De zwarte make up of roze tule fase.quote:Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef Susie het volgende:
Op de middelbare start er weer een andere fase Tally![]()
Heel gek, maar ik vermoed dat wij ook nog wel wat te stellen gaan krijgen met deze dame...quote:Op maandag 20 april 2015 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
De zwarte make up of roze tule fase.
Daar kijk ik allemaal zo niet naar uit
De oudste valt nog mee te praten en kan ik nog overhalen om dingen niet te doen.
Bij de jongste heb ik het gevoel dat ik dan een middelvinger krijg opgestoken
Tuurlijk Ma. Zoek ik zelf wel uit
Foto?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:29 schreef Goitske het volgende:
Schoenen kopen gelukt zonder piepen! Knal blauwe new balance, keuze van ons! Was of een rode of knal blauwe viel ik gelijk voor, spockjuh ging gelijk voor de blauwe
quote:
Oh, stoere schoenen voor een kleine man!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En fietshelm besteld, deze hadden ze in de winkel ni et meer op voorraad
[ afbeelding ]
Hij heeft deze niet gezien, wel met een andere print gelukkig is hij redelijk makkelijk qua wat wij hem aantrekken
breekt even inquote:Op woensdag 22 april 2015 15:38 schreef mousemicky het volgende:
Dames, ik heb even advies/ input nodig.
Situatie als volgt:
J. gaat nu 1 dag p/w naar KDV
Vanaf september mag hij 2 dagdelen per week naar de PSZ
Rond die tijd stopt hij ook op KDV (omdat ik dan verlof heb, en daarna minder ga werken is het opvangtechnisch niet meer nodig).
Broertje is op komst, wordt verwacht eind augustus/ begin september.
Nu lijken mij deze 3 dingen precies tegelijk plannen niet zo heel handig, kan me voorstellen dat dat een beetje te veel is voor een peuter van dan (ruim) twee en een half.
Dus: wat is wijsheid? Ik ga er even van uit dat ik de bevalling niet kan plannen
Optie 1: Eerst stoppen KDV, even 1/2/3 weken pauze (om aan broertje te wennen) en dan later naar PSZ? Gevolg is dan dat hij niet meteen na de zomervakantie op PSZ begint, en de andere kindjes elkaar en de juffen dus al kennen. Ook heb ik thuis die weken dus wat minder tijd dan nu, want baby. Vriend is de eerste week (of 2) wel thuis, en oma is ook beschikbaar, maar toch...
Optie 2: KDV en PSZ tijdje parallel laten lopen? KDV is nu nog niet opgezegd, zou dus ook eind september kunnne. Zodat de continuïteit er even in blijft, en we thuis ook iets meer rust hebben met de baby? Nadeel vind ik dan dat hij misschien het gevoel krijgt dat ie weg moet omdat er een baby is gekomen, en dat wil ik absoluut voorkomen.
Optie 3: Naadloos aansluiten. Bv. 31 augustus stoppen op KDV, 1 september beginnen PSZ?
Help! Wie heeft er ervaring? Advies? Wijze woorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |