Klinkt toch alsof preventief ingrijpen betere kansen geeft. Maar ze zullen het wel met een goede reden doen natuurlijk. Ik heb er verder ook geen verstand van, maar laten we hopen dat die nare scenario's niet uit gaan komenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:33 schreef NotTheSame het volgende:
SQ, bij een aortascheuring is de kans groot dat hij het niet overleeft omdat het in de borstholte is. Maar het zetten van een stint kan misschien nog als de scheur niet te groot is, maar dat doen ze dus blijkbaar niet preventief. Mocht de lekkende klep problemen gaan geven (infarct oid) dan kan het nog zijn dat hij een nieuwe hartklep krijgt. Maar ook een infarct heeft een flinke overlijdenskans.
Dit is wat ik ervan begrepen heb.
Hij is al onder controle een zeer hoog aangeschreven Hartcentrum (in SQ's woonplaats). Beter kun je eigenlijk niet krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is een second opinion een idee nts? Klinkt best wel eng allemaal
Ja dan heeft een second opinion weinig waarde gok ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:43 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Hij is al onder controle een zeer hoog aangeschreven Hartcentrum (in SQ's woonplaats). Beter kun je eigenlijk niet krijgen.
Het enige wat ze doen is elke 3 maanden een uitgebreide controle (hartfilmpje, hartecho etc.) en verder is het aan hem om aan te geven wat hij nog wel en niet kan.
2 weken geleden is hij nog op controle geweest en toen zou alles nog stabiel zijn. Maarja, ze hebben ook gezegt, hij kan morgen dood neervallen, maar het kan ook nog 5 jaar duren.
Maarrr... ik wil geen topickaper zijn, iemand nog iets leuks te melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het getik is van het Duplo blokje in z'n hand, dat laat je natuurlijk niet los als je de trap op moet![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Nog even een trap spam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fazz wat tof, je eigen klimgeit
[ Bericht 6% gewijzigd door Skittles op 11-04-2015 08:30:05 ]
Mijn babygym heeft dat ook, maar als baby niks doet speelt hij ook gewoon het muziekje op tijdsintervalquote:Op zaterdag 11 april 2015 08:08 schreef DJMO het volgende:
idd omdat hij het dan zelf kan reguleren zeg maar.
Mijn kind dolt met meHij heeft een baby-gym , die een muziekje afspeelt als je er tegen aan 'mept'. Ik sta in de keuken, hoor dat melodietje, ga kijken. Kind ligt doodstil
Ik ga terug, hoor weer dat muziekje, weer kijken, kind ligt rustig om zich heen te kijken .. Kat is ook nergens te bekennen .. Denk dat ik de webcam maar op opnemen ga zetten
![]()
deze moet je echt een zetje gevenquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:10 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Mijn babygym heeft dat ook, maar als baby niks doet speelt hij ook gewoon het muziekje op tijdsinterval..
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Nog even een trap spam
Woah! Wat knap al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het getik is van het Duplo blokje in z'n hand, dat laat je natuurlijk niet los als je de trap op moet![]()
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar is het mooie weer nouik wil weer relaxed met kind op kleed in de tuin hangen. Dat was zo fijn donderdag! Gisteren moest ik de hele dag werken
On the bright side: vandaag lunchen met een vriendin en bij haar een middagje op de bank hangen en series kijken. Mag papa even bonden met z'n baby
. /liefdagboek
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2015 10:56:54 ]
quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:07 schreef Skittles het volgende:
NTS lijkt me ook heel eng![]()
Ik zal het toch even voor de arts opnemen
Thanx voor je input! Hier kan ik wat mee. Ik probeer ook wel te vertrouwen op het oordeel van de arts, maar omdat ik geen verstand heb van cardiologie en het verhaal zo van mijn ouders terug hoor, voelt het wel vreemd om te weten dat mijn vader een tikkende tijdbom is en dat ze er niets aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fazz wat tof, je eigen klimgeit
Maar met deze info word het beeld iets completer, dankjewel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ook. Of een combinatie van twee of drie andere vingers. Of gewoon alles wat erin pastquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Die van mij zuigt altijd op haar duim + wijsvinger![]()
Same herequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Mijne ook. Of een combinatie van twee of drie andere vingers. Of gewoon alles wat erin past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Zoë23 op 12-04-2015 14:22:00 ]
Hier ook. Heel regelmatig heeft hij zijn duim te pakken , maar zodra hij bijna ligt te slapen wappert hij met zijn handen en dan is die duim weer foetsie en mept hij zichzelf weer wakker. Dat is uiteraard een reden om te gaan huilen, dus het schiet nog niet echt op.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Mijne ook. Of een combinatie van twee of drie andere vingers. Of gewoon alles wat erin past
Inbakeren werkt hier erg goed!quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:08 schreef Risu het volgende:
Och zoë, wat een schatjes met z'n twee.
Ik zat toevallig gisteren met mijn schoonvader over de eerste weken te praten, dat het zo vermoeiend is en dat ik blij ben dat ze maar alleen is. (Neef van die kant heeft ook een tweeling) Respect voor de tweelingmoeders (en vaders ook).
Overigens weet ik niet of het nou went, of dat het beter gaat, maar ik voel me veel beter dan in het begin. Maar ze komt nog even vaak als anders 's nachts. Al slaap ik wel vaak door tot minstens 10 uur. Ipv om 8 uur de kraam binnen te laten. Middagdutje doe ik niet, daar voel ik me alleen maar slechter door.
Ha, cho dat wakkermeppen herken ik ook. Al doet ze dat met de handjes tegen de spijlen van de wieg. Zou inbakeren dan helpen? Ik heb ze weleens strak ingestopt, maar ze wurmt net zo lang tot ze los is en dan gaat ze pas slapen. Dus ik betwijfel het eigenlijk.
Anyway, ze slaapt in principe wel ok, dus ach.
Het is veel werk maar het is ook leuk om te zien dat ze elkaar zo leuk vinden! Ze lachen naar elkaar en elkaar aanraken, ogen uitprikken of elkaars neus pakken is helemaal topquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:08 schreef Risu het volgende:
Och zoë, wat een schatjes met z'n twee.
Ik zat toevallig gisteren met mijn schoonvader over de eerste weken te praten, dat het zo vermoeiend is en dat ik blij ben dat ze maar alleen is. (Neef van die kant heeft ook een tweeling) Respect voor de tweelingmoeders (en vaders ook).
Overigens weet ik niet of het nou went, of dat het beter gaat, maar ik voel me veel beter dan in het begin. Maar ze komt nog even vaak als anders 's nachts. Al slaap ik wel vaak door tot minstens 10 uur. Ipv om 8 uur de kraam binnen te laten. Middagdutje doe ik niet, daar voel ik me alleen maar slechter door.
Ha, cho dat wakkermeppen herken ik ook. Al doet ze dat met de handjes tegen de spijlen van de wieg. Zou inbakeren dan helpen? Ik heb ze weleens strak ingestopt, maar ze wurmt net zo lang tot ze los is en dan gaat ze pas slapen. Dus ik betwijfel het eigenlijk.
Ja, duidelijk bollere wangetjes, stuk dikker buikje. Handjes krijgen een beetje putjes en z'n beentjes zijn niet zo dun meer. Maat 44 rompertjes kunnen nog, maar voor de rest heeft ie nu toch echt maat 50 nodig! Voor z'n beentjes sowieso al eventjes, die pakjes met voetjes zitten meestal wel goed of iets wijd, maar de pijpjes zijn te kort.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:24 schreef Risu het volgende:
Leuk he, gevalletje, dat ze ineens dingen kunnen. Dat focussen vind ik ook helemaal geweldig. Lekker tegen haar aankletsen en mijn hoofd bewegen terwijl ik zie dat ze me volgt. Heerlijk.
En ik zou ook gewoom doorgaan zoals je doet. Flesje veven en dan dasrna nog even aan de borst, dan verleert hij het misschien ook niet, en wie weet wil hij in de toekomst wel weer volledig borst. Wat is hij lekker aangekomen trouwens. Merk je het ook al in z'n uiterlijk? Ik vind de mijne van die lekkere bolle wangen krijgen.![]()
Die van mij heeft het veel te makkelijk met de borst volgens mij. Ze drinkt maar 10 minuten ofzo, maar wel met een stroom die niet stopt. Dus het is 10 minuten wegslikken van de omg het komt op me af melk. Ik weet niet hoe ik dat moet stoppen want als ze klaar is spuit het er soms ook nog uit. Beetje een luxe probleem. Mijn moeder zegt 'ja ze moet wel minstens 20 minuten drinken hoor' en ik denk eigenlijk dat ze ruim voldoende krijgt in die 10 minuten.
Tsr heb ik al voordat ze er ligt. Regelmatig dat ik het dr neus inspuit voordat ze de tepel aangeraakt heeft.![]()
Kost me een hoop zoogkompressen trouwens... Die zijn soms doorweekt. Even kijken naar wasbare denk ik. Een pak in de drie dagen en dat al 5 weken lang..
Wij hadden twee enorme mepbaby'squote:Op zaterdag 11 april 2015 21:08 schreef Risu het volgende:
Zodat je zo op tafel leggen kan als je voeden moet, en dan een blik er bij opzetten van zie mij eens hip zijn?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn wasbare zoogcompressen hadden als aanbeveling op de verpakking staan dat ze 'fashionable' zijn. Dat is natuurlijk ook de voornaamste eis die ik stel aan die dingen.
Nope, hij werkt zich overal uit. En met dekens loop ik dan ook nog het risico dat hij alles aftrapt en ik hem vervolgens kan gaan ninja-toedekken midden in de nacht, en/of dat hij wakker wordt want koud. Maar ik kan nog de slaapzak zonder het zomerdeel en zonder mouwen proberen, en ik heb ook een zomerslaapzakje. Hij moet toch leren slapen met armen vrij op een gegeven moment.. maar dat kan hij iig niet leren als hij het veel te warm heeftquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:41 schreef BlueEyes het volgende:
Crump het lakentje stevig over W instoppen met de armpjes naar beneden geen optie?
Chanty heeft vleugeltjes voor Lucas, kan niet op de naam komen..quote:Op zondag 12 april 2015 07:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nope, hij werkt zich overal uit. En met dekens loop ik dan ook nog het risico dat hij alles aftrapt en ik hem vervolgens kan gaan ninja-toedekken midden in de nacht, en/of dat hij wakker wordt want koud. Maar ik kan nog de slaapzak zonder het zomerdeel en zonder mouwen proberen, en ik heb ook een zomerslaapzakje. Hij moet toch leren slapen met armen vrij op een gegeven moment.. maar dat kan hij iig niet leren als hij het veel te warm heeft
http://www.ikbenmama.nl/s(...)62db7fb#omschrijving soms?quote:Op zondag 12 april 2015 08:14 schreef JufMariska het volgende:
Chanty heeft vleugeltjes voor Lucas, kan niet op de naam komen..
Klopt ja, heb ik idd wel eens naar gekeken.. maar wil eigenlijk eerst proberen of ik het kan afbouwen met m. Uiteindelijk kan hij ook niet tot zijn 12e in die vleugelsquote:Op zondag 12 april 2015 08:14 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Chanty heeft vleugeltjes voor Lucas, kan niet op de naam komen..
Onze nachten zijn doorgaans prima, met 1 voeding ergens halverwege dn daarna weer rustig doortukken, maar vannacht... Ik zeg![]()
Onrustig met z'n hoofd draaien, armen wapperen, in z'n oogjes krabben en daarmee ook z'n speen wegschuiven, afgewisseld met huils en 3 voedingen
In z'n wieg bleef het rommelen, uiteindelijk heeft hij maast mij nog aardig geslapen (en ik ook, nadat hij me eerst tig keer met z'n maai-armpjes had gemept
)
het is een flinke keelontsteking. had gehoopt op een ab-kuur. maar inmiddels ben ik al wijzer; ik mag trachitol gaan halen (mag dat uberhaupt met bv? ), ibu's en pcm blijven slikken (doe ik al twee dagen, doet niks) en verder morgen naar m'n eigen huisarts. Ik ben geen spoedgeval (nee duh: dan had ik de SEH wel gebeldquote:Op zondag 12 april 2015 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beterschap, DJMO! Maar wat verwacht je dat ze op de HAP voor je doen?.
De hap is er voor zaken die niet kunnen wachten tot maandag , een keelontsteking is heel erg kut maar kan wel wachten...quote:Op zondag 12 april 2015 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is een flinke keelontsteking. had gehoopt op een ab-kuur. maar inmiddels ben ik al wijzer; ik mag trachitol gaan halen (mag dat uberhaupt met bv? ), ibu's en pcm blijven slikken (doe ik al twee dagen, doet niks) en verder morgen naar m'n eigen huisarts. Ik ben geen spoedgeval (nee duh: dan had ik de SEH wel gebeld)
Oh wat erg... Dat klinkt echt niet goed nee. Ik snap dat je meehuilde, zou ik ook gedaan hebben. Wat zieligquote:Op zondag 12 april 2015 12:04 schreef Hilmo het volgende:
Goed geprobeerd toch cactus.
Sterkte voor dr slechte nachten en zieken!
Hier nog steeds ondanks zinkolie, enorm open billen. Met hydrofiele washandjes, water en toen bloot laten liggen. Enorm huilen, krijsen, bij man bloot op de buik.hij werd knalrood en zo'n pijn.ik huilde mee. Nu bloot bij mij, aan de borst. Half in slaap. Gaat hij straks verder bel ik nood nummer huisarts. Er kwamen vocht bubbeltjes op de billen. Deugt lang niet.
quote:Op zondag 12 april 2015 12:04 schreef Hilmo het volgende:
Hier nog steeds ondanks zinkolie, enorm open billen. Met hydrofiele washandjes, water en toen bloot laten liggen. Enorm huilen, krijsen, bij man bloot op de buik.hij werd knalrood en zo'n pijn.ik huilde mee. Nu bloot bij mij, aan de borst. Half in slaap. Gaat hij straks verder bel ik nood nummer huisarts. Er kwamen vocht bubbeltjes op de billen. Deugt lang niet.
Jeetje wat naar. Ik leef met jullie mee hoor, baby hier had flinke luieruitslag, maar niet zo erg dat de billetjes open lagen. Hier helpen neutral billendoekjes beter dan een natte hydrofiele doek. Billendoekjes vind ik wat zachter dan een hydrofiel. Maar doe wat jou het beste lijktquote:Op zondag 12 april 2015 12:04 schreef Hilmo het volgende:
Cactus heeft er maar 1quote:Op zondag 12 april 2015 12:35 schreef faptist het volgende:
Oh hilmo,
Ik zou ook mee huilen. Wat zielig. Wat zou je dan graag de pijn van ze willen overnemen he.
Sterkte. Hoop dat de Ha er een oplossing voor weet.
Cactus,
Gek idee ja! Maar je bent nu wel 2 prachtige kindjes verder. En ze doen het goed. Lijkt me een heerlijk gevoel.
Hier is het krampjes extravaganza. Vind ik ook zo zielig. Heel dat buikje kanonshard. Arme R.
Dat wordt weer wiegen, lopen,lopen lopen...
Hihi en mijn UD was pas 17 mei. Mijn meiden zijn gewoon 2 maanden eerder gekomen.quote:Op zondag 12 april 2015 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Cactus heeft er maar 1shopaholic heeft een tweeling gekregen.
Krampjes zijn heel gemeen. Zit de kleine niet verstopt? Goede poepluiers enz.
Ze slapen heel vaak en heel veel nog. Dus krijgen ook vaak nog voeding via de sonde. Ik heb van de week met de LK een afspraak om te bespreken hoe nu verder met borstvoeding. En als ik er niet ben en ze zijn heel wakker, krijgen ze de borstvoeding in een flesje van de verpleging. Maar ook dat moeten ze nog leren. Ze hebben dat nog niet allemaal ontwikkeld. Ze worden wel steeds vaker wakker, dus ik hoop dat ik ze van de week wat vaker de borst kan aanbieden als ik er ben.quote:Op zondag 12 april 2015 14:04 schreef DJMO het volgende:
had iemand deze al gespot: http://www.metronieuws.nl(...)zwanger-van-vierling
arme kinderen![]()
wat fijn dat ze beiden uit de couveuse zijn shop!! Hoe gaat het drinken aan de borst nu??
Oh wat fijn dat ze uit de couveuse zijn! En dat ze kleertjes aan hebben... Had je dingen in hun maatquote:Op zondag 12 april 2015 13:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Hihi en mijn UD was pas 17 mei. Mijn meiden zijn gewoon 2 maanden eerder gekomen.
Lees wel mee, maar weinig energie om vaak te reageren. Veel naar de meisjes toe. Ze zijn allebei uit de couveuse en liggen in een gewoon wiegje. Nog wel aan de opti-flow. En met kleertjes aan. Zo schattig!
vond ik eerst ook, maar ik heb zelf geprobeerd of ik er goed doorheen kon ademen en dat ging heel makkelijk. hij verbergt zn neus er graag in en ik hoor hem dan ook gewoon goed door ademen. ik doe alleen kleintjes want een te grote vind ik wel eng.quote:Op zondag 12 april 2015 12:51 schreef Crumpette het volgende:
Oh hilmo wat sneusterkte..
Kwak, die hema winterzak kookt W dus helemaal gaar in.. hij ligt nu in een zomerzakje, wel met onesie. Overdag iig. Ik heb hem 1 keer eeen knuffeldoekje gegeven, en dat had hij binnen 2 seconden na dat ik de kamer uit was, op zijn gezichten dat vond ik toch een beetje eng. Kan het nu nog wel eens proberen, want hij is nu wel een stuk beter met zijn coordinatie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 5 maanden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
ah hendig! zeeman ben ik niet geweest. dit is een setje met twee omkeerbare: lichtblauw/oranjekoraal en donkerblauw/vissen en zeesterren.quote:Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij lijkt er heel blij mee te zijn!.
Ik heb van de week zonnehoedjes gekocht bij Zeeman. Ze waren er met sterretjes en met visjes (en voor meisjes nog wat andere motiefjes), in precies I's maat. En maar ¤1,99.. Misschien nog een tip voor iemand!
Watermeloentjes! Ik heb ze alle 3quote:Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij lijkt er heel blij mee te zijn!.
Ik heb van de week zonnehoedjes gekocht bij Zeeman. Ze waren er met sterretjes en met visjes (en voor meisjes nog wat andere motiefjes), in precies I's maat. En maar ¤1,99.. Misschien nog een tip voor iemand!
thnx!quote:Op zondag 12 april 2015 17:42 schreef kwakz0r het volgende:
oh SQ wat een mooie foto's!!! en wat zie jij er ook goed uit zeg!
@kweeniemeerwie: er was een heel leuk petje met een neklapje van dunne jeansstof (van Barts) bij de Bijenkorf, maar ik durfde niet te gokken dat hij maat 47cm deze zomer past... zijn hoofd was laatste keer 43 cm (in februari dus)...
ik dacht eerder dat t te groot zou zijn voor hem. nou jaaa, kan altijd nog.quote:Op zondag 12 april 2015 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thnx!
Maat 47 past ie wel hoor. Die groei gaat steeds minder hard. Op z'n 18e zal het ongeveer 60 zijn. M. groeit nu ongeveer een cm per maand maximaal
nou ja, hij gaat niet zitten hoor, komt net zo ver omhoog als ik met buikspieroefeningen (niet), maar dat is wel ongeveer de houding ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje van Lou ga ik later vanavond even bekijken, want wij zijn nuuit eten
met z'n 2en! Ons uitgestelde 12-jaar-samen-diner
Vrienden passen op uk, we lieten 'm breed lachend daar achter
![]()
jaja, ik leg m'n telefoon nu weer weg
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op zondag 12 april 2015 20:37 schreef Danaa het volgende:
Dames,
Ik moet even spuien.
Ik huil de ogen uit mijn hoofd.
Het niet slapen, het vechten overdag word me teveel.
Ik doe kei en keihard mijn best om hem te laten slapen!
Ingebakerd, veel aaien en speentje brengen, vandaag toch maar weer bij mij slapen, in de auto 30 min en weer wakker. Veel chgarijnig.
Hij krijgt nexium voor zijn zuur en pepti omdat ze koemelk willen uitsluiten.. of juist vaststellen;)
Ik zie door de bomen het bos niet meer en draai op adrenaline voor mijn gevoel!
Dat is echt zwaar, vooral als je het hem zo gunt, die rust en ook zo duidelijk ziet dat hij moe is.quote:Op zondag 12 april 2015 20:37 schreef Danaa het volgende:
Ingebakerd, veel aaien en speentje brengen, vandaag toch maar weer bij mij slapen, in de auto 30 min en weer wakker. Veel chgarijnig.
de dochter van soesa heeft/had vlgs mij een vergelijkbaar slaappatroon.quote:Op zondag 12 april 2015 21:01 schreef Danaa het volgende:
Ook in doek, op mij of wat dan ook slaapt hij 30 min.
De woorden: 'het komt goed', 'het word beter' ken ik en soms helpt dat ook wel.
Maat nu denk ik alleen maar: ik ga de deur uit voor mijzelf als ik het zat ben maar hij raakt daar nog geprikkelder van en voel ik me schuldig. Overdag doe ik zo mijn best dat ik zelf niet even tv kan kijken of een folder lezen.
Bah.. weet t gewoon even niet!
@Risu: die van ons zijn ongeveer even oud toch!?
D. Slaapt snachts wel redelijk goed. 1 voeding, gaat weer terug in bed, hoor hem dan super veel kreunen en piepende geluiden maken waarna hij een uur later weer slaapt.
SQ, leuk je foto's. En jij ziet er zo heeeel anders uit dan de buik foto's, leuk om te zien:)
zekerquote:Op zondag 12 april 2015 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
mja kijk, dat ontevreden/geprikkelde kan natuurlijk ook van de reflux komen, ipv het slapen. dus ik zou jezelf dan ook in acht nemen en er gewoon op uit gaan als dat je de dag door helpt.
blije mama's zijn ook belangrijk voor babys.
9 maart, morgen 5 weken. Ze maakt ook altijd die geluidjes na de voeding, maar slaapt meestal binnen een half uur wel weer.quote:Op zondag 12 april 2015 21:01 schreef Danaa het volgende:
@Risu: die van ons zijn ongeveer even oud toch!?
D. Slaapt snachts wel redelijk goed. 1 voeding, gaat weer terug in bed, hoor hem dan super veel kreunen en piepende geluiden maken waarna hij een uur later weer slaapt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 21:34:47 ]
quote:Op zondag 12 april 2015 21:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja dat lachen, dan word je warm van binnen hè
Ik dacht vanmiddag nog 'Fijn dat met al dat getijger de wipper nog werkt als uitrustplek.'
Fail:
oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was iets jonger dan jouw A toen ik mezelf met wipper en al vanuit de deuropening head-first de galerij op lanceerde... ik vind M nu ook al een beetje spannend in de wipper...
Kwak
Nah, dit monster-schommelstoel-geval (met lampjes en muziekquote:Op zondag 12 april 2015 21:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oehik was iets jonger dan jouw A toen ik mezelf met wipper en al vanuit de deuropening head-first de galerij op lanceerde... ik vind M nu ook al een beetje spannend in de wipper...
quote:Op zondag 12 april 2015 21:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja dat lachen, dan word je warm van binnen hè
Ik dacht vanmiddag nog 'Fijn dat met al dat getijger de wipper nog werkt als uitrustplek.'
Fail:
Hahaha de wipper is hier idd ook al naar de kelder verplaatst.. kinderstoel en box zijn chill plekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kindjes van 8 mmd vond ik heul groot toen saar nog mini was maar nu is ze zelf al 8.5 maand.
En de wanhoop die je soms voelde word ook echt minderS. 2014
J. 2016
B.astille. Hoofdgerecht was heerlijk, dessert & service mwah. Maar hee, we hebben heerlijk samen gezeten en gepraat zonder onderbrekingen van baby!quote:Op zondag 12 april 2015 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn dat de avond een succes was, JM! Waar waren jullie?
Een snel berichtje, moet aan het werk.quote:Op zondag 12 april 2015 20:37 schreef Danaa het volgende:
Dames,
Ik moet even spuien.
Ik huil de ogen uit mijn hoofd.
Het niet slapen, het vechten overdag word me teveel.
Hij krijgt nexium voor zijn zuur en pepti omdat ze koemelk willen uitsluiten.. of juist vaststellen;)
Ik zie door de bomen het bos niet meer en draai op adrenaline voor mijn gevoel!
Ik begin overal aan te twijfelen en vraag me dan dus ook af heeft hij wel reflux (verborgen).quote:Op maandag 13 april 2015 07:10 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Een snel berichtje, moet aan het werk.
Heb veel ervaring met Reflux. Zowel bij S.ara als S.ophie. Als je je hart wilt luchten oid mag je altijd een berichtje sturen.
Bij ons was het wondermiddel Ranitidine.
Het is echt pittig![]()
danaa, ik heb ook zo geklooid met voedingen. laat je niet gek maken door wat op t pak staat. drinkt hij rustig? hier was een dentalspeen de oplossing.quote:Op maandag 13 april 2015 07:13 schreef Danaa het volgende:
Kwak hij is woensdag 7 wkn.
Een nacht van 6 tot 6, met tussendoor wat geklooi met voedingen!
Wel weer goed zo'n nacht. Dat maakt een hoop goed.
Wel weer huilen deze ochtend al... lijkt moe, gapen etc.
Na een uur wakker weer in zijn bedje, maar boos boos boos.
We zien wel wat de dag brengt.
Hij is 5750 gram, zou aan de 5x150cc 'moeten' maar komt na deze nacht, vandaag zeker op 7 voedingen uit.
Gezien hij al genoeg vetrolletjes hheeft ga ik zo cb of zijn KA even bellen voor advies??
Heerlijk om te lezen dat jullie die eerste weken 'vergeten' zijn. Simpelweg zoals het nu gaat heb ik geen zin om naar mijn werk te gaan over 3,5 week.... ik wil met mijn kind genieten wat me nu nog niet helemaal lukt!
We hebben een gulzige drinker hier in huis..quote:Op maandag 13 april 2015 07:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
danaa, ik heb ook zo geklooid met voedingen. laat je niet gek maken door wat op t pak staat. drinkt hij rustig? hier was een dentalspeen de oplossing.
en dat is een heel wreed gegeven, mijn baby werd ook pas "echt leuk" net toen ik weer ging werken.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op maandag 13 april 2015 07:14 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik begin overal aan te twijfelen en vraag me dan dus ook af heeft hij wel reflux (verborgen).
Ik zou zo graag de KA een dag in huis willen en dat die eens meekijkt naar zijn dag
waarom een speen 2 als hij eigenlijk al te snel drinkt?quote:Op maandag 13 april 2015 08:19 schreef Danaa het volgende:
[..]
We hebben een gulzige drinker hier in huis..
2,5 schep jbpm speen 2 dr brown fles. Werkt voor nu het best.
Dental speen heeft dr brown niet he... meen dat difrax erop past.
omdat het gaatje van 1 te klein is met jbpm? Ik roep maar watquote:Op maandag 13 april 2015 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom een speen 2 als hij eigenlijk al te snel drinkt?
Echt geen flauw idee waar ik nu credits voor krijgquote:Op maandag 13 april 2015 09:03 schreef Crumpette het volgende:
Verder heb ik wel bijgelezen maar het lukt me gewoon zo weinig om aan te haken.. mijn schrijven wordt ook steeds korzeliger heb ik het idee
ik ben een Ananassss (credits to Razz)
SQ, no offence, maar ik vind dit topic niet echt de plek om je SM-gevoelens te delenquote:Op maandag 13 april 2015 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben jullie ook allemaal krasjes op je boezem?
ja shit, sorry hequote:Op maandag 13 april 2015 10:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
SQ, no offence, maar ik vind dit topic niet echt de plek om je SM-gevoelens te delen.
Ik dacht huh? Wat heeft haar schoonmoeder hier nu weer mee te maken...quote:Op maandag 13 april 2015 10:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
SQ, no offence, maar ik vind dit topic niet echt de plek om je SM-gevoelens te delen.
Wat heeft SQ's schoonmoeder er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 13 april 2015 10:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
nee! Heb er net 1 besteld bij Hemaquote:Op maandag 13 april 2015 10:10 schreef Razztwizzle het volgende:
En bij gebrek aan een reagerend iemand in V&A: heeft iemand hier nog een zomerslaapzak maat 80 liggen?
GMTAquote:Op maandag 13 april 2015 10:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik dacht huh? Wat heeft haar schoonmoeder hier nu weer mee te maken...
Hoera voor zelf de speen terug stoppen!quote:Op maandag 13 april 2015 10:16 schreef Amsel het volgende:
[..]
GMTA
Baby heeft een magetoffe nieuwe feature: zelf je speen terug in je mond stoppen
En verder lees ik mee maar kom ik niet aan reageren toe. Wel een dikkevoor alle verse mama's die het zwaar hebben (onthoud het mantra: het wordt beter!!) en op de luieruitslagbillen
I feel yaquote:Op maandag 13 april 2015 10:30 schreef Amsel het volgende:
Ooit sliep ze door.. Daar hebben we toch zeker 2 hele weken van kunnen genieten
Aww, zó leukquote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef Risu het volgende:
Ik haalde mijn baby uit bed om te voeden, ik kreeg een big smile. Yay ze kan echt lachen!
Jij maakte me toch zo aan het gnorfen toen je zei dat je de attentiespanne van een ananas had?quote:Op maandag 13 april 2015 10:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee waar ik nu credits voor krijg! Maar thanks!
Ach Loj, kijk naar je baby. Is die vrolijk en ziet die er gezond uit? Wat zegt je moederinstinct? Ik vind dit advies echt belachelijk. Lucas was een paar maanden geleden zelfs niks aangekomen in meer dan een maand. Zat ook in de stress ondanks dat mijn gevoel zei dat het allemaal prima was. Ik ben doorgegaan zoals ik bezig was. Proberen eten aan te bieden, maar dat wil hij gewoon niet altijd. En raad eens: hij was in 3 weken mooi 340 gram aangekomen ineens. En dat lag echt niet aan meer bijvoeding, hij was zelfs ziek geweest tussendoor.quote:Op maandag 13 april 2015 13:01 schreef Loj het volgende:
Uit m'n vorige bericht moet "begonnen" natuurlijk "beginnen" zijn.
Hij was 1 cm en 90 gram gegroeid in meer dan een maand. Dus nu wel van gemiddeld naar de -1 lijn... (6670 gram en 66 cm)
Peuter (had ook meteen een afspraak) zat op de -2 lijn, dus ze had het zelfs over een diëtist (voor peuter dan, maar dan kon ze misschien ook nog wel tips voor Js geven).
In ieder geval moest ik nu snel flink aan de bijvoeding. Binnen 3 weken ongeveer naar dit schema:
7.00 pap
10.00 fruit (potje zei ze zelfs)
12.00 brood met boter + fles
15.00 Soepstengel, Nijntjekoekje + water/thee of diksap
18.00 groenten en aardappels
19.30 fles
Prima schema... Als hij rond een jaar is!
Ben toch weer beetje onzeker geworden... Stom he!
Tnx voor de lieve berichtjes!
En krijger wat fijn!
Mijn baby hoeft ook geen speen maar knuffel en spuugdoekjes zijn wel heerlijk om in je mond te proppenquote:Op maandag 13 april 2015 12:48 schreef klavertje-4 het volgende:
Mag ik een vraag tussendoor stellen?
Hoe laten jullie je baby slapen zonder speen? J is 6,5 maand en heeft twee weken geleden de waterpokken gehad. Er zaten er ook veel in z'n mond waardoor hij z'n speen is gaan weigeren. Nu weigert hij m nog steeds, maar hij heeft m eigenlijk wel nodig om in slaap te vallen. Nu is het dus rond slaaptijd alllllleeeeeen maar huilen en krijsen. Van de speen wordt hij alleen maar bozer. Iemand mss een tip wat je kan geven als vervanger voor de speen?
alleen kleertjes. Geen deken.quote:Op maandag 13 april 2015 13:17 schreef ingee het volgende:
Hoi!
Ik ga me lekker niet verontschuldigen voor het feit dat ik niet heb bijgelezen / gereageerd, want zo aso ben ik gewoon.
Mijn kind wordt steeds leuker met haar lachjes en geluidjes. Verder niks te melden.
En o ja, ik vraag me af, er wordt voor woensdag hier 24 graden voorspeld. Wat doe je een baby dan aan / over in de kinderwagen zonder dat ze smelt?
Het is een fase maar man man wat een gejank en gewrijf de hele tijd en niet snappen dat slapen dan echt heel fijn isquote:Op maandag 13 april 2015 13:32 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty *boks* de heren zijn weer eensgezind vrees ik.
Ik hoor as we speak nu het tafeltje naast zijn bedje rammelen waar een speen op ligt.
Maar eens even kijken want nu gaat de sirene ook af
*Boks*quote:Op maandag 13 april 2015 13:32 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty *boks* de heren zijn weer eensgezind vrees ik.
Ik hoor as we speak nu het tafeltje naast zijn bedje rammelen waar een speen op ligt.
Maar eens even kijken want nu gaat de sirene ook af
Wat lief! Ik ben heus niet altijd zen, maar ik vind het serieus makkelijker nu met 2 kindjes dan de eerste maanden met 1. Ik had het zelf niet voor mogelijk gehoudenquote:Op maandag 13 april 2015 13:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha Hilmo wat leuk dat 'ie toch blij werd van de broodkorst! Hopelijk heeft de HA de oplossing voor de billetjes. Het klinkt zo naar.
Phaidra, jij klinkt enorm Zen altijdVind ik zo knap, met twee kindjes!
Krijgertje, klinkt goed!
Loj, niet onzeker worden van het stomme CB hoorJs doet het supergoed! En jij doet het goed!
Hihi JM, Sophie is hier ook veruit het favoriete stuk speelgoed. Ik spoel het ding dagelijks even af anders plakt 't gewoon van het kwijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 13 april 2015 14:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar eet wel ongeveer gelijk aan dat schema...![]()
En ff offtopicJa, prima toch. Daar hoef je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor te doen
. Elk kind is anders maar voor een kind van 6 maanden vind ik het wel erg weinig melk, daarin zitten toch de belangrijkste voedingstoffen.
Wat vervelend van je vriendin!
Heeft hier niet geholpenquote:Op maandag 13 april 2015 13:58 schreef BlueEyes het volgende:
Ik fruts hier ook zo iemand in de doek voor boodschappen. Geen idee wat ik nodig heb maar kan vast wel wat bedenken als ik in de supermarkt sta.
Alles om maar die kleine draakjes in slaap te krijgen
Bij ons voor de deur doet Wifi het gewoon, dus bij peuter heb ik ook wel eens een 3 kwartier in de auto zitten internettenquote:Op maandag 13 april 2015 15:54 schreef BlueEyes het volgende:
Zodra ik de autodeur opendoe gaan hier de oogjes open en tovert meneer een glimlach op zijn snoet.
Dus bij mij zou het niet werken tenzij ik hem in de auto laat staan en zelf in huis ga
(Met de raampjes op een kier, ik kan het proberen)
quote:Op maandag 13 april 2015 15:36 schreef BlueEyes het volgende:
Insmeren met zonnebrandcreme![]()
Zonnebril op![]()
Pet op![]()
In de doek(in de Tula
)
Wandelen![]()
In de Supermarkt![]()
Naar huis wandelen![]()
Borst![]()
Slapen
Ze volgt keurig haar eigen lijntjes en die gaan langzaam naar elkaar omdat ze lang aan t worden is.quote:Op maandag 13 april 2015 16:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hihi, S'je sliep ook altijd binnen 3 seconden in de auto. Nu eigenlijk niet meer, tenzij echt heel moe of een wat langere autorit. Gister 2x een half uurtje gereden en 2x wakker gebleven. Sowieso herken ik nu de fase waarin we zitten van E., ze wil maximaal 3x slapen overdag![]()
. Hoe moe ook en hoe vroeg haar 3e slaapje ook eindigt; ze gaat écht niet nog een keer slapen. Dan maar wakker blijven tot 18:30. Deed E. ook en toen ging ze heel snel naar 2 slaapjes. Ben benieuwd.
Wat vervelend van de slaapweigeraars vandaag!
Goeie curves GM, klein spekkie (maar prima in verhouding dacht ik zo!)
quote:Op maandag 13 april 2015 16:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij ons voor de deur doet Wifi het gewoon, dus bij peuter heb ik ook wel eens een 3 kwartier in de auto zitten internetten.
GM, goede stats!
Het is fijn dat er tenminste iemand blij is met jouw ziekzijnquote:Op maandag 13 april 2015 17:05 schreef DJMO het volgende:
niet bijgelezen sorry.
Vandaag zo'n beetje de hele dag met michael op bed gelegen. Zelfs ademhalen doet me pijn aan m'n keel. Heb een ab-kuur van de HA gekregen, probeer nu de tweede dosis naar binnen te krijgenMichael was iig blij; die heeft bijna doorlopend aan het liggend buffet vastgeklonken gelegen.
En waarom stellen kleuters zoveel vragen op momenten dat je geen antwoord kúnt geven ?!
Het is net als de kraamintake, dus goed je plinten poetsen!quote:Op maandag 13 april 2015 14:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het CB na alle verhalen hierDonderdag komt er iemand voor het eerste thuisbezoek. Volgende week mogen we zelf op bezoek daar.
Dan zal ik de nagels van de kat zo nog even lakkenquote:Op maandag 13 april 2015 17:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Het is net als de kraamintake, dus goed je plinten poetsen!
Nou... ik weet niet meer wie het zei en of het als grap bedoeld was, maar ze letten blijkbaar wel op dingen als flinke hoeveelheid kratten bier ed.quote:Op maandag 13 april 2015 17:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Het is net als de kraamintake, dus goed je plinten poetsen!
ja hoiquote:Op maandag 13 april 2015 17:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou... ik weet niet meer wie het zei en of het als grap bedoeld was, maar ze letten blijkbaar wel op dingen als flinke hoeveelheid kratten bier ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |