abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151564488
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

S. 2014
J. 2016
pi_151564508
eerst met koud water uitspoelen SQ :+
Kwak
pi_151564530
Oef NTS, wat naar...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:33:26 #4
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_151564648
SQ, bij een aortascheuring is de kans groot dat hij het niet overleeft omdat het in de borstholte is. Maar het zetten van een stint kan misschien nog als de scheur niet te groot is, maar dat doen ze dus blijkbaar niet preventief. Mocht de lekkende klep problemen gaan geven (infarct oid) dan kan het nog zijn dat hij een nieuwe hartklep krijgt. Maar ook een infarct heeft een flinke overlijdenskans.
Dit is wat ik ervan begrepen heb.
pi_151564691
Is een second opinion een idee nts? Klinkt best wel eng allemaal :@
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:35:25 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_151564718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:33 schreef NotTheSame het volgende:
SQ, bij een aortascheuring is de kans groot dat hij het niet overleeft omdat het in de borstholte is. Maar het zetten van een stint kan misschien nog als de scheur niet te groot is, maar dat doen ze dus blijkbaar niet preventief. Mocht de lekkende klep problemen gaan geven (infarct oid) dan kan het nog zijn dat hij een nieuwe hartklep krijgt. Maar ook een infarct heeft een flinke overlijdenskans.
Dit is wat ik ervan begrepen heb.
Klinkt toch alsof preventief ingrijpen betere kansen geeft. Maar ze zullen het wel met een goede reden doen natuurlijk. Ik heb er verder ook geen verstand van, maar laten we hopen dat die nare scenario's niet uit gaan komen :*
disclaimer
pi_151564815
NTS :*
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:39:30 #8
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151564833
Jeetje nts wat ontzettend naar nieuws ;( bizar dat ze gewoon maar afwachten. Sterkte :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_151564909
bah NTS wat een rottigheid. ik zou misschien ook wel een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis denk ik...
Kwak
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:43:03 #10
348178 NotTheSame
pi_151564945
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is een second opinion een idee nts? Klinkt best wel eng allemaal :@
Hij is al onder controle een zeer hoog aangeschreven Hartcentrum (in SQ's woonplaats). Beter kun je eigenlijk niet krijgen.
Het enige wat ze doen is elke 3 maanden een uitgebreide controle (hartfilmpje, hartecho etc.) en verder is het aan hem om aan te geven wat hij nog wel en niet kan.
2 weken geleden is hij nog op controle geweest en toen zou alles nog stabiel zijn. Maarja, ze hebben ook gezegt, hij kan morgen dood neervallen, maar het kan ook nog 5 jaar duren.

Maarrr... ik wil geen topickaper zijn, iemand nog iets leuks te melden?
pi_151565040
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:43 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Hij is al onder controle een zeer hoog aangeschreven Hartcentrum (in SQ's woonplaats). Beter kun je eigenlijk niet krijgen.
Het enige wat ze doen is elke 3 maanden een uitgebreide controle (hartfilmpje, hartecho etc.) en verder is het aan hem om aan te geven wat hij nog wel en niet kan.
2 weken geleden is hij nog op controle geweest en toen zou alles nog stabiel zijn. Maarja, ze hebben ook gezegt, hij kan morgen dood neervallen, maar het kan ook nog 5 jaar duren.

Maarrr... ik wil geen topickaper zijn, iemand nog iets leuks te melden?
Ja dan heeft een second opinion weinig waarde gok ik.

En dames kunnen we ajb stoppen met schuldig voelen over "topickaap"
Dit zijn gewoon heftige dingen en ik vind dat daar ook ruimte voor moet zijn...
/my2cents
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:59:21 #12
73386 Fazz
onderweg
pi_151565465
Jeetje NTS, kan me voorstellen dat je enorm bezorgd bent. Heftig :*

Room wat balen zo je eerste week. Die eerste weken vond ik zo vermoeiend, en een zieke baby is sneu :*

Rady, mooi plekje zo! :)
Chanty, leuke strand foto's!

GM, hoe is het met Saar en de vlekjes?
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:06:41 #13
73386 Fazz
onderweg
pi_151565736
Nog even een trap spam :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het getik is van het Duplo blokje in z'n hand, dat laat je natuurlijk niet los als je de trap op moet :+
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:07:25 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_151565767
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef Fazzoletti het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o!
disclaimer
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:09:51 #15
73386 Fazz
onderweg
pi_151565866
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:o!
:D
wacht maar ~O>
pi_151566001
Baby slaapt.

Vriend slaapt.

Ik ben klaarwakker }:|

vrijdag 10 april 2015 @ 23:18:43 #17
348178 NotTheSame
pi_151566158
Cool Fazz!

Krijgerrtje hier hetzelfde. Iedereen slaapt en ik sta nog was te doen. Werkt redelijk therapeutisch, hydrofielen vouwen :').
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 april 2015 @ 07:08:58 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151570068

Misschien kan een gesprek met de verzekering e.e.a. voor elkaar krijgen? Dat zij aangeven dat hij geopereerd moet worden oid? of uitwijken naar belgie (in overleg met de verzekering) Het is toch van de zotte dat ze hem alleen maar lijken te monitoren tot hij idd dood neervalt -O- heel veel sterkte iig :*

M'n pc ging om tien uur uit, ik lag om half elf in bed. Keelpijn is jammer genoeg erger geworden, kan bijna niet slikken en ook praten doet pijn :')

vraag: wat zouden jullie doen: uk is verzadigd aan de borst, geeft zelfs melk terug maar blijft toch piepen. Handje zoeken om maar te kunnen zuigen. borst pakt hij in zo'n geval twee seconden om dan weer los te laten met een blik: mens ik heb geen dorst, rot op met je borst :6 De hele dag pinken heb ik ook geen tijd voor, dus ik geef meestal een speen dan (tot hij slaapt, dan trek ik dat ding er weer uit :') ). Ik zou liever zien dat hij gaat duimen, maar hoe krijg ik dat voor elkaar :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 11 april 2015 @ 07:42:34 #19
52229 Chanty
pi_151570143
Beterschap! Waarom heb je liever dat hij gaat duimen? Dat is toch veel lastiger af te leren. Denk ook niet dat het aan te leren is... Al heb ik laatst als eens de ducttapesuggestie gedaan; kan nu natuurlijk ook :+
pi_151570182
+1 op Chanty. Snap dat duimen makkelijker is omdat je dan geen speen hoeft terug te stoppen, maar aanleren lijkt me niet te doen, en afleren is echt heel lastig.

En beterschap!
pi_151570254
NTS lijkt me ook heel eng :*
Ik zal het toch even voor de arts opnemen :@
SPOILER
Fazz wat tof, je eigen klimgeit :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Skittles op 11-04-2015 08:30:05 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 april 2015 @ 08:08:23 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151570258
idd omdat hij het dan zelf kan reguleren zeg maar.

Mijn kind dolt met me :') Hij heeft een baby-gym , die een muziekje afspeelt als je er tegen aan 'mept'. Ik sta in de keuken, hoor dat melodietje, ga kijken. Kind ligt doodstil :? Ik ga terug, hoor weer dat muziekje, weer kijken, kind ligt rustig om zich heen te kijken .. Kat is ook nergens te bekennen .. Denk dat ik de webcam maar op opnemen ga zetten :Y :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 11 april 2015 @ 08:52:11 #23
52229 Chanty
pi_151570504
Zo eindelijk achter de pc om het filmpje van fazz te kijken. Weet je zeker dat jouw baby maar een maand ouder is dan die van mij? :') Echt bizar, en dan ook nog rustig even achterom kijken zonder van de trap af te lazeren :o
pi_151570682
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:08 schreef DJMO het volgende:
idd omdat hij het dan zelf kan reguleren zeg maar.

Mijn kind dolt met me :') Hij heeft een baby-gym , die een muziekje afspeelt als je er tegen aan 'mept'. Ik sta in de keuken, hoor dat melodietje, ga kijken. Kind ligt doodstil :? Ik ga terug, hoor weer dat muziekje, weer kijken, kind ligt rustig om zich heen te kijken .. Kat is ook nergens te bekennen .. Denk dat ik de webcam maar op opnemen ga zetten :Y :P
Mijn babygym heeft dat ook, maar als baby niks doet speelt hij ook gewoon het muziekje op tijdsinterval ;)..
pi_151570693
Fazz! :o dat wordt een grote apekooi daar :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 april 2015 @ 09:24:03 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151570873
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 09:10 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Mijn babygym heeft dat ook, maar als baby niks doet speelt hij ook gewoon het muziekje op tijdsinterval ;)..
deze moet je echt een zetje geven :P Ding is ruim vijftien jaar oud _O-

pi_151571122
Woeeei R vandaag halfjaardag *O* :o

En nu weer bijlezen :P
pi_151571150
Happy halfjaardag R. *O*
S. 2014
J. 2016
pi_151571176
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef Fazzoletti het volgende:

SPOILER
Het getik is van het Duplo blokje in z'n hand, dat laat je natuurlijk niet los als je de trap op moet :+
Woah! Wat knap al! :o
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_151571525
Fazz... :o en zo soepel ook...

Saar dr vlekjes lijken weg te trekken. Pukkeltjes worden minder.
S. 2014
J. 2016
pi_151571756
Fazz zie hem even gaan :o
Wat een stoer ventje zo kalm omkijken en met duploblokje 8-)
pi_151572229
Fazz ik zie net je filmpje, wat een bink joh, kiek 'm goan O+ !

DJMO ik zie het probleem van een speen niet zo? Als hij nog niet uit zichzelf duimt en dit hem rust geeft, prima toch?

Fijn dat Saar weer ontvlekt ^O^ . Ik heb zelf ook van de meest vreemde dingen ineens vlekjes, dus ik geloof dat ik als A. dat krijgt er niet eens meer van onder de indruk zal zijn :') .

Trouwens, mijn kind is nu al beter in het bijhouden van de administratie dan ik :') :

SPOILER
En waar is het mooie weer nou -O- ik wil weer relaxed met kind op kleed in de tuin hangen. Dat was zo fijn donderdag! Gisteren moest ik de hele dag werken }:| On the bright side: vandaag lunchen met een vriendin en bij haar een middagje op de bank hangen en series kijken. Mag papa even bonden met z'n baby :7 . /liefdagboek :@

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2015 10:56:54 ]
  zaterdag 11 april 2015 @ 11:00:49 #33
52229 Chanty
pi_151572362
Gefeliciteerd met de halfjaardag van R *O*

Heel goed razz: delegeren! Heeft ze de belastingaangifte al gedaan?
pi_151572628
Ohja R een half jaar *O* ! Wat gaan al die baby's toch hard zeg :o stop de tijd!
pi_151572978
halfjaardag voor R! *O*

secretaresse A O+ en fijn even een middagje chillen bij je vriendin

klimgeitje blijft lief O+

ik heb heeeeeeel erg lekker uitgeslapen, J heeft me niet wakker gemaakt voor de fles om 4 uur, vanmorgen vanaf 7 heeft M even bij ons gelegen en is daarna met J naar de kamer gegaan. Ik ben als een blok in slaap gevallen tot half elf O+ ! hij heeft me lekker laten liggen O+

nu net uit de douche en M krijgt van papa een geprakte banaan (dikke hit).

ik knal bijna uit elkaar van O+
Kwak
pi_151573447
O+ Voor klimgeitje van Fazz en vader-baby-activiteiten! En voor 6 maanden R en voor ontvlekkende Saar en eh... Voor lieve fimpjes in general :)
  zaterdag 11 april 2015 @ 11:58:30 #37
348178 NotTheSame
pi_151573946
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:07 schreef Skittles het volgende:
NTS lijkt me ook heel eng :*
Ik zal het toch even voor de arts opnemen :@
SPOILER
Fazz wat tof, je eigen klimgeit :D
Thanx voor je input! Hier kan ik wat mee. Ik probeer ook wel te vertrouwen op het oordeel van de arts, maar omdat ik geen verstand heb van cardiologie en het verhaal zo van mijn ouders terug hoor, voelt het wel vreemd om te weten dat mijn vader een tikkende tijdbom is en dat ze er niets aan doen.
Maar met deze info word het beeld iets completer, dankjewel!
pi_151574574
Timing... mijn dochter heeft het niet :P
We moeten om 13:10 de deur uit en druif is net in slaap gevallen, en niet toen ik haar om 11 uur op bed heb gelegd... gotta love her O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:42:23 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_151575170
Hilmo een half jaar mama *O*

Fijn dat de vlekjes wegtrekken, GM!

A. de boekhoudster O+

J. weer thuis *O*
disclaimer
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:43:13 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_151575186
ik heb net de kinderwagen omgebouwd, ben benieuwd hoe ze het vindt!

Kind ligt uiteraard al drie uur te "ochtenddutten" :')
disclaimer
pi_151575361
Fazz wat een klimgeit heb jij!

Fijn dat de vlekjes beginnen te verdwijnen GM.

Veel plezier vanmiddag Raz, klinkt als een goede besteding voor druilerige middag.

Het is ook moeilijk om zulke zaken uit tweede hand te horen NTS. Vooral omdat het niet iets is waar je veel kennis over hebt. Fijn dat Skittles wat meer informatie kan geven.

Heerlijk dat je lekker hebt kunnen uitslapen Kwak! Goed begin van het weekend O+

Ik kreeg Frits gisteren niet rustig, behalve in de doek. Dus ben ik met hem op het terras gaan zitten, uiteindelijk ook samen met mijn lief genoten van het heerlijke weer. 'S avonds na het eten nog even naar een huiskamerconcert geweest waar vrienden van ons met hun kinderen ook waren. We hadden aardig wat bekijks, ik met baby in de doek, vriendin met haar baby van 7 maanden in de tula.
Vandaag wil Frits op één van ons liggen en heel veel aan de borst hangen. Ik vermoed de 3 weken regeldag. Het is toch niet echt mooi weer buiten dus we blijven vandaag maar lekker wat meer binnen denk ik.
pi_151580221
M is zeker moe van al haar avondgespook SQ. En beviel het?

Cholula klinkt inderdaad als een regendag.

Razz haha die foto! Goed bezig die A.

En Fazz wat een klimmerd!

Opa (schoonvader) was op bezoek, had hij terwijl ik even boven was de speen in de slagroom gedoopt :X gelukkig was mijn vriend op tijd in de buurt. Ondanks jullie verhalen hier was ik hier toch niet op voorbereid :P
pi_151582940
Ok, ik haak maar weer gewoon bij het begin van dit topic aan. :+.

NTS, wat een enge situatie met je vader. :*. Het is haast een tikkende tijdbom, zo. Goed verhaal ook van Skittles, het zal wel een afweging van risico's zijn... Hopelijk blijft hij nog heel lang bij jullie!
Fazz, kijk je kereltje dan! Wat doet 'ie dat goed, en wat schattig dat dat Duploblokje per se mee moet. :D.
R. een half jaar! *O*. En secretaresse A. O+.
Cholula, dat zijn pittige dagen, maar het klinkt alsof je ze heel goed aanpakt. Super!
Helio, de speen in de slagroom! Oh my...

Ik heb zelf verder weinig te melden. :@. I is superlief en doet het geweldig. Ook de nachten gaan de laatste tijd steeds beter, afgelopen nacht sliep hij zeven uur achter elkaar (wel vanaf 19 uur en ik sliep zelf pas om 23 uur, maar toch!). Morgen is hij al vijf maanden!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151583321
I alweer vijf maanden O+ die foto in t draagtopic is echt zo cute. waar heb je die zonnebril vandaan?
Kwak
pi_151583507
Die hebben we gekocht bij Wijsneus, hier in de stad. Ik zie ze niet op de website, maar hij is van Mustachifier.
pi_151583561
Dat is toch niet :@ DAD? Dank je voor je compliment!

Speen in de slagroom? Ik begrijp dat je daar niet gelukkig van wordt.

Wij waren net bij mijn schoonouders waar ik een glas wijn aangeboden kreeg. Vriendelijk afgeslagen, maar mijn schoonvader vindt het onzin dat ik niet drink zolang mijn baby veel aan de borst zit. Overigens vindt hij het opvoedkundig niet juist dat Frits de borst krijgt als hij huilt bij het wakker worden.
Ik weet nog steeds niet of hij nou een grapje maakte of niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cholula op 11-04-2015 18:27:53 ]
pi_151584178
Gelukkig weten mannen daar alles van, borstvoeding enzo :') niks van aantrekken cho!

Fijn dat het zo goed gaat DaD! Hier hetzelfde hoor, ik voel me soms ook een beetje alsof ik niks te melden heb :') behalve O+ O+ O+ wat natuurlijk reuze interessant is voor ieeedereen :').

Oh en W is vandaag 4 maanden! :D hebben we gevierd door hem pasta met truffel-madeira-roomsaus te laten proeven. Lekker! :Y
pi_151584363
Heerlijk toch juist dat het zo goed gaat! O+

Hier aanrommeldagje (lees: ik werk steeds een beetje, J rommelt aan met Lucas ;)), en in het kader van het eetdagboek: wortel is *; :Y) :Y

Met beeld: https://vimeo.com/124704196

[ Bericht 7% gewijzigd door JufMariska op 11-04-2015 19:35:10 ]
pi_151584611
Zo leuk, die etende baby's! Over een paar weekjes gaan wij ook rustig aan eens beginnen.

We hebben I net voor het eerst in zijn (mooie jaren '50) ledikant gelegd in plaats van de wieg. Vooralsnog blijk je ook daarin heel goed te kunnen pffrtten, hoor ik via de babyfoon. :D.
pi_151584652
:D O+
pi_151585005
Mnoh, I wordt ook al groot O+ Wiegje heeft ze hier nooit in willen slapen, dus ze sliep na de kraamweek al direct in haar grote ledikant :)

Ennn na alle filmpjes hier, wil ik deze ook even delen.. Poes = O+

SPOILER
pi_151585111
Krijgerrtje O+

I in het grote bed *O*

Speen in de slagroom, jammie.
Ik wil niet weten wat mijn schoonvader allemaal met mijn kind zou doen als ik er niet bij ben.
Zit er ook elke keer bovenop als die man met F is :@

Jullie ukkies worden ineens groot met al dar eten enzo.
Snap niet dat dat kan ;)
pi_151585764
Wat een leuk filmpje, krijgerrtje! Volgens mij had ik S helemaal nog niet gezien ook!
pi_151587107
Filmpjes O+ Die moet ik ook eens maken. Is ook zo leuk voor later. Die schattige geluidjes die ze nu nog maakt, zijn niet op foto vast te leggen natuurlijk.

Ik heb mijn kind toch maar een speen gegeven. Ze blijft nu gewoon rustig op dat ding sabbelen en valt af en toe in slaap. In plaats van krijsen tot je weer opgepakt word en dan na 5 seconden bij mama in slaap valt. Helemaal blij ben ik niet want echt slapen doet ze niet. Maar, bij mij slaapt ze op de buik, in de wieg op de rug. Vanmiddag was ze bij mij weer in slaap gevallen en toen heb ik haar na een tijdje op de buik in de kinderwagen gelegd, zodat ik eten kon gaan koken. Ze sliep voor het eerst meteen verder. Hoe gevaarlijk is buikslapen nou helemaal? Want volgens mij slaapt ze dan veel beter. Maar ik vind het nog wat eng. Ze begroef (begraafde? Oh erg dit)na een tijdje ook dr neus in het matras. Ze ademde wel gewoon nog, maar toch.

Die borstvoedingsopmerkingen herken ik wel. Iedereen heeft wel iets te melden. Voeden op verzoek snapt ook niemand. Wanneer moet ze nou weer eten? Ja als ze wil, meestal na een uur of 3. Maar ik ga haar niet stipt 3 uur later wakker maken als ze nog heerlijk ligt te slapen. Ben gek zeg.

Oh volgens mij gaat ze binnenkort echt lachen, want vandaag was de smile wel heel vaak te zien. Maandag 5 weken, dus niks gek. Is het heel raar trouwens dat ik haar pruillipje zo schattig vind? Ik smelt als ze hem opzet en gaat piepen. Het wordt steeds leuker, dit mama zijn. O+
pi_151587151
Nee, heb niet zoveel foto's gedeeld geloof ik :D de laatste foto die ik hier plaatste is ook alweer een maand of 3-4 oud denk ik :+
pi_151587243
Oh, ik denk trouwens niet dat je duimen nu al kan aanleren. Die van mij heeft niet eens in de gaten dat die vingers van haar zijn volgens mij. Op dr vuistje sabbelen doet ze wel af en toe, maar das maar kort en meestal alleen als ze honger heeft en hij toevallig voor dr neus voorbij zwaait. Ze zuigt ook op m'n arm als ik haar pak om te voeden en nog niet geinstalleerd zit.
pi_151587554
Die van mij zuigt altijd op haar duim + wijsvinger _O- :')
pi_151587590
Mijnes heeft een poos geduimd, en dat was ook plots over. Heb nog wel eens die duim in haar mond gestopt voor de gein, maar dat werd als moordpoging beschouwd.
pi_151587646
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Die van mij zuigt altijd op haar duim + wijsvinger _O- :')
Mijne ook. Of een combinatie van twee of drie andere vingers. Of gewoon alles wat erin past :')
pi_151587772
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Mijne ook. Of een combinatie van twee of drie andere vingers. Of gewoon alles wat erin past :')
Same here :)
pi_151587988
Leuk om jullie kindjes te zien O+

Knap hoe ze groeien en zich ontwikkelen :)

Ben zo trots op mn meiden. S kan zich al redelijk voort bewegen en pakt in buikligging haar speen op of zittend op schoot, legoblokjes (kinderlego) van de tafel.
E is snel gefrustreerd als ze op haar buik ligt maar verder super vrolijk O+
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Zoë23 op 12-04-2015 14:22:00 ]
pi_151588093
L die wortel eet O+ Hij vindt het echt lekker hè! Steeds naar de lepel toebewegen, wat goed.
En krijgertje wat een heerlijk filmpje ook :D Ik vind die baby-dier-liefde zo tof.
En de meisjes van Zoë, wat een prethoofden O+ !
pi_151588270
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Hier ook. Heel regelmatig heeft hij zijn duim te pakken , maar zodra hij bijna ligt te slapen wappert hij met zijn handen en dan is die duim weer foetsie en mept hij zichzelf weer wakker. Dat is uiteraard een reden om te gaan huilen, dus het schiet nog niet echt op. }:|
pi_151588752
Och zoë, wat een schatjes met z'n twee.
Ik zat toevallig gisteren met mijn schoonvader over de eerste weken te praten, dat het zo vermoeiend is en dat ik blij ben dat ze maar alleen is. (Neef van die kant heeft ook een tweeling) Respect voor de tweelingmoeders (en vaders ook).

Overigens weet ik niet of het nou went, of dat het beter gaat, maar ik voel me veel beter dan in het begin. Maar ze komt nog even vaak als anders 's nachts. Al slaap ik wel vaak door tot minstens 10 uur. Ipv om 8 uur de kraam binnen te laten. Middagdutje doe ik niet, daar voel ik me alleen maar slechter door.

Ha, cho dat wakkermeppen herken ik ook. Al doet ze dat met de handjes tegen de spijlen van de wieg. Zou inbakeren dan helpen? Ik heb ze weleens strak ingestopt, maar ze wurmt net zo lang tot ze los is en dan gaat ze pas slapen. Dus ik betwijfel het eigenlijk.
Anyway, ze slaapt in principe wel ok, dus ach.
pi_151588801
O+ voor alle foto's en filmpjes!

:* voor NTS, moeilijk hoor dat ze niks kunnen/willen doen nu!

Gister kwam m'n kraam nog even kijken hoe het gaat. Volgens haar kon ie waarschijnlijk nog best aan de borst. Geprobeerd toen ie honger had en hij dronk ineens wel goed (met tepelhoedje)! Nog wat uit flesje erbij en hij sliep 4,5 uur! Dus met hernieuwde moed dit weer geprobeerd voor het slapen. Dronk weer amper aan de borst, viel wel in slaap waardoor de fles er niet in wilde. Daardoor natuurlijk heel snel wakker, hele nacht was ook weer een prutnacht met veel wakker zijn en steeds maar 10 sec uit de borst drinken. Dus ik hou het gewoon op kolven en even de borst als ie na het flesje nog wat piept, vind het wel goed zo.

Zie em al wel wat kleine dingetjes leren steeds, z'n ogen bewegen rustiger en hij kan beter focussen. Hij legt z'n handjes tegen het flesje, grijpt m'n vinger, dekentje of m'n haar.. Leuk om te zien!
Oh en hij was gister gewogen, in 10 dagen 500 gram aangekomen :o. Nu ruim 3500 gram! (begon op 2660 ruim 3 weken geleden)
pi_151589525
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:08 schreef Risu het volgende:
Ik zat toevallig gisteren met mijn schoonvader over de eerste weken te praten, dat het zo vermoeiend is en dat ik blij ben dat ze maar alleen is. (Neef van die kant heeft ook een tweeling) Respect voor de tweelingmoeders (en vaders ook).

Overigens weet ik niet of het nou went, of dat het beter gaat, maar ik voel me veel beter dan in het begin. Maar ze komt nog even vaak als anders 's nachts. Al slaap ik wel vaak door tot minstens 10 uur. Ipv om 8 uur de kraam binnen te laten. Middagdutje doe ik niet, daar voel ik me alleen maar slechter door.

Ha, cho dat wakkermeppen herken ik ook. Al doet ze dat met de handjes tegen de spijlen van de wieg. Zou inbakeren dan helpen? Ik heb ze weleens strak ingestopt, maar ze wurmt net zo lang tot ze los is en dan gaat ze pas slapen. Dus ik betwijfel het eigenlijk.
Inbakeren werkt hier erg goed!
pi_151589603
quote:

Het is veel werk maar het is ook leuk om te zien dat ze elkaar zo leuk vinden! Ze lachen naar elkaar en elkaar aanraken, ogen uitprikken of elkaars neus pakken is helemaal top :D moet er alleen wel op letten dat ze geen scherpe nagels hebben :+ Haha.
Ze hebben echt veel plezier samen O+ maakt een hoop goed
pi_151589624
Leuk he, gevalletje, dat ze ineens dingen kunnen. Dat focussen vind ik ook helemaal geweldig. Lekker tegen haar aankletsen en mijn hoofd bewegen terwijl ik zie dat ze me volgt. Heerlijk.
En ik zou ook gewoom doorgaan zoals je doet. Flesje veven en dan dasrna nog even aan de borst, dan verleert hij het misschien ook niet, en wie weet wil hij in de toekomst wel weer volledig borst. Wat is hij lekker aangekomen trouwens. Merk je het ook al in z'n uiterlijk? Ik vind de mijne van die lekkere bolle wangen krijgen. O+

Die van mij heeft het veel te makkelijk met de borst volgens mij. Ze drinkt maar 10 minuten ofzo, maar wel met een stroom die niet stopt. Dus het is 10 minuten wegslikken van de omg het komt op me af melk. Ik weet niet hoe ik dat moet stoppen want als ze klaar is spuit het er soms ook nog uit. Beetje een luxe probleem. Mijn moeder zegt 'ja ze moet wel minstens 20 minuten drinken hoor' en ik denk eigenlijk dat ze ruim voldoende krijgt in die 10 minuten.
Tsr heb ik al voordat ze er ligt. Regelmatig dat ik het dr neus inspuit voordat ze de tepel aangeraakt heeft. :')
Kost me een hoop zoogkompressen trouwens... Die zijn soms doorweekt. Even kijken naar wasbare denk ik. Een pak in de drie dagen en dat al 5 weken lang..
pi_151590065
Hahah dat trap klim filmpje, echt geweldig en wat een snelheid! :o :D

SQ aan de kinderwagen zitstoel? Ik wil die hier ook eens gaan passen en kijken hoe dat zit en of het wat plat kan. De reiswieg wordt echt echt eeeecht krap haha. Bij jullie ook? Liggen wil R op zich nog wel, daar ligt het niet aan.

Hahha Risu, dat spuiten, grappig he. De tijd zegt niets. Er zijn hier genoeg die kort drinken. Die van mij drinkt lang, dat zegt ook niets, helft van de tijd slaapt hij maar wat. Ik heb tot 4 maanden, ongeveer, enorm gelekt. Onder het drinken, droop het als een gek uit de andere borst. Ik kon er een bekertje mee vullen. Ik ben toen onder het voeden in de bh, borstschelpen van medela gaan gebruiken. Die zijn daarvoor. Echt een tip! Alleen voor onder het voeden hoor. Verder uitwasbare zoogcompressen, ook van medela. Paar pakjes inslaan van 4 stuks. Hoe eerder je ze koopt, hoe meer het uitkan. Ik heb al veel bespaard daardoor.

Heerlijk Zoë, dat ze zo fijn met elkaar om gaan en het zo mooi is om te zien.
pi_151591088
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:24 schreef Risu het volgende:
Leuk he, gevalletje, dat ze ineens dingen kunnen. Dat focussen vind ik ook helemaal geweldig. Lekker tegen haar aankletsen en mijn hoofd bewegen terwijl ik zie dat ze me volgt. Heerlijk.
En ik zou ook gewoom doorgaan zoals je doet. Flesje veven en dan dasrna nog even aan de borst, dan verleert hij het misschien ook niet, en wie weet wil hij in de toekomst wel weer volledig borst. Wat is hij lekker aangekomen trouwens. Merk je het ook al in z'n uiterlijk? Ik vind de mijne van die lekkere bolle wangen krijgen. O+

Die van mij heeft het veel te makkelijk met de borst volgens mij. Ze drinkt maar 10 minuten ofzo, maar wel met een stroom die niet stopt. Dus het is 10 minuten wegslikken van de omg het komt op me af melk. Ik weet niet hoe ik dat moet stoppen want als ze klaar is spuit het er soms ook nog uit. Beetje een luxe probleem. Mijn moeder zegt 'ja ze moet wel minstens 20 minuten drinken hoor' en ik denk eigenlijk dat ze ruim voldoende krijgt in die 10 minuten.
Tsr heb ik al voordat ze er ligt. Regelmatig dat ik het dr neus inspuit voordat ze de tepel aangeraakt heeft. :')
Kost me een hoop zoogkompressen trouwens... Die zijn soms doorweekt. Even kijken naar wasbare denk ik. Een pak in de drie dagen en dat al 5 weken lang..
Ja, duidelijk bollere wangetjes, stuk dikker buikje. Handjes krijgen een beetje putjes en z'n beentjes zijn niet zo dun meer. Maat 44 rompertjes kunnen nog, maar voor de rest heeft ie nu toch echt maat 50 nodig! Voor z'n beentjes sowieso al eventjes, die pakjes met voetjes zitten meestal wel goed of iets wijd, maar de pijpjes zijn te kort.

Wow, dat is een boel melk dan! Heb het nooit zo erg gehad, maar sinds een week ofzo heb ik ook geen stuwing meer en amper lektepels. Q heeft nooit zo goed aangehapt zonder tepelhoedje, probeerde het eerst wel zonder en dan met als ie boos werd. Maar regelmatig voelde ik de tsr al komen als ik net het hoedje pakte of vlak voor ie hapte, hoopte ik dat ie snel hapte voor het over m'n shirt ging stromen :P.
Q dronk soms wel 10 min ofzo, maar echt 3 slokjes en dan stopte ie. Moest hem steeds aanmoedigen en hij haalde er op die manier waarschijnlijk maar weinig uit.. Nu zie ik wat erin gaat en vind het wel een fijn idee ook. Liever dit dan dat ie buikpijn heeft en ieder uur komt (doet ie af en toe nog wel, speentje helpt dan wel nog even te wachten, valt ie regelmatig toch weer in slaap).
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:52:00 #71
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151591249
quote:

Wij hadden twee enorme mepbaby's :P. Inbakerslaapzakje was een opluchting voor zowel de Sjes als voor ons, de eerste 2-3 maanden.

Als je het doet, wel eentje waar de heupen los in zitten (dus strak tot net boven de heup) en afbouwen direct zogauw ze gaan rollen.
pi_151591677
Mijn wasbare zoogcompressen hadden als aanbeveling op de verpakking staan dat ze 'fashionable' zijn. Dat is natuurlijk ook de voornaamste eis die ik stel aan die dingen.
pi_151591963
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn wasbare zoogcompressen hadden als aanbeveling op de verpakking staan dat ze 'fashionable' zijn. Dat is natuurlijk ook de voornaamste eis die ik stel aan die dingen.
Zodat je zo op tafel leggen kan als je voeden moet, en dan een blik er bij opzetten van zie mij eens hip zijn? :D
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:09:44 #74
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151592139
Voor als je deze draagt, natuurlijk.
pi_151592238
Ik had trouwens toen ik die lekdingen nog nodig had de goedkope versie voor thuis en ik geloof van Jippie's ofzo voor als ik wegging. Die waren iets dunner en minder zichtbaar.
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:13:43 #76
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151592330
Maar heb je die dus nu niet meer nodig? Krijg je bij een tsr dan niet dat de andere kant zeiknat wordt?
pi_151593423
spees, had je best even kunnen vragen voor je een foto van mijn vakantie post hier -O-

Inbakerzakje heeft hier ook goed gewerkt, en nog steeds. Vandaag probeerde ik hem in een normale slaapzak met mouwen omdat hij op het punt lijkt te staan om te leren rollen, en na twee uur complete paniekhuils :'( veeeel te warm.
En toen nog hevige 'ik ben wakker, ik wil helemaal niet wakker zijn :'( ' huils. Gelukkig sliep hij snel weer in.. leek wel in slaap te donderen zowat, van huils naar hele rustige diepeslaap ademhaling in 3-2-1... weg.

Morgen maar weer iets anders proberen, iets minder warms.

Zoe wat fijn dat het je meiden goed gaat O+

herkenbaar die verhalen uit de eerste weken :) lijkt er op dat de nieuwe mamas hier goed hun draai vinden!
pi_151593485
Geen 'last' van nee.
Heb alleen 's morgens vroeg nog wel eens lekkage na een goeie nacht van F en vierkante tieten.
pi_151593547
Crump het lakentje stevig over W instoppen met de armpjes naar beneden geen optie?
pi_151599716
Ik heb nog nooit inlegkruisjes voor m'n borsten hoeven gebruiken. En sinds de kraamweek ook geen stuwing gehad, ook niet nadat ze het klokje rond had geslapen. Aan de ene kant heerlijk denk ik maar; maar aan de andere kant vind ik het echt onwijs vervelend dat ik er qua tijd meer op moet letten omdat ik het niet aan m'n borsten kan voelen :')

Ennnn in het kader van nieuwe dingen; gaat m'n kint even borstweigeren om 2uur 's nachts }:|
  zondag 12 april 2015 @ 04:21:59 #81
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151600488
Ik heb de titty pads van mammae. Via Mp gekocht. Ze zijn dun en absorberen goed. Toch vind ik het af en toe wel lekkerder om de papieren titty pads van de Hema te gebruiken.

En ik word stiekem een beetje moe van de spuitluiers.
Ze heeft soms zo'n harde buik dat mijn moederhart er gewoon pijn van doet. Masseren helpt dan heel goed. Opeens gaat het lopen en dan poept ze haar luier goed vol. Zo veel.... Zo vreselijk veel uit zo'n klein meisje.
Nieuwe luier en opeens pffffrttt. Ja hoor.. Nóg meer. Wha wha whut?
En nu ligt ze nét in haar wieg en hoor ik weer zo'n poep cannonade.
Dit, terwijl ik nu evht niet meer kan.
Wilde gewoon even fok en dan Zzz.
Ben ik echt zo slecht als ik haar nu laat slapen en pas bij de volgende voeding verschoon?
pi_151600648
Als ze slaapt maak ik haar niet wakker voor een luier, faptist! Zo sneu, he, die babydarmpjes :* Ook dit is een fase!
pi_151600712
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:41 schreef BlueEyes het volgende:
Crump het lakentje stevig over W instoppen met de armpjes naar beneden geen optie?
Nope, hij werkt zich overal uit. En met dekens loop ik dan ook nog het risico dat hij alles aftrapt en ik hem vervolgens kan gaan ninja-toedekken midden in de nacht, en/of dat hij wakker wordt want koud. Maar ik kan nog de slaapzak zonder het zomerdeel en zonder mouwen proberen, en ik heb ook een zomerslaapzakje. Hij moet toch leren slapen met armen vrij op een gegeven moment.. maar dat kan hij iig niet leren als hij het veel te warm heeft :')
  zondag 12 april 2015 @ 07:55:04 #84
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151600837
Thanks krijgertje. Dan mag dat schuldgevoel ook weer weg.

Hebben jullie weleens dat ze heel gulzig drinkt , zodat alles uit de neus er weer net zo hard uitkomt. Waarop je dan besluit maar anders te gaan zitten. En dat zij er dan mee op houdt? Zucht... Baby's.
pi_151601013
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 07:20 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Nope, hij werkt zich overal uit. En met dekens loop ik dan ook nog het risico dat hij alles aftrapt en ik hem vervolgens kan gaan ninja-toedekken midden in de nacht, en/of dat hij wakker wordt want koud. Maar ik kan nog de slaapzak zonder het zomerdeel en zonder mouwen proberen, en ik heb ook een zomerslaapzakje. Hij moet toch leren slapen met armen vrij op een gegeven moment.. maar dat kan hij iig niet leren als hij het veel te warm heeft :')
Chanty heeft vleugeltjes voor Lucas, kan niet op de naam komen..

Onze nachten zijn doorgaans prima, met 1 voeding ergens halverwege dn daarna weer rustig doortukken, maar vannacht... Ik zeg :O c_/ Onrustig met z'n hoofd draaien, armen wapperen, in z'n oogjes krabben en daarmee ook z'n speen wegschuiven, afgewisseld met huils en 3 voedingen :{ In z'n wieg bleef het rommelen, uiteindelijk heeft hij maast mij nog aardig geslapen (en ik ook, nadat hij me eerst tig keer met z'n maai-armpjes had gemept :') )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 april 2015 @ 08:34:20 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151601264
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 08:14 schreef JufMariska het volgende:

http://www.ikbenmama.nl/s(...)62db7fb#omschrijving soms?

en :* voor alle prutnachten hier

Hier ook een k*tnacht, niet door baby maar door de koorts (ben met 39 graden gaan liggen gisteren). Is in de nacht wel minder geworden, maar ik kan nauwelijks praten :') Zometeen even langs de HAP, want de paracetamol en ibuprofen doen niet wat ze hadden moeten doen :/

pi_151601507
Zouden ze het hebben afgesproken, Mariska? Hier ook voor het eerst in heel lang weer bij ons in bed geslapen. Die armpjes zijn echt potentiële moordwapens. :').
pi_151601557
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 08:14 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Onze nachten zijn doorgaans prima, met 1 voeding ergens halverwege dn daarna weer rustig doortukken, maar vannacht... Ik zeg :O c_/ Onrustig met z'n hoofd draaien, armen wapperen, in z'n oogjes krabben en daarmee ook z'n speen wegschuiven, afgewisseld met huils en 3 voedingen :{ In z'n wieg bleef het rommelen, uiteindelijk heeft hij maast mij nog aardig geslapen (en ik ook, nadat hij me eerst tig keer met z'n maai-armpjes had gemept :') )
Klopt ja, heb ik idd wel eens naar gekeken.. maar wil eigenlijk eerst proberen of ik het kan afbouwen met m. Uiteindelijk kan hij ook niet tot zijn 12e in die vleugels :+.. vooralsnog ligt hij een dutje te doen met armen vrij, hoopgevend!

Balen van je nacht.. -O- :*
pi_151601645
En to top it off: kakjepakje *O*
*zet meer koffie*
pi_151602059
Beterschap, DJMO! Maar wat verwacht je dat ze op de HAP voor je doen? :@.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 april 2015 @ 09:27:09 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151602124
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beterschap, DJMO! Maar wat verwacht je dat ze op de HAP voor je doen? :@.
het is een flinke keelontsteking. had gehoopt op een ab-kuur. maar inmiddels ben ik al wijzer; ik mag trachitol gaan halen (mag dat uberhaupt met bv? ), ibu's en pcm blijven slikken (doe ik al twee dagen, doet niks) en verder morgen naar m'n eigen huisarts. Ik ben geen spoedgeval (nee duh: dan had ik de SEH wel gebeld :') )

pi_151602256
Trachitol heeft die werking door het gezuig. Voor hetzelfde effect kan je net zo goed op een dropje of keelpastille zuigen :)
pi_151602299
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 09:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

het is een flinke keelontsteking. had gehoopt op een ab-kuur. maar inmiddels ben ik al wijzer; ik mag trachitol gaan halen (mag dat uberhaupt met bv? ), ibu's en pcm blijven slikken (doe ik al twee dagen, doet niks) en verder morgen naar m'n eigen huisarts. Ik ben geen spoedgeval (nee duh: dan had ik de SEH wel gebeld :') )
De hap is er voor zaken die niet kunnen wachten tot maandag , een keelontsteking is heel erg kut maar kan wel wachten... ;)
En AB bij borstvoeding is toch ook niet echt goed?

Iemand enig idee waar mijn kind dr goede slaapnachten heeft gelaten? Ze sliep zo'n 12 uur achter elkaar, maar sinds deze week.... :N voor 11 uur slapen is sowieso niks, en dan zijn we om 5 uur wakker en om half 7 en dan om half 9. Op zich niet heel rot dus maar ik vind de avond voor mezelf wel lekker :@
S. 2014
J. 2016
pi_151602811
:* voor klotenachten en keelontstekingen!

A. heeft het concept 'verlatingsangst' ontdekt en valt nu alleen maar in slaap als er iemand naast haar bed zit.

Ik ben zo blij met m'n smartphone O+ .
*Speen terugstopt*
  zondag 12 april 2015 @ 10:16:27 #95
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151603028
M vertoont deze week ook weer wat meer spronggedrag. gisteren brullen bij t naar bed brengen, en uiteindelijk nog een poos bij ins gezeten. vandaag brullen bij t naar bed brengen voor dutje.

t valt allemaal nog mee hoor, maar hij is echt even niet helemaal zichzelf.

sterkte voor de dames met prutnachten :*

crump, hier zijn hema slaapzakken favoriet. nu nig de winterzak zonder mouwen straks de jip en janneke zak zonder mouwen. met mouwen was hier geen optie. wat wek hielp: rond de leeftijd van jouw W zijn we m een knuffeldoekje in bed gaan geven. hij maaide minder omdst hij iets te dien had met zijn handen daardoor. en nu is t speen erin, doekje tegen wang en zzzzz. t proberen waard? :D
Kwak
pi_151603131
Argh, :* voor de prutnachten....
Hier viel het wel mee, alleen moest ik ff een neus sprayen... Dus dat is natuurlijk wel een marteling en heeft daarna kwartier troosttijd nodig :)
Morgen naar het cb en dan gaan we de verkoudheid en het spugen toch maar weer bespreken :)

Oja, nachten naast bed met smartphone :D

Beterschap djmo

Wij hadden hier gisteren een nogal druk feestje maar Js heeft het supergoed gedaan. Het liefst lag hij in z'n box te spelen en alles te bestuderen. Niemamd pakte hem ook zonder toestemming en deed deuk met hem... Wat een verschil met peuter... Kan er nog steeds niet overuit!
pi_151603393
Sorry voor het weinige reageren de afgelopen dagen.

Een glas roosvisee voor iedereen met slechte nachten :*

Donderdag ben ik begonnen met borstvoeding ipv flesvoeding. Ik heb het 3 dagen volgehouden. J. dronk steeds zo'n 1,5 tot 2 uur aan de borst en bleef maar zoeken en raakte heel gefrustreerd. Na die 2 uur aan de borst gaf ik soms nog een flesje en hij dronk dan zo 100cc. Ik heb dus echt het idee dat hij via de borst niet genoeg binnen krijgt. Hij hapt ook niet meer goed aan doordat hij steeds aan het huilen was. Sinds vannacht zijn we terug gegaan naar kunstvoeding (want ik werd er ook gefrustreerd van) en hij is gelijk een stuk rustiger. Ik vind het jammer en misschien dat ik nog een keer een lk mee laat kijken, maar voor nu vind ik het wel even goed. Ik kolf voorlopig nog wel, dan krijgt hij in ieder geval 1 of 2 keer per dag nog een flesje met bv.

Daarnaast gaat het goed hoor, we gaan iedere dag lekker wandelen in het park op de hoek of naar de supermarkt iets verder weg. Het CB is langs geweest voor de gehoortest en J. kan horen *O* (niet dat ik daaraan twijfelde, maar toch fijn om bevestiging te krijgen).

Vanaf nu ga ik weer proberen om bij te lezen en bij te houden :)
pi_151603501
Oh ja, vandaag is mijn UD en er ligt een kind van bijna 4 weken naast me te slapen. Toch wel gek hoor...
pi_151605328
Goed geprobeerd toch cactus.

Sterkte voor dr slechte nachten en zieken!

Hier nog steeds ondanks zinkolie, enorm open billen. Met hydrofiele washandjes, water en toen bloot laten liggen. Enorm huilen, krijsen, bij man bloot op de buik.hij werd knalrood en zo'n pijn. :'( ik huilde mee. Nu bloot bij mij, aan de borst. Half in slaap. Gaat hij straks verder bel ik nood nummer huisarts. Er kwamen vocht bubbeltjes op de billen. Deugt lang niet.
pi_151605472
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 12:04 schreef Hilmo het volgende:
Goed geprobeerd toch cactus.

Sterkte voor dr slechte nachten en zieken!

Hier nog steeds ondanks zinkolie, enorm open billen. Met hydrofiele washandjes, water en toen bloot laten liggen. Enorm huilen, krijsen, bij man bloot op de buik.hij werd knalrood en zo'n pijn. :'( ik huilde mee. Nu bloot bij mij, aan de borst. Half in slaap. Gaat hij straks verder bel ik nood nummer huisarts. Er kwamen vocht bubbeltjes op de billen. Deugt lang niet.
Oh wat erg... Dat klinkt echt niet goed nee. Ik snap dat je meehuilde, zou ik ook gedaan hebben. Wat zielig :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')