Als je voor de seks gaat kun je idd beste dom meelullen.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
het ligt inderdaad aan je intenties of het je dwars moet zitten.
Oh zo, nee inderdaad. Ik ben niet op zoek naar een ons. Als dar er eventueel van zou komen zou ik het niet erg vinden maar prioriteit is gewoon iets serieus, daarom stoort hetquote:Op donderdag 9 april 2015 17:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als de intenties zijn om er iets mee op te bouwen is het super irritant, maar als het gaat om gewoon ff te tongen of onsje dan maakt dat aandacht geven niks uit.
Dan is het gewoon mateloos irritantquote:Op donderdag 9 april 2015 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo, nee inderdaad. Ik ben niet op zoek naar een ons. Als dar er eventueel van zou komen zou ik het niet erg vinden maar prioriteit is gewoon iets serieus, daarom stoort het
val jij op vrouwen?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dan is het gewoon mateloos irritant
Dit wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 9 april 2015 17:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen, maar volgens mij ging het daar niet over
het ging dacht ik nog om vrouwen die alleen aandacht willen, maar zelf geen interesse tonen.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nu welquote:Op donderdag 9 april 2015 17:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
klopt en als je 16 jarige aanspreekt is het toch eerder verlegenheid.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:58 schreef Elan het volgende:
Ergens is het ook wel naïef om daar een serieus en inhoudelijk gesprek te verwachten
Is toch meer iets van een vleeskeuring.
Serieuze komt later wel
Het gaat mij niet om een serieus gesprekquote:Op donderdag 9 april 2015 17:58 schreef Elan het volgende:
Ergens is het ook wel naïef om daar een serieus en inhoudelijk gesprek te verwachten
Is toch meer iets van een vleeskeuring.
Serieuze komt later wel
Hey Deezertjequote:Op donderdag 9 april 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om een serieus gesprek
Het gaat mij om wederzijdse interesse. Als je met een meid paar dagen aan het praten bent en ze heeft letterlijk nog niks gevraagd aan jedan mag je echt opkenkeren
ben jij elke dag met chicks aan het appen dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat mij om wederzijdse interesse. Als je met een meid paar dagen aan het praten bent en ze heeft letterlijk nog niks gevraagd aan jedan mag je echt opkenkeren
Uh?quote:
Oh nee hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 18:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben jij elke dag met chicks aan het appen dan?
Nee johquote:Op donderdag 9 april 2015 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]had zo een deezertje post kunnen zijn
Hehe weet ik tochquote:Op donderdag 9 april 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee johik kan wel met vrouwen omgaan hoor
en sociaal vaardig
Vooral stronteigenwijsquote:Op donderdag 9 april 2015 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe weet ik tochmaar hij is geniaal
Als jij daar pas na dagen achterkomt ben je ook niet bepaald vlot.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |