Klinkt toch alsof preventief ingrijpen betere kansen geeft. Maar ze zullen het wel met een goede reden doen natuurlijk. Ik heb er verder ook geen verstand van, maar laten we hopen dat die nare scenario's niet uit gaan komenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:33 schreef NotTheSame het volgende:
SQ, bij een aortascheuring is de kans groot dat hij het niet overleeft omdat het in de borstholte is. Maar het zetten van een stint kan misschien nog als de scheur niet te groot is, maar dat doen ze dus blijkbaar niet preventief. Mocht de lekkende klep problemen gaan geven (infarct oid) dan kan het nog zijn dat hij een nieuwe hartklep krijgt. Maar ook een infarct heeft een flinke overlijdenskans.
Dit is wat ik ervan begrepen heb.
Hij is al onder controle een zeer hoog aangeschreven Hartcentrum (in SQ's woonplaats). Beter kun je eigenlijk niet krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is een second opinion een idee nts? Klinkt best wel eng allemaal
Ja dan heeft een second opinion weinig waarde gok ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:43 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Hij is al onder controle een zeer hoog aangeschreven Hartcentrum (in SQ's woonplaats). Beter kun je eigenlijk niet krijgen.
Het enige wat ze doen is elke 3 maanden een uitgebreide controle (hartfilmpje, hartecho etc.) en verder is het aan hem om aan te geven wat hij nog wel en niet kan.
2 weken geleden is hij nog op controle geweest en toen zou alles nog stabiel zijn. Maarja, ze hebben ook gezegt, hij kan morgen dood neervallen, maar het kan ook nog 5 jaar duren.
Maarrr... ik wil geen topickaper zijn, iemand nog iets leuks te melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het getik is van het Duplo blokje in z'n hand, dat laat je natuurlijk niet los als je de trap op moet![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Nog even een trap spam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fazz wat tof, je eigen klimgeit
[ Bericht 6% gewijzigd door Skittles op 11-04-2015 08:30:05 ]
Mijn babygym heeft dat ook, maar als baby niks doet speelt hij ook gewoon het muziekje op tijdsintervalquote:Op zaterdag 11 april 2015 08:08 schreef DJMO het volgende:
idd omdat hij het dan zelf kan reguleren zeg maar.
Mijn kind dolt met meHij heeft een baby-gym , die een muziekje afspeelt als je er tegen aan 'mept'. Ik sta in de keuken, hoor dat melodietje, ga kijken. Kind ligt doodstil
Ik ga terug, hoor weer dat muziekje, weer kijken, kind ligt rustig om zich heen te kijken .. Kat is ook nergens te bekennen .. Denk dat ik de webcam maar op opnemen ga zetten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |