Ja, daarin is ze een lichtend voorbeeld. Van alles wat Estelle adviseert, doe je het tegenovergestelde, dan gaat er zo min mogelijk mis.quote:Op zondag 19 april 2015 10:31 schreef WRH het volgende:
Misschien gaat ze wel een relatie advies programmaatje doen, voor vrouwen die in scheiding liggen of iets dergelijks.
Leco heeft meer goede vriendinnen als zij alleen😀quote:Op zondag 19 april 2015 10:57 schreef WRH het volgende:
Ja met huisvriendje Leco (hoewel, echt dik lijken die mij niet meer tegenwoordig).
Misschien inderdaad ook wel geinig: 'dames, hoe kun je het beste met make up een blauw oog verbergen na een aanvaring met een gewelddadig vriendje'
Noem ze eens. Verder totaal oninteressant.quote:Op zondag 19 april 2015 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leco heeft meer goede vriendinnen als zij alleen😀
Dat kleffe kliekje van Leontine Borsato, Caroline Tensen enzoquote:Op zondag 19 april 2015 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens. Verder totaal oninteressant.
Daar past ze qua uiterlijk prima bij... je zou denken dat ze ook van dezelfde leeftijd was.quote:Op zondag 19 april 2015 15:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat kleffe kliekje van Leontine Borsato, Caroline Tensen enzo
Dat jij niet weet is jammerquote:Op zondag 19 april 2015 14:59 schreef tong80 het volgende:
Noem ze eens. Verder totaal oninteressant.
bronquote:'Estelle Cruijff hand-in-hand met vastgoedmiljonair'
Estelle Cruijff zou een nieuwe liefde hebben. De ex-vrouw van Ruud Gullit is op Ibiza gezien met vastgoedmiljonair Jeroen Kool, met wie ze hand-in-hand zou hebben gelopen.
Dat meldt Story op basis van ooggetuigen.
"Jeroen en Estelle liepen hand-in-hand en zagen er erg gelukkig uit", aldus ingewijden tegenover het blad.
Cruijff zei eerder in een interview met Story dat ze openstaat voor een nieuwe relatie. "Want ik geloof absoluut in de liefde."
Kool heeft eerder een relatie gehad met Lieke van Lexmond en zou de aandacht van de media inmiddels gewend zijn. De vastgoedmiljonair had tot voor kort nog een relatie met voormalig Miss Universe Stephanie Tency, maar die zou nu alleen thuis zitten. De Miss wilde niet reageren op de geruchten dat haar relatie is verbroken.
Volgens Patty Brard is Jeroen niet haar nieuwe liefde had Estelle zelf gezegd. Was gisteren bij shownieuws .quote:
Boeit niet, dat bepalen wij zelf wel: Jeroen kom er maar inquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Patty Brard is Jeroen niet haar nieuwe liefde had Estelle zelf gezegd. Was gisteren bij shownieuws .
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:00 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Boeit niet, dat bepalen wij zelf wel: Jeroen kom er maar in
Oh dat sowieso, weer 18 jaar kinderalimentatiequote:Op woensdag 10 juni 2015 10:00 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Boeit niet, dat bepalen wij zelf wel: Jeroen kom er maar in
nu je t zegt, dat kan nog makkelijk natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, weer 18 jaar kinderalimentatie
Ok, maar ik moet de eerste golddigger ook nog zien die openlijk zegt géén kinderen te willen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nu je t zegt, dat kan nog makkelijk natuurlijk
en als ik me goed herinner was er met badr ook sprake van een heimelijke kinderwens
Bedoel je dat hij niet bepaald kieskeurig is of dat je echt bijzonder bent?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben vrienden met Jeroen op Facebook
quote:'Estelle Cruijff eist meer geld van Ruud Gullit'
Hoewel Ruud Gullit en Estelle Cruijff officieel van elkaar gescheiden zijn, gaat laatstgenoemde in de alimentatiezaak toch in hoger beroep. Ze eist meer geld van de oud-voetballer.
Dat bevestigt Gullit woensdag aan Story.
Begin dit jaar werd bekend dat de rechtbank de alimentatie-eis van Cruijff, zo'n 21.000 euro per maand, heeft afgewezen. De ex-vrouw van Gullit laat het hier echter niet bij zitten en gaat in hoger beroep. Daarbij wil ze nog meer geld, melden ingewijden.
Volgens het blad krijgt Cruijff al ruim 3.500 euro alimentatie per maand; de rechtbank wilde ervoor zorgen dat de ex-vriendin van Badr Hari een baan zou gaan zoeken.
Dossier
Gullit laat weten dat hij het hele dossier binnenkort via zijn advocaat te lezen krijgt. "Estelle heeft inderdaad besloten om tegen de eerdere uitspraak van de rechter hoger beroep aan te tekenen. Wanneer de behandeling is, weet ik niet. Ik kan en wil er verder niets over zeggen."
De oud-voetballer vindt het jammer dat zijn ex-vrouw deze stap heeft genomen. "Het kost weer veel tijd en energie, terwijl ik het ons beiden gunde om verder te gaan."
Goh Ruudjequote:"...terwijl ik het ons beiden gunde om verder te gaan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |