Thanks ik ook voor mezelf.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:53 schreef smegmanus het volgende:
Wow wat leuk, ik ben superblij voor je TS.
Zijn er verder nog zaken die je met ons wilt delen?quote:
Ja..quote:Op donderdag 9 april 2015 20:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zijn er verder nog zaken die je met ons wilt delen?
Doe ons een lol en doe het niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja..
Wacht ik open er wel een topic over.
Deze post is zo dom dat ik inderdaad wil huilen. Dit is een adoreer topic. Huilen/klagen =/= adoreren.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé zo dacht ik ook over dit topicwat een toeval! Trouwen?
Oei, laten we interessant lopen doen in een forum als ONZ! Dat is vast super effectief!quote:Op donderdag 9 april 2015 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze post is zo dom dat ik inderdaad wil huilen. Dit is een adoreer topic. Huilen/klagen =/= adoreren.
ONZ betekent niet dat je vrijuit dom mag zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oei, laten we interessant lopen doen in een forum als ONZ! Dat is vast super effectief!
Dat bepaal ik wel.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ONZ betekent niet dat je vrijuit dom mag zijn.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:15 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb trouwens géén idee wat ONZ moet voorstellen voor forum hoor TS, echt niet.
Drop is fucking goorquote:Op donderdag 9 april 2015 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Probeer deze kauwgom crippp is zo lekker.
Dus als jij een stuk rubber in je mond doet dan forceer ik mijn kipknots lekker droog in jouw artiesteningang omdat veilig rubber.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hou van rubber in mijn mond, lekker veilig. ha ha
Ja, laten we het vanavond meteen proberen pls.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dus als jij een stuk rubber in je mond doet dan forceer ik mijn kipknots lekker droog in jouw artiesteningang omdat veilig rubber.
Wait whuuuuuuut?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dus als jij een stuk rubber in je mond doet dan forceer ik mijn kipknots lekker droog in jouw artiesteningang omdat veilig rubber.
Ok, ik DM je mijn adres.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, laten we het vanavond meteen proberen pls.
Pas maar op jij, anders duw ik een rubbertje met appel smaak in je aars!quote:Op donderdag 9 april 2015 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja wat een hersenloze reactie zeg, dit is een adoreer topic (?) hoor!
Hmmmm appel.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:21 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Pas maar op jij, anders duw ik een rubbertje met appel smaak in je aars!
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt best op mij als je dr een hoofddoek op doet
Ben jij ook blond?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt best op mij als je dr een hoofddoek op doet
Wel kaal kipfiletje toch? Hihiquote:
Nu moet ik weer denken aan LompeHork en zijn neef opmerking van laatstquote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb Crip zonder hoofddoek gezien haha.
Als jullie nou gewoon lief waren geweest en hadden gezegd 'ja, bedankt, ik ga deze kauwgom morgen proberen' dan had ik die foto misschien kunnen delen.
Jammerrrrr
Mensen die niet eens kunnen fappen op Crip mét hoofddoek zijn het niet waard.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb Crip zonder hoofddoek gezien haha.
Als jullie nou gewoon lief waren geweest en hadden gezegd 'ja, bedankt, ik ga deze kauwgom morgen proberen' dan had ik die foto misschien kunnen delen.
Jammerrrrr
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
hihi charmante rakker hoor, jij mag meteen in mijn slipje.
Owh sorryquote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan LompeHork en zijn neef opmerking van laatst
Ik wil zeggen ''true story'' maar laat ik dat maar niet doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet eens kunnen fappen op Crip mét hoofddoek zijn het niet waard.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Was denk ik de weirdest opmerking die ik heb gehad
smegma de vrije loop latenquote:
Gdv wat een humorloze stuk shit.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef LompeHork het volgende:
Smegmanus, zou je me kunnen uitleggen wat ONZ is? Ik snap het niet wat is deze? Ik ben pas twaalf dus doe wel even rustig aan en liever geen grappen over mijn moeder. Ze weegt namelijk twee keer de helft wat neerkomt op 450 kilo en daar kan ik niet mee omgaan. Ze heeft ooit een weegschaal gekocht voor 50 cent, maar die verkoper schreeuwde al snel: "Mijn weegschaal wat doe je?" en toen was hij stuk. Nou ik hoor het graag.
Wasbevergal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |