Ik zou 'm weg laten halenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lopen en zitten, maar vooral tijdens plassen is de pijn gewoon hel, brandt ontzettend.
[..]
Ja op internet lees ik van wel, maar omdat mijne vanzelf open is gegaan, zegt de huisarts dat het vanzelf geneest, máár kans is groot dat het terug komt.
Behalve in Almelo.. dan liever recidivequote:Op zaterdag 11 april 2015 12:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou 'm weg laten halenelke keer recidive is ook niet fijn
Wrijf het er maar in poepiequote:Op zaterdag 11 april 2015 12:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Behalve in Almelo.. dan liever recidive
Ik waarschuw alleen maarquote:
Had je daar überhaupt op gerekend?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:22 schreef Toto69 het volgende:
Nu wordt het al 16.45vandaag niet naar huis dus
Ja, want dat was als ik me goed voelde gewoon prima geweestquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Had je daar überhaupt op gerekend?
Spoedje tussendoor?
Nee iddquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:30 schreef Isegrim het volgende:
Hopen dat de dienstdoende chirurg geen 9-tot-5-mentaliteit heeft.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Nog niet geholpen dus?? Man man man...
Zal weinig helpenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Moet ik weer even komen rellen daar op de afdeling?!
Jep. Maar de afspraak was vandaagquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:15 schreef Mord_Sith het volgende:
Tootje, ga er maar alvast van uit dat het maandag wordt.
Dan kan het enkel meevallen als je toch nog tussendoor kunt.
Ik weet niet tot hoe laat ze doorgaan met operaties? Wel weer kut voor jequote:
Jep, ik wacht het maar af. Maar ik wil eten, patat of zo, met 10 frikandellen en kroketten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:18 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
ik weet het, en datis driedubbel kut.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet niet tot hoe laat ze doorgaan met operaties? Wel weer kut voor je
ze houden je nog nuchter? Bleghquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, ik wacht het maar af. Maar ik wil eten, patat of zo, met 10 frikandellen en kroketten.![]()
Ja!quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:19 schreef Toto69 het volgende:
Dan was het samen uitgaan in Lissabon toch leuker he Ace
Thnxquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:43 schreef Holyme het volgende:
Ik vind het echt knap van je dat je hier nog zo vrolijk praat (ook al voel je je waarschijnlijk niet zo in het echt), als ik bagger slaap en de hele dag niks eet, wordt dat al wat lastigerEn dan loop ik nog geeneens met zo'n wond voor al die jaren... Dat je straks maar goed uitgerust wakker mag worden en wat lekkers krijgt!
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja! Mega-toto-meet in Lissabon.
Mweh, ben niet echt rustig meer helaasquote:
Ook op de buik/borst etc?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:50 schreef Ole het volgende:
Jeuk hoort volgens mij bij het bijkomen van de ruggenprik. Twee keer gehad
Tot nu toe niet, voel me nog verre van fijn. Hopelijk gaat die jeuk snel weg en kan ik straks ook even wat eten. Appelsap lukte al wel gelukkig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:55 schreef Isegrim het volgende:
Hoop dat je een beetje lekker kunt slapen straks.
Ja. Overal.quote:
Dank je Sylquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:12 schreef Sylvana het volgende:
*lurker komt uit lurkstand*
Jeetje wat een ontzettende soap is dit aan het worden zeg. GTST is er niks bij
Ik hoop echt dat er maandag uit de MRI wel meer duidelijkheid komt.
En dat er eindelijk een keer iets meezit bij je en deze drama een keer ophoudt en je een normaal leven kunt gaan leiden ipv lijden.
Sterkte en een dikke knuffel van een mede-Almeloër
Ik ben ook geen fanquote:
De jeuk is herkenbaar. Had ik ook toen ik een paar dagen pijnstilling via ruggeprik had. En dan moet je opletten dat je niet te hard krabt want je voelt niet hoe hard je het doet.quote:
Ja. radboud 5-08-2014quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fanMaar waarschijnlijk hoef je er niet met je hoofd in, dat scheelt al.
Hebben ze al eerder een MRI gemaakt? Ooit?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De jeuk is herkenbaar. Had ik ook toen ik een paar dagen pijnstilling via ruggeprik had. En dan moet je opletten dat je niet te hard krabt want je voelt niet hoe hard je het doet.Het trok snel weg nadat de pijnstilling was afgebouwd. Insmeren met een creme helpt misschien ook al wat.
Sterkte Toot.
Dat lijkt me ook niet slim nuquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:07 schreef Ole het volgende:
Hmmm.. toch niet hetzelfde als patat en frikandellen
Das waar, er gebeurt wat. Thnx manquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:32 schreef Geralt het volgende:
Operatie, maandag een mri, tenminste gebeurt er nu wat. Succes ermee komt vast wel goed nu binnenkort
Ff een reminder voor mezelf dat ik maandag weer ff kijk in deze reeks die al veel te lang duurt. Hopelijk komt er snel een einde aan voor jou.quote:
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ff een reminder voor mezelf dat ik maandag weer ff kijk in deze reeks die al veel te lang duurt. Hopelijk komt er snel een einde aan voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |