Ben je op oorlogspad.quote:
Beetje sneu..quote:
Wat jij wilquote:
Vrede op aardequote:
anders had ik n emmer water moeten pakkenquote:
oh leuk, dan zet ik de foto's op Facebook voor een goed doelquote:Op donderdag 9 april 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
anders had ik n emmer water moeten pakken
Oh ja die hype is ook nog geweestquote:Op donderdag 9 april 2015 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
oh leuk, dan zet ik de foto's op Facebook voor een goed doel
en de Japanse Lupines in de tuin van het nachtcafé dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weinig, donder altijd veel weg met verhuizen.
Ga ik Bikkeltijd wel weer nieuw leven in schoppen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
en de Japanse Lupines in de tuin van het nachtcafé dan?
daar wil ik wel een stekkie vanquote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
en de Japanse Lupines in de tuin van het nachtcafé dan?
GC vind ik zo vaag.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hoor net dat ze mee verhuizen naar bikkeltijd
dan pik ik wel een stekkiequote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hoor net dat ze mee verhuizen naar bikkeltijd
kwestie van opvoeden!quote:
hoef me niet meer te gedragenquote:
Die interim dwaas is ook al opgetieft.quote:
Daar zit APK toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uitgaan voor 40+ in UVT lijkt me al goed begin.
JM kent 'm wel.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik de mods daar ken
Naja. UVT is me sowieso veel te druk. MLN is dood, dus dat past een stuk beter bij me.quote:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijkingen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naja. UVT is me sowieso veel te druk. MLN is dood, dus dat past een stuk beter bij me.
Lekker de hele dag nostalgisch tegen mezelf lopen te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |