Ik geloof zeker wel dat ze daar nog eens goed over gaan nadenken .... over dat format.quote:Op maandag 13 april 2015 21:55 schreef skrn het volgende:
Misschien is de format toch een beetje uitgewerkt en zullen er steeds meer mensen meedoen, die niet echt in de ellende zitten, maar een gratis verbouwing - mooi graag, zoals ik het wil! - wel zien zitten.
En vrijwel altijd in combinatie met een schreeuwend 'JE MAAKT NIETS AF, IK ZIT HIER MET M'N SPULLETJES IN EEN PUINHOOP'-wijf erbij. Wat natuurlijk ook niet heel constructief (letterlijk én figuurlijk) is. Snap best dat je kritiek krijgt, maar het is ook allemaal wel erg stereotiep, genoeg afleveringen waar de man én de centen moet verdienen én verbouwen, én mevrouw thuis maar beetje zat te mokken en zelf niks deed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:50 schreef WRH het volgende:
Die bouwvallen zijn wel het leukste natuurlijk.
Wat mij wel opvalt is dat al die kerels blijkbaar (verplicht misschien) het programma kijken of in ieder geval kennen en ze allemaal, echt stuk voor stuk, iets roepen over 'ja maar in het programma heb je échte bouwvallen maar bij mij is dat allemaal niet zo erg'
En dan gaat het dit hele seizoen eigenlijk alleen maar verder bergafwaarts en vraag je werkelijk af hoe normale mensen zo kunnen leven al jaren lang.
Iets met hun eigen perceptie mis?
En eigenlijk is het ook altijd hetzelfde probleem: van die kerels die denken dat ze het kunnen, of van zichzelf moeten kunnen, beginnen ergens en komen er dus niet uit, dus gaan maar weer in de volgende kamer verder en plotseling is het hele huis een puinhoop en dan zijn ze het overzicht kwijt en doen ze maar niets meer.
quote:Tien jaar geleden leert de Braziliaanse Jaqueline boerenzoon Meindert kennen. Vijf jaar later trouwen ze. Meindert woonde al heel lang met zijn ouders in de oude boerderij. Hij heeft Jaqueline beloofd om deze op te knappen, maar inmiddels zitten ze nu al jaren in een koude loods. Wat houdt hem tegen?
Ik vind het wel. Ze haalt john in huis, vent wordt door het slijk gehaald. Krijgt zij een kritiekje en loopt ze boos weg. Zeikwijf!quote:
Ze hebben samen een zoon, die er niet uit ziet als 10.quote:
En die zie je ook niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ze hebben samen een zoon, die er niet uit ziet als 10.
Welke zoon kwam er dan net in beeld?quote:
quote:
Stoorde ik mij ook aanquote:Op donderdag 16 april 2015 21:30 schreef Murmeli het volgende:
Grote tafel? Kan max 6 man aan.
Stomme vent die op dr rug klopt bij het knuffelen
Ik ben gewoon een hele gevoelige jongenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
Owjee het ligt gevoelig blijkbaar ... sorry hoor ....
ik denk wel dat deze man grote moeite had om dingen uit handen te geven, dat is wel een thema bij alle mannen die gedwongen worden om aan dit programma mee te doen. Niet ergens aan beginnen voordat de uitgangssituatie perfect is, niet af willen maken om pietluttig detail etcquote:Op vrijdag 17 april 2015 07:18 schreef WRH het volgende:
Begrijp eigenlijk niet zo goed wat het mens zelf de hele dag doet. Zo te zien geen werk en het huis was nu ook weer niet zo'n enorme bouwval, had alleen op heel veel plekken afwerking nodig.
Dan kun je 2 dingen doen: aan het werk zodat je het geld hebt om even wat mensen in te huren of zelf aan de slag.
Ik begrijp dat hulpeloze vrouwtjes gedrag nooit zo goed.
Dan had ze moeten gaan werken en klussers inhuren. Kijk, ik heb niet zoveel met de gedachte dat mensen oh zo dankbaar moeten zijn, ik bedoel: RTL is een commercieel bedrijf, ze maken het programma omdat het véél meer oplevert dan het kost. Maar je moet dan als vrouw ook niet piepen als je voor lul wordt gezet (zoals vorige week) of als ze gaan poeren in je relatie. Logisch, RTL verdient zijn geld niet met enkel gezellige plaatjes van een verbouwing.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:39 schreef Marrije het volgende:
Mwoah, zij wil haar huis af, geen relatietherapie op tv.
Dat idd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan had ze moeten gaan werken en klussers inhuren. Kijk, ik heb niet zoveel met de gedachte dat mensen oh zo dankbaar moeten zijn, ik bedoel: RTL is een commercieel bedrijf, ze maken het programma omdat het véél meer oplevert dan het kost. Maar je moet dan als vrouw ook niet piepen als je voor lul wordt gezet (zoals vorige week) of als ze gaan poeren in je relatie. Logisch, RTL verdient zijn geld niet met enkel gezellige plaatjes van een verbouwing.
Kan. Ik vind het echt heel gemeen om eerst (ook op tv he!) te piepen dat hij nooit iets zegt en dan te gaan janken als 'ie een keer zijn mond open trekt. Dat is gewoon een gevalletje 'man afzeiken' en schrikken dat je weerwoord krijgt, imho.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:11 schreef Marrije het volgende:
Maar dat maakt die vrouw in mijn ogen geen trut. Ik geef haar groot gelijk dat ze haar grens bewaakt.
Exact dat was wat wij tegen elkaar zeiden thuis toen we het bekeken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan. Ik vind het echt heel gemeen om eerst (ook op tv he!) te piepen dat hij nooit iets zegt en dan te gaan janken als 'ie een keer zijn mond open trekt. Dat is gewoon een gevalletje 'man afzeiken' en schrikken dat je weerwoord krijgt, imho.
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan. Ik vind het echt heel gemeen om eerst (ook op tv he!) te piepen dat hij nooit iets zegt en dan te gaan janken als 'ie een keer zijn mond open trekt. Dat is gewoon een gevalletje 'man afzeiken' en schrikken dat je weerwoord krijgt, imho.
dat was inderdaad ook niet nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op .... wat een prettige sfeer in tegenstelling tot het stopcontacttopic ....quote:
Mja,maar lijkt een beetje alsof hij zich op een makkelijke manier vanaf wil makenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op .... wat een prettige sfeer in tegenstelling tot het stopcontacttopic ....
Hij wist gewoon allang dat ze hem had opgegeven.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar wat is er nou, ze heeft die vent gebeld of wat?
Ja idd, en hij vond dat ook wel prima.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij wist gewoon allang dat ze hem had opgegeven.
Zoals het er nu voorstaat eerder een scheidingquote:Op donderdag 23 april 2015 21:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
De vraag is nou ......
Wordt het neuken straks als het klaar is![]()
![]()
Ik denk een nieuw plafond en nieuwe vloerenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
De vraag is nou ......
Wordt het neuken straks als het klaar is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |