Je had even een buitjequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo makkelijk raak je me niet kwijt hoor
Die zijn nu eenmaal lomp. Doe je niks aan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou met Tilburgers zou ik daar niet op rekenen.
Je komt ze ook overal tegen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn nu eenmaal lomp. Doe je niks aan.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou met Tilburgers zou ik daar niet op rekenen.
Neuh, ik werk er.quote:
Hoi ess.quote:
Hij brandt nog?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister nu naar Eternal Flame van de Bangles.
Ik weet nog een leuk feitje over dit liedje
Ik ben professioneel rollatorontwijker, ik doe dat zelfs met koffiepotten in m'n hand met gemak.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi ess.Struikel niet over de rollators.
![]()
Nee.quote:
Dat is een handige skill om te hebben als je hier binnen treedt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben professioneel rollatorontwijker, ik doe dat zelfs met koffiepotten in m'n hand met gemak.
Welneequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welkom is deze ten dode opgeschreven SC.
Dat was wel de lekkerste van het stel. Denk dat de meeste mannen het met me eens zullen zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Susanna Hoffs schijnt dit naakt ingezongen te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, wat dacht je dan? En die van daar komen ook hier. Dus het is eigenlijk een mix geworden.quote:
De foto's heb ik nooit gezien en nu is het te laat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was wel de lekkerste van het stel. Denk dat de meeste mannen het met me eens zullen zijn.
Broekie.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:42 schreef essnhills het volgende:
Er gaan geruchten (verder kijk ik niet naar Mo of Mexi) dat er hier misschien ook heul stiekem 50+ertjes zitten die stiekem misschien in Amsterdam in Stadsdeel Centrum wonen. Klopt dat?
Reageren mag ook per DM eventueel![]()
Zo ja, dan krijg jij misschien wel de hele grote eer mij te mogen meeten
Ik heb geen leeftijden genoemd, je vroeg naar A'dammers en dat beaamde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mooi, ik voelde me vanochtend ineens heel oud namelijk.quote:
Ik zei daar heul ook wel leeftijdquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen leeftijden genoemd, je vroeg naar A'dammers en dat beaamde ik.
Ik soms.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, ik voelde me vanochtend ineens heel oud namelijk.
Verkeerde venster?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:44 schreef MadMaster het volgende:
De 40+, 1975 en ouder radioshow gaat gewoon door wat mij betreft.
Of zijn er zaken waar ik geen weet van heb wat dat betreft?
Ja, jij wel, ik niet, ze zijn iig 40+.quote:
Ah, zo. Reclame dus.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier is toch de doelgroep te vinden... ?
Er gaan geruchten (verder kijk ik niet naar Mo of Mexi) dat er hier misschien ook heul stiekem 50+ertjes zitten die stiekem misschien in Amsterdam in Stadsdeel Centrum wonen. Klopt dat?
Bijna...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke doelgroep? Dit is de verzamelbakquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier is toch de doelgroep te vinden... ?
Maar nog niet helemaal?quote:
Edoch: [40+ SC #689] 40+ is nooit meer hetzelfdequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke doelgroep? Dit is de verzamelbak
Moet ik nu blij zijn dat ik niet in het Centrum woon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik nu blij zijn dat ik niet in het Centrum woon?
Ok ik ben blijquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ja, anders kwam ik je in je slaap vermoorden.
Ben blij dat ik buiten jouw actieradius val .quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ja, anders kwam ik je in je slaap vermoorden.
Ja, general genomen wel...quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Begrijp ik goed dat er 3 SC's in GC zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |