Nee, wel een paar duizend km richting het oosten.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan we nu zeventig jaar terug in de tijd?
Maar ben je meer zoals Kim Kardashian of Shirma?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:55 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik weet het inmiddels ja, maar als jong meisje kan dat moeilijker zijn.
"Sharon Gesthuizen, hou nou even je mond" zei iequote:
Hahaha. Dan Kim Kardashian (groot verschil in taille- en heupwijdte).quote:Op donderdag 9 april 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar ben je meer zoals Kim Kardashian of Shirma?
Nummer 1 in de top 2000 komende editiequote:
Die gast is zo saai en zo'n goedkoop trucje. En live dikke bagger.quote:
Zou ze meegaan naar woonbootquote:Op donderdag 9 april 2015 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Sharon Gesthuizen, hou nou even je mond" zei ie
Hij maakt een nummertje dat smakeloos Nederland leuk vindt en opeens wordt hij de hemel ingeprezen. Om te huilen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gast is zo saai en zo'n goedkoop trucje. En live dikke bagger.
Ik vind dat Kim wel een mooi figuur heeft, maar qua hersenen heeft ze echt de minimale capaciteit om normaal menselijk te functioneren.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hahaha. Dan Kim Kardashian (groot verschil in taille- en heupwijdte).
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind dat Kim wel een mooi figuur heeft
Kapotgeplugd door jouw vriend met vies kapsel en bril van radio DRIE EF EMquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij maakt een nummertje dat smakeloos Nederland leuk vindt en opeens wordt hij de hemel ingeprezen. Om te huilen.
Ik heb geen vrienden op 3FMquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kapotgeplugd door jouw vriend met vies kapsel en bril van radio DRIE EF EM
Ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |