abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2015 @ 01:23:27 #251
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158371737
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:11 schreef SEMTEX het volgende:
Lol, een ontzettend vaag gerucht:
http://www.dailymail.co.u(...)fect-star-pitch.html

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Walgelijke heerschappen. En die rechter moet zogenaamd een rolmodel zijn vanwege zijn sport?

En wat gaat er eigenlijk gebeuren om de rest van Badrs straf ten uitvoer te brengen? Hij zal toch niet altijd in een land kunnen blijven zonder uitlevervedrag met Nederland?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158375245
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 23:46 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik las ergens dat de alimentatie pas zou stoppen als z'n kinderen werk hadden en dat hebben ze niet.

Gevonden: http://www.telegraaf.nl/e/24900071
:o Jeetje. Ik kan me voorstellen dat die kinderen weinig haast hebben om een baan te vinden als pa 5k per maand voor ze aftikt.
  zondag 20 december 2015 @ 11:21:28 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158375281
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 11:18 schreef Mineola het volgende:

[..]

:o Jeetje. Ik kan me voorstellen dat die kinderen weinig haast hebben om een baan te vinden als pa 5k per maand voor ze aftikt.
Ik zou ze een baan aanbieden...
Als ze me dan toch geld kosten terwijl ze volwassen zijn dan mogen ze er ook wat voor doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158375372
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou ze een baan aanbieden...
Als ze me dan toch geld kosten terwijl ze volwassen zijn dan mogen ze er ook wat voor doen.
oohh, goeie!
maar wat in gullit zijn core business nu eigenlijk? Is hij nog ergens trainer, en zal zo'n club dan zitten te wachten op 2 italiaanse nietsnutten
  † In Memoriam † zondag 20 december 2015 @ 11:30:18 #255
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158375428
quote:
Gullit leidde Chelsea in 1997 naar een bekertitel als speler/coach. Hij werd destijds overgenomen van Sampdoria. Later stond hij ook aan het roer bij Newcastle United, Feyenoord, LA Galaxy en Terek Grozny. Tegenwoordig houdt hij zich vooral bezig als analyticus.
Klinkt als rommelen in de marge.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 20 december 2015 @ 11:45:25 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158375714
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

oohh, goeie!
maar wat in gullit zijn core business nu eigenlijk? Is hij nog ergens trainer, en zal zo'n club dan zitten te wachten op 2 italiaanse nietsnutten
Maakt niet uit, desnoods was ik er een Italiaans nonsensbedrijfje voor begonnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158376054
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maakt niet uit, desnoods was ik er een Italiaans nonsensbedrijfje voor begonnen.
:D ^O^
misschien moet je deze tip eens twitteren aan ruud: @GullitR
pi_158378982
Als hij het niet kan betalen moet hij weer naar de rechter. Hij kan niet zo maar stoppen met betalen.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2015 @ 16:11:09 #259
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_158381907
Onderbroeken (had Ruud dat al niet een keer gedaan?), sportkleding, golftassen... er is best een bedrijfje te bedenken.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 28 december 2015 @ 22:55:50 #260
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158620341
Ali B is gezellig met Badr uit eten in Dubai. Jezusmina, wat valt dit me tegen van die gast. :N :N :N
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2015 @ 12:34:35 #261
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_158631283
Ze schijnen zelfs zakenpartners te worden.

BADR EN ALI SAMEN IN ZAKEN
Badr Hari en Ali B. zijn samen gekiekt tijdens een etentje in Dubai. Een zakendinertje zelfs? Wellicht wel. Althans, onder de Instagramfoto melden vrienden van Badr dat de kickbokser en rapper samen een hotel gaan openen. Voor nu houdt Badr het op etentje met vrienden, maar wie weet worden de twee Marokkanen dus ook wel zakenpartners Wordt vervolgd.

http://www.show.nl/showflits/2015/badr-en-ali-samen-zaken/

Zou Badr voor directeur gaan of voor beveiliger/uitsmijter?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2015 @ 12:37:54 #262
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158631379
Als ze lekker daar blijven vind ik alles prima. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158631619
Misschien kunnen ze daar werkgekegenheid en nieuwe kansen creëeren voor etterbakjes die het in Nederland niet meer zo leuk vinden. Anders lijkt me samenwerking met Badr een slecht plan voor À B
pi_158632094
Beetje jammer van Ali.
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 13:07:21 #265
184769 crew  Deisyy
pi_158632236
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:01 schreef mootie het volgende:
Beetje jammer van Ali.
Dat is wat ik ook dacht. Niet echt goed voor zijn knuffelmarokkaan imago.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 29 december 2015 @ 16:59:00 #266
22592 crew  Ole
pi_158640319
di 29 dec 2015, 16:32
'Badr Hari en Cristiano Ronaldo samen met oud en nieuw'

van onze redactie
Badr Hari en Cristiano Ronaldo, die volgens Frans en Engelse media meer dan vrienden zijn, zijn van plan om samen het nieuwe jaar in te luiden.

De 30-jarige voetballer reist woensdag na zijn voetbalwedstrijd met zijn privéjet af naar Marrakech, de woonplaats van de kickbokser. Dat meldt de Arabische krant Ajbar Al Yaum.
Ronaldo zou al de nodige voorbereidingen hebben getroffen. Volgens de krant heeft hij voor één nacht een kamer geboekt in het luxe hotel The Pearl. Of hij na het feesten daar samen de nacht met Badr zal doorbrengen, weet de bron niet te vertellen.

De boezemvrienden brengen de laatste maanden zoveel tijd met elkaar door, dat Frans en Engelse media vermoeden dat de twee een homoseksuele relatie hebben. Ronaldo zou ongeveer vier dagen per week na zijn training in het vliegtuig stappen om bij Badr te kunnen zijn.
Hari zit momenteel nog samen met zijn goede vriend Ali B. in Dubai. De twee bekende Nederlandse Marokkanen gaan daar volgens insiders samen een hotel openen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:22:11 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158642831
Ik moest zo lachen om deze post in dit topic: GC / Wie gaan er dood in 2016?

quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 00:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Frits Barend - Henk is jaloers op het hernieuwde succes van Frits.
Harry Mens - Het 34-ste buitenechtelijke kind is er toch een te veel voor zijn misses en ze neemt wraak.
Henk Krol - Feliciteert zichzelf.
Carla Bruni - Sarkozy kan er niet meer tegen dat hij kleiner is dan zijn eega en neemt maatregelen.
Joop Zoetemelk - Heeft na zijn ouevre prijs niets meer te winnen.
Cristiano Ronaldo - Een avondje wurgseks met zijn minnaar wordt hem teveel.
Badr Hari - Een avondje wurgseks met zijn minnaar wordt hem teveel.
Oskar Pistorius - Wordt in de gevangenis op het toilet doodgeschoten omdat ze denken dat hij een insluiper is.
Dick Vrij - De macht van de Neus rijkt tot buiten het gevang.
Keith Richards - Nee natuurlijk niet. Die overleefd alles. :D
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158643666
Is dat echt waar van AliB en Badr? Wat een domme zet van Ali.
Je gaat toch niet met zo iemand zaken doen?

Nou ja, is ie in een klap van zijn brave imago af.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:38:55 #269
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_158648137
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:49 schreef Injetta het volgende:

Ik ben ook verbaasd, mocht het waar zijn van zijn goede vriendschap met Badr Hari ! Voornamelijk om zaken met hem te gaan doen.
pi_158672469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:49 schreef Injetta het volgende:

Trappen in zijn brave imago is ook niet zo slim. Hij is een merk geworden en buit dat imago ten volste uit. Wordt bejubeld omdat hij een betrokken huisvader is en uit de criminaliteit is gestapt maar die zaken lijken me niet meer dan normaal.

Wel geinig dat hij nu in beide grote gates even om de hoek is komen kijken.
pi_158864775
Badr Hari op de vingers getikt door fans

FOTO - "Lekker veilig." En: "Waar is de riem?" Badr Hari krijgt niet alleen maar positieve reacties op een foto van hem en zijn dochter Amber.

De kickbokser heeft een foto online gezet van hem en Amber in de auto. Het meisje zit op zijn schoot en het lijkt alsof Badr auto rijdt. Een autogordel hebben de twee niet om.

De meeste reacties op Badrs foto zijn positief, maar er zijn ook fans die zich afvragen of de foto wel onder veilige omstandigheden is gemaakt.

"Veiligheidsriem, mijn vriend. Zodat je je kinderen alles kan leren over veiligheid. Voorkomen is beter dan genezen", reageert een van Badrs Instagramvrienden. En: "Badr, waar is de gordel? Je dochter ziet er in ieder geval gelukkig uit."

Bron
pi_158864819
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef Idisrom het volgende:
Estelle liet onlangs weten weer open te staan voor een nieuwe relatie: "Want ik geloof absoluut in liefde".

Quote uit De Telegraaf
Ze gelooft vooral in een gevulde portemonnee van haar neukertjes.

pi_159231143
Zus Badr Hari overleden

„Mijn liefste, allermooiste zus is overleden.” Met deze woorden kondigt Badr Hari dinsdag het trieste nieuws van het overlijden van Houda aan.

De zus van Badr was al langer ernstig ziek. De behandeling van het hoger beroep in de zaak van zakenman Koen Everink werd in juni vorig jaar uitgesteld. Dat zou toen om haar gezondheid zijn geweest.

Badr, die in Marokko verblijft, schrijft in een emotionele boodschap: „We horen bij Allah en naar Allah zullen wij terugkeren. Mijn liefste, allermooiste zus is teruggegaan naar Allah.” Houda was sinds 2007 getrouwd.

Bron: Telegraaf
pi_159231315
Heel triest. Maar blijft apart dat een zitting geen doorgang kan vinden maar allerlei gefeest wel.
pi_159231903
wij horen bij allah, maar allah hoort niet hier dus hoezo komt die steeds terug de padjakker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')