Hopelijkquote:Op maandag 13 april 2015 08:22 schreef komrad het volgende:
Het zal toch wel lukken je door de mri te sturensucces weer vandaag!
je bent gewoon interessant studiemateriaal voor al die appetijtelijke vrouwelijke co's!quote:Op maandag 13 april 2015 08:40 schreef Toto69 het volgende:
stonden net een heel aantal dokters aan mn bed hiero. Die holte waar ik over sprak. Dat is dus die onderste wond zeg maar. Die komt uit op een holte maar geen verbinding/fistel. Die mri scan is dus om aan te tonen of er nog iets zit. bijv op het staartbotje.
Er zat idd een co bijquote:Op maandag 13 april 2015 08:49 schreef komrad het volgende:
[..]
je bent gewoon interessant studiemateriaal voor al die appetijtelijke vrouwelijke co's!
Herkenbaar... ik heb eens een paar dagen in het hospitaal gelegen voor wat ze denken een virale infectie aan mijn evenwichtsorgaan is geweest, maar er stonden bij de ronde 10 man om mijn bedquote:Op maandag 13 april 2015 08:40 schreef Toto69 het volgende:
stonden net een heel aantal dokters aan mn bed hiero. Die holte waar ik over sprak. Dat is dus die onderste wond zeg maar. Die komt uit op een holte maar geen verbinding/fistel. Die mri scan is dus om aan te tonen of er nog iets zit. bijv op het staartbotje.
Volgende week zaterdag, dus ik hoop danwel thuis te zijn. Maar vieren doe ik toch niet ben ik bang, weinig reden voor zoquote:
Moet ik taart bakken?quote:Op maandag 13 april 2015 09:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, dus ik hoop danwel thuis te zijn. Maar vieren doe ik toch niet ben ik bang, weinig reden voor zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |