Ze is nu wat ouder en minder mooi. Maar ik denk dat de meeste fokkers een minder exemplaar thuis op de bank hebben zitten.quote:
Haar vormen zijn buiten proportiequote:Op vrijdag 10 april 2015 00:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze is nu wat ouder en minder mooi. Maar ik denk dat de meeste fokkers een minder exemplaar thuis op de bank hebben zitten.
GIel. Net als bands als Kensington en Chef' Special.quote:
Beetje outdated hèquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GIel. Net als bands als Kensington en Chef' Special.
Er is zoveel beters in het Nederlandse muzieklandschap. Zelfs nu, maar ik ben ook wel lichtelijk achtergebleven. Zo'n Wally Tax-item bij DWDD, dat kan ik wel waarderen.
Dat is toch vooral iets van de laatste tijd, siliconen? Maar zoals ik al zei, vind haar inhoudsloos.quote:
Mja. Ik vind zo'n 'vroeger was alles beter'-mentaliteit dan ook een beetje goedkoop, er is nu voldoende goede muziek. Maar die hoor je veelal niet op de radio.quote:
Natuurlijk heeft die laten sleutelen. Maar echt prettig vind ik het niet. Iemand van 1 meter 50 met een dubbel D en een reet zo uitstekend dat je niet meer om kan draaien op 10 vierkante meter vind ik niksquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is toch vooral iets van de laatste tijd, siliconen? Maar zoals ik al zei, vind haar inhoudsloos.
Niet skippen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
En ook vanavond...
De gouden...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |