
Ik ben vanavond wel van de partij bij de radio, denk ik.
Nu ook trouwens, vanaf bed nog...
Ik moet even kijken hoe de week loopt, wordt een drukke.quote:Op zondag 12 april 2015 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij meedoet met de quiz, dan is de winnaar alweer bekend. Ik had je nooit dat linkje moeten geven.![]()
Ben overdag alweer een tijdje terug naar eigen muziek luisteren. Pik de leuke shows er tussen uit. Dat wel.
Heb jij nog plannen om van de week weer te gaan draaien?
Deis!quote:Op zondag 12 april 2015 10:00 schreef Deisyy het volgende:
Normaal postende mensen!
Vanmiddag ga ik naar Rotterdam, de vriend van mijn dochter loopt de hele marathon en die gaan we even aanmoedigen, het is er in ieder geval lekker weer voor, daarna pakken we de metro naar de Coolsingel om bij de finish te gaan kijken.
Ik ken die quiz niet, maar ik heb dan ook al een tijdje niet geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |