Hij gaat naar beneden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Houd het vredig.
Misschien kunnen we naar de kat op de trap foto kijken
Ooh oooohhh... terrrrinngggggquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kon altijd genieten van Bart.
Ik heb niets tegen Bart de Graaff maar het viel me in een flits op.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kon altijd genieten van Bart.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij Dolf zijn ze vroeger de A vergeten.
Ik heb zelf een poes. Heb haar nog nooit de trap af zien lopen met de staart omlaag. En nog nooit de trap op zien lopen met de staart omhoog.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Mensen die denken dat de kat de trap oploopt vinden Dolf ook een leuke knappe jongen.
Bedoel je dat filmpje bij de TVDD?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Mensen die denken dat de kat de trap oploopt vinden Dolf ook een leuke knappe jongen.
ONZ / Rent kat de trap op of juist af?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bedoel je dat filmpje bij de TVDD?
je bent een klootzakquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was een lieve jongen.
Het was een schat.
Het was een jonge god.
Wanneer zegt iemand eens: ''IK VOND HET EEN KLOOTZAK''?
Ik heb een hekel aan Fritz Barend.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:08 schreef Evertjan het volgende:
kon Fritz barend niet dat ze schelvis hebben uitgenodigt
Eerst was het een lieve jongen, tot bekend werd wat ie zelf had gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was een lieve jongen.
Het was een schat.
Het was een jonge god.
Wanneer zegt iemand eens: ''IK VOND HET EEN KLOOTZAK''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |