Ik las van beneden naar boven, dus eerst je laatste post over niet slapende tweeling, en toen 'ik heb drie monsters op de post gedaan'quote:Op woensdag 15 april 2015 13:47 schreef Kyara het volgende:
Ik heb afgelopen maandag de dna monsters op de post gedaan voor de zygositeitstest via de NVOM. Nu afwachten op de uitslag
Spelende kinderen moet je je niet voor schamen!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:22 schreef Susie het volgende:
Welkom LB, van harte met je mooie peutermeisje![]()
Succes Kyara! Hier ook een wakkere peuter, maar ook zo vreselijk druk. We zijn buiten in de tuin en ik schaam mij voor de herrie die ze maakt
Voordat ik Anouk had, kon ik mijzelf nog wel eens irriteren aan het met de bal spelende buurmeisjequote:Op woensdag 15 april 2015 18:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Spelende kinderen moet je je niet voor schamen!
Beetje tweeledig, hoofddoel is nieuwsgierigheid. Ook omdat het graag aan henzelf wil vertellen.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:57 schreef Cathmar het volgende:
Kyara, die zygositeitstest, is dat puur nieuwsgierigheid of heeft dat ook een ander doel? Is dat een stomme vraag van een tweeling moeder? Ik heb geen idee. Heb me er niet in hoeven te verdiepen aangezien het overduidelijk is hier.
De kraamhulp die bij mijn bevalling was (dat was de planner omdat het nogal druk was die dagquote:Op woensdag 15 april 2015 22:16 schreef Kyara het volgende:
[..]
Beetje tweeledig, hoofddoel is nieuwsgierigheid. Ook omdat het graag aan henzelf wil vertellen.
Daarnaast kan het handig zijn om te weten als bijvoorbeeld dingen in hun ontwikkeling scheef lopen of bij het "losweken" op school. De laatste 2 gebruik ik vooral ter rechtvaardiging van het bestede geld
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:06 schreef Kyara het volgende:
...
En even opbiechtenik denk dat ik een fietskar wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |