Walgelijke heerschappen. En die rechter moet zogenaamd een rolmodel zijn vanwege zijn sport?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:11 schreef SEMTEX het volgende:
Lol, een ontzettend vaag gerucht:
http://www.dailymail.co.u(...)fect-star-pitch.html
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:46 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de alimentatie pas zou stoppen als z'n kinderen werk hadden en dat hebben ze niet.
Gevonden: http://www.telegraaf.nl/e/24900071
Ik zou ze een baan aanbieden...quote:Op zondag 20 december 2015 11:18 schreef Mineola het volgende:
[..]Jeetje. Ik kan me voorstellen dat die kinderen weinig haast hebben om een baan te vinden als pa 5k per maand voor ze aftikt.
oohh, goeie!quote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou ze een baan aanbieden...
Als ze me dan toch geld kosten terwijl ze volwassen zijn dan mogen ze er ook wat voor doen.
Klinkt als rommelen in de marge.quote:Gullit leidde Chelsea in 1997 naar een bekertitel als speler/coach. Hij werd destijds overgenomen van Sampdoria. Later stond hij ook aan het roer bij Newcastle United, Feyenoord, LA Galaxy en Terek Grozny. Tegenwoordig houdt hij zich vooral bezig als analyticus.
Maakt niet uit, desnoods was ik er een Italiaans nonsensbedrijfje voor begonnen.quote:Op zondag 20 december 2015 11:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
oohh, goeie!
maar wat in gullit zijn core business nu eigenlijk? Is hij nog ergens trainer, en zal zo'n club dan zitten te wachten op 2 italiaanse nietsnutten
quote:Op zondag 20 december 2015 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, desnoods was ik er een Italiaans nonsensbedrijfje voor begonnen.
Dat is wat ik ook dacht. Niet echt goed voor zijn knuffelmarokkaan imago.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 00:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Frits Barend - Henk is jaloers op het hernieuwde succes van Frits.
Harry Mens - Het 34-ste buitenechtelijke kind is er toch een te veel voor zijn misses en ze neemt wraak.
Henk Krol - Feliciteert zichzelf.
Carla Bruni - Sarkozy kan er niet meer tegen dat hij kleiner is dan zijn eega en neemt maatregelen.
Joop Zoetemelk - Heeft na zijn ouevre prijs niets meer te winnen.
Cristiano Ronaldo - Een avondje wurgseks met zijn minnaar wordt hem teveel.
Badr Hari - Een avondje wurgseks met zijn minnaar wordt hem teveel.
Oskar Pistorius - Wordt in de gevangenis op het toilet doodgeschoten omdat ze denken dat hij een insluiper is.
Dick Vrij - De macht van de Neus rijkt tot buiten het gevang.
Keith Richards - Nee natuurlijk niet. Die overleefd alles.
Ik ben ook verbaasd, mocht het waar zijn van zijn goede vriendschap met Badr Hari ! Voornamelijk om zaken met hem te gaan doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:49 schreef Injetta het volgende:
Is dat echt waar van AliB en Badr? Wat een domme zet van Ali.
Je gaat toch niet met zo iemand zaken doen?
Nou ja, is ie in een klap van zijn brave imago af.....
Trappen in zijn brave imago is ook niet zo slim. Hij is een merk geworden en buit dat imago ten volste uit. Wordt bejubeld omdat hij een betrokken huisvader is en uit de criminaliteit is gestapt maar die zaken lijken me niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:49 schreef Injetta het volgende:
Is dat echt waar van AliB en Badr? Wat een domme zet van Ali.
Je gaat toch niet met zo iemand zaken doen?
Nou ja, is ie in een klap van zijn brave imago af.....
Ze gelooft vooral in een gevulde portemonnee van haar neukertjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef Idisrom het volgende:
Estelle liet onlangs weten weer open te staan voor een nieuwe relatie: "Want ik geloof absoluut in liefde".
Quote uit De Telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |