abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151535204
quote:
15s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat filmpje had je over verteld. Ga ik niet kijken. Ookal is het nep, wat me wel lijkt als je geen kik geeft (of helemaal onder de drugs).

Maar 1 filmpje op de Facebookpagina van 1 iemand, dat maakt toch niet dat er "snuffmovies in het normaal zo rustige Boquete gemaakt worden"? :N
Nou ik heb hem wel bekeken, wist toen niet dat het echt zou kunnen zijn en dat hier een flinke handel in is. Ja, Vinex he. Dus werd me later duidelijk gemaakt. Daarna kwam ik dat woord steeds tegen.

Maar in 1 regio 4 vrouwen vermist binnen 13 maanden is nog steeds geen reden om een gedegen onderzoek te laten uitvoeren naar een misdijf bij K&L?
pi_151535216
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die vrouw SK roept wel meer, zie haar FB

En dat heb ik van jou geleerd! ;)
"Roept wel meer", ja daar heb ik niet zoveel aan. FB niet gezien.

Ik ben juist benieuwd naar argumenten waarom iets geldt. Daarom ook; prima, een misdrijf veronderstellen, maar werk het dan uit en probeer alle opvallende punten te verklaren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151535240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij zei dat er geen meer was bij de vindplaatsen in Boquete
Die vindplaatsen kan natuurlijk gewoon verplaatst zijn als onderdeel van de false flag.
pi_151535247
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het was een Jordaniër, geen Syriër, maar die werd niet verbrand, wees gerust. Dat filmpje is nep.
Zo'n greenroom, daar had die vrijheidsstrijder Tim het ook over
pi_151535284
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het was een Jordaniër, geen Syriër, maar die werd niet verbrand, wees gerust. Dat filmpje is nep.
Is dat bewezen of een complottheorie van je? :)
(nee, dit is niet lullig bedoeld)
pi_151535305
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Roept wel meer", ja daar heb ik niet zoveel aan. FB niet gezien.

Ik ben juist benieuwd naar argumenten waarom iets geldt. Daarom ook; prima, een misdrijf veronderstellen, maar werk het dan uit en probeer alle opvallende punten te verklaren.
Die vrouw beweert ze gezien te hebben in Bocas op zondagavond, toen waren K&L al in Boquete.
Mevrouw is niet in Boquete geweest maar zat op het strand in Bocas.

Zo'n getuige verklaring die niet klopt.
pi_151535332
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:22 schreef reza1 het volgende:

[..]

Die vindplaatsen kan natuurlijk gewoon verplaatst zijn als onderdeel van de false flag.
Ja, daar denken er meer aan hier.
pi_151535383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou ik heb hem wel bekeken, wist toen niet dat het echt zou kunnen zijn en dat hier een flinke handel in is. Ja, Vinex he. Dus werd me later duidelijk gemaakt. Daarna kwam ik dat woord steeds tegen.

Maar in 1 regio 4 vrouwen vermist binnen 13 maanden is nog steeds geen reden om een gedegen onderzoek te laten uitvoeren naar een misdijf bij K&L?
Ik vind het zo mooi dat je mij verwijt dat ik niet een misdrijfonderzoek zou willen.

Het enige wat ik zeg is: het is nogal zinloos om dat steeds te herhalen "er moet een misdrijfonderzoek plaatsvinden!". Niemand in dit topic kan daar iets aan doen. Wat je zou kunnen doen (en dat ondersteun ik dan ook van harte) is een goed scenario of overzicht maken, duidelijk en overzichtelijk, zoals Geruisloos of matteo of miura (ik wissel in mijn overzichtelijkheid, wil vaak teveel informatie in 1 keer overbrengen) en dat indienen bij de politie of NvP of wie dan ook. Dat is nuttig en constructief.

Het hier blijven roepen heeft totaal geen zin.

En NIEMAND hier, ik denk dat ik zelfs voor JustinCase kan spreken, is TEGEN een misdrijfonderzoek.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_151535434
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is dat bewezen of een complottheorie van je? :)
(nee, dit is niet lullig bedoeld)
Ik zou het willen omdraaien; is er bewezen dat die man echt verbrand is? Behalve wat propaganda uit de media?

pi_151535466
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die vrouw beweert ze gezien te hebben in Bocas op zondagavond, toen waren K&L al in Boquete.
Mevrouw is niet in Boquete geweest maar zat op het strand in Bocas.

Zo'n getuige verklaring die niet klopt.
Nee, ze zegt expliciet dat ze ze in Boquete heeft gezien. Op zondag. Ze kan in Bocas wonen, maar in Boquete geweest zijn.

pi_151535500
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou het willen omdraaien; is er bewezen dat die man echt verbrand is? Behalve wat propaganda uit de media?
Ik vind zo'n video wel redelijk bewijs. Die video's worden ook keeropkeer grondig onderzocht volgens mij.
Als er in het nieuws is gekomen dat die video waarschijnlijk nep is, dan heb ik dat gemist en zou ik dat graag willen weten. Vandaar de vraag. :)
pi_151535544
quote:
11s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind het zo mooi dat je mij verwijt dat ik niet een misdrijfonderzoek zou willen.

Het enige wat ik zeg is: het is nogal zinloos om dat steeds te herhalen "er moet een misdrijfonderzoek plaatsvinden!". Niemand in dit topic kan daar iets aan doen. Wat je zou kunnen doen (en dat ondersteun ik dan ook van harte) is een goed scenario of overzicht maken, duidelijk en overzichtelijk, zoals Geruisloos of matteo of miura (ik wissel in mijn overzichtelijkheid, wil vaak teveel informatie in 1 keer overbrengen) en dat indienen bij de politie of NvP of wie dan ook. Dat is nuttig en constructief.

Het hier blijven roepen heeft totaal geen zin.

En NIEMAND hier, ik denk dat ik zelfs voor JustinCase kan spreken, is TEGEN een misdrijfonderzoek.
Waar is die trouwens gebleven?

Een misdaadscenario uitwerken is wel wat anders dan een verdwaalscenario of een ongeluk poste op internet. Als je het mis hebt is dat hele andere koek.

Toch blijf ik bij een misdrijf en hoop ik inderdaad op een gegeven moment samen met anderen hier een "foutje" te ontdekken (van derden dus) zodat zelfs jij zal zeggen: tja das inderdaad een mogelijkheid of dat er info vrijkomt vanuit Boquete
pi_151535568
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk niet dat zijn nabestaanden het met je eens zijn
pi_151535592
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik vind zo'n video wel redelijk bewijs. Die video's worden ook keeropkeer grondig onderzocht volgens mij.
Als er in het nieuws is gekomen dat die video waarschijnlijk nep is, dan heb ik dat gemist en zou ik dat graag willen weten. Vandaar de vraag. :)
Het is nogal offtopic hier, maar een video is natuurlijk geen "bewijs". Video's kunnen echt zijn of in scène gezet.

En het is wel grappig; je zit in BNW, maar eist dat "het nieuws" verklaart dat de video nep is, zolang "het nieuws"/de media dat niet doen, issie dus echt?

Dan geef je "het nieuws"/de media een enorme hoeveelheid credibiliteit die ze nu juist op basis van alles wat hier in BNW besproken wordt niet verdienen.

pi_151535596
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ze zegt expliciet dat ze ze in Boquete heeft gezien. Op zondag. Ze kan in Bocas wonen, maar in Boquete geweest zijn.
Ja, als dat klopt met haar foto's wel ja. Maar dat doet het dus niet.
pi_151535778
quote:
11s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is nogal offtopic hier, maar een video is natuurlijk geen "bewijs". Video's kunnen echt zijn of in scène gezet.

En het is wel grappig; je zit in BNW, maar eist dat "het nieuws" verklaart dat de video nep is, zolang "het nieuws"/de media dat niet doen, issie dus echt?

Dan geef je "het nieuws"/de media een enorme hoeveelheid credibiliteit die ze nu juist op basis van alles wat hier in BNW besproken wordt niet verdienen.
Ik eis helemaal niks, ik was gewoon nieuwsgierig of ik iets gemist had. :{
pi_151535790
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waar is die trouwens gebleven?

Een misdaadscenario uitwerken is wel wat anders dan een verdwaalscenario of een ongeluk poste op internet. Als je het mis hebt is dat hele andere koek.
Als je aan het lasteren slaat wel, maar dat hoeft toch helemaal niet? Je kan toch een profiel of een aantal profielen opstellen, gebaseerd op informatie, die je vrij grof kan indelen.

Dader A moet een jongeman zijn, ergens tussen de 20 en 30, in het bezit van een slachthuis, koelcel, kennis van manipulatie, etc. etc.

quote:
Toch blijf ik bij een misdrijf en hoop ik inderdaad op een gegeven moment samen met anderen hier een "foutje" te ontdekken (van derden dus) zodat zelfs jij zal zeggen: tja das inderdaad een mogelijkheid of dat er info vrijkomt vanuit Boquete
Ik heb misdaad nooit uitgesloten en voordat jij hier zat, in de tijd dat Dick S. op TV kwam, nam ik (daardoor; externe experts) een misdrijf veel serieuzer. Zoals wel meer mensen hier veranderde dat compleet toen de haarfoto van Kris in beeld kwam.

Je kan er dan voor kiezen om zo'n nieuw feit krampachtig in een oud scenario te persen. Mijn benadering is juist andersom; de feiten gebruiken om je scenario aan te passen.

Zelfde met FvdG's verklaring (en met name de experts die gesteente en vegetatie gebruikten). Om de bizarheid van die vele dagen en het relatief grote gebied te verklaren, veronderstelde ik het kwijtraken van elkaar. Dat is met een val in een kloof niet meer "nodig"; Kris kan gewond zijn geweest en Lisanne degene die bereik zocht, eten zocht, water haalde, etc.

Na 6 dagen kan Kris flink opgeknapt zijn (in ieder geval genoeg om te kunnen lopen) en getriggerd in die nacht door mogelijke lichten in de verte aan de wandel gegaan.

Als er een duidelijke verdachte in beeld komt, er aanwijzingen komen en een serieus onderzoek en een misdadiger daaruit komt, zal ik mijn scenario dus weer aanpassen.

pi_151535841
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik eis helemaal niks, ik was gewoon nieuwsgierig of ik iets gemist had. :{
Zelfs in bepaalde media is de authenticiteit van die "IS"-filmpjes in twijfel getrokken. Of dat nu een controlled opposition-actie is of "oprechte journalistiek" :') weten we natuurlijk niet.

pi_151535991
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je aan het lasteren slaat wel, maar dat hoeft toch helemaal niet? Je kan toch een profiel of een aantal profielen opstellen, gebaseerd op informatie, die je vrij grof kan indelen.

Dader A moet een jongeman zijn, ergens tussen de 20 en 30, in het bezit van een slachthuis, koelcel, kennis van manipulatie, etc. etc.

[..]

Ik heb misdaad nooit uitgesloten en voordat jij hier zat, in de tijd dat Dick S. op TV kwam, nam ik (daardoor; externe experts) een misdrijf veel serieuzer. Zoals wel meer mensen hier veranderde dat compleet toen de haarfoto van Kris in beeld kwam.

Je kan er dan voor kiezen om zo'n nieuw feit krampachtig in een oud scenario te persen. Mijn benadering is juist andersom; de feiten gebruiken om je scenario aan te passen.

Zelfde met FvdG's verklaring (en met name de experts die gesteente en vegetatie gebruikten). Om de bizarheid van die vele dagen en het relatief grote gebied te verklaren, veronderstelde ik het kwijtraken van elkaar. Dat is met een val in een kloof niet meer "nodig"; Kris kan gewond zijn geweest en Lisanne degene die bereik zocht, eten zocht, water haalde, etc.

Na 6 dagen kan Kris flink opgeknapt zijn (in ieder geval genoeg om te kunnen lopen) en getriggerd in die nacht door mogelijke lichten in de verte aan de wandel gegaan.

Als er een duidelijke verdachte in beeld komt, er aanwijzingen komen en een serieus onderzoek en een misdadiger daaruit komt, zal ik mijn scenario dus weer aanpassen.
Klopt helemaal.

Ik zie een dode Kris en jij een levende.
pi_151536131
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Klopt helemaal.

We zien waarschijnlijk het haar van Kris dat toen deel uitmaakte van een levend of niet verregaand ontbonden lichaam.
pi_151536207
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jazeker, daar houdt HG van. Zoontje van F dus. Heeft er zelfs eentje op zijn FB staan, snijdt een kerel zijn eikel af met een bot keukenmes. Geeft geen kik en is one-shot. Heel naar filmpje.
Inderdaad, dat filmpje kwam ik toevallig vanmiddag tegen. Niet normaal meer.
pi_151536271
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Klopt helemaal.

Maar als ze dood zou zijn (in een niet-misdrijf-geplant-bewijs-scenario), dan zou ze dus nog niet zo lang dood kunnen zijn. Anders is haar hoofd al veel meer vergaan.

In een misdrijfscenario met geplant bewijs en vervalste foto's, moet je dan ook verklaren:
_542 - waarom die foto van die "afgrond" met de rivier erachter
_550 - wat betekent deze opvallende foto
_5XX - haarfoto - wanneer zijn die foto's gemaakt en hoe staat dat in relatie tot het moment waarop Kris overleden/vermoord is

Het wil dus zeggen dat stel dat Kris op dag 1, 2 of 3 vermoord/gedood/omgekomen is, die foto's kort daarna 's nachts gemaakt moeten zijn met een cameratijd die aangepast is (en daarna teruggezet).

De andere mogelijkheid is dat de foto juist later gemaakt is (of misschien zelfs op diezelfde nacht) maar dat Kris in een koelcel bewaard is gebleven, die nacht naar buiten gesleept en een foto van haar hoofd gemaakt.

Dat is alleen maar de camera.

Physsics onderzoek duidt erop dat het verdomd moeilijk, zoniet onmogelijk is om zonder sporen achter te laten 1) in de iPhone te komen 2) ook in de Samsung te komen 3) van beide telefoons de tijden aan te passen 4) nepoproepen gaan maken en 5) die tijden allemaal goed terugzetten zodat niemand iets merkt.

Dan kan je natuurlijk "vasthouden aan je misdrijfscenario" maar als dat fysiek erg lastig wordt, hoeveel basis heb je dan nog? Simpelweg iets roepen lijkt me na 200 topics toch een beetje onzinnig. En je slaat ermee haar moeite en inzet compleet in de wind.

pi_151536522
Punt met een misdaadscenario is dat je van dezelfde feiten uit moet gaan als voor de ander scenario's. Er is ook niet één misdaadscenario, maar een hele serie - als mogelijkheid.

Een paar variabelen:
- gevolgd van voor de CD of iemand tegengekomen na de CD
- Motief: (mislukte) beroving of seksueel.
- Ontsnapt en bang of gevangen.
- Zelf in bezit van telefoons of afgenomen en belgeschiedenis gefaket.
- Ontsnapt of niet
- Rugzak mee op ontsnapping of niet.
- gedood of overleden.
- Verborgen of achtergebleven op de plaats van overlijden.

Nogal wat scenario's mogelijk dus. Bij sommige dilemma's loopt het spoor dood, bij andere kan het beide kanten op, maar niets is bewezen. Hetzelfde geldt overigens ook voor het verongelukt / verdwaald scenario.
pi_151536603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef gynaika het volgende:

[..]

Inderdaad, dat filmpje kwam ik toevallig vanmiddag tegen. Niet normaal meer.
heel verknipt, ook om dit te posten op de fb
pi_151536666
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 00:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

heel verknipt, ook om dit te posten op de fb
Ik hoef dat filmpje niet te zien, maar komt dat niet gewoon van een verknipte Russische site of zo? Vast niet home made.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')