Maar dan haal je hygiëne en persoonlijke verantwoordelijkheid/gevaren door elkaar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet vanwege de hygiene maar meer vanwege hete spetters op je blote lijf (dus eigenlijk ook blote armen).
Nee ik zie dat als twee aparte dingen hoor. Al geloof ik dat je in een professionele keuken ook niet met blote benen/armen mag werken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar dan haal je hygiëne en persoonlijke verantwoordelijkheid/gevaren door elkaar.
Nee, mag idd niet vanwege spetter gevaar... Bedrijfsongeluk, paar dagen niet werken... Vervelend voor een restaurant natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zie dat als twee aparte dingen hoor. Al geloof ik dat je in een professionele keuken ook niet met blote benen/armen mag werken.
Anders ook niet te doen met eigeel en yoghurt en zoquote:Op woensdag 15 april 2015 18:35 schreef LPFAN het volgende:
oh gelukkig, ze krijgen allemaal een vers bakje
nee iddquote:Op woensdag 15 april 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Anders ook niet te doen met eigeel en yoghurt en zo
Ik ken alleen Reusel... Dat ligt in Brabantquote:Op woensdag 15 april 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
Ik zat aan frituurvet te denken toen ik het zag. Reuzel is smerig.
Ken het wel. Volgens mij kun je er ook patat in frituren.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Reusel... Dat ligt in Brabant
ik aan kokosboterquote:Op woensdag 15 april 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
Ik zat aan frituurvet te denken toen ik het zag. Reuzel is smerig.
ganzenvet ofzo ook toch? schijnt de bom te zijn volgens Nigellaquote:Op woensdag 15 april 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken het wel. Volgens mij kun je er ook patat in frituren.
Ik miste de paarden ook inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |