Sowieso bullshit om te slikken.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja bedoel meer dat het heel weinig voorkomt. Ij tegenstelling tot hartkloppingen Ofzo die je wel snel krijgt van AD
Nou.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso bullshit om te slikken.
Alsof je je hele leven dat gaat slikken, en als je depressie na een poosje slikken plots weg is dan lag het wrs meer aan de omstandigheden dan aan een medische oorzaak dat je je kut voelde.
Kan ook psychosomatisch werken.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.
Bij sommige mensen helpt het echt
Bij vele niet
Tja voor jou 5 andere jongensquote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef Fok-it het volgende:
Wat hebben al die arrogante kutwijven dat als je met ze in gesprek bent ze totaal geen interesse in je hebben en alleen maar vragen die jij stelt beantwoordTief lekker op ofzo
Eens. Maar het is geen placebo ofzoquote:
Nja, ze gaan niet voor niks met me in gesprek. Als ze mij niet aanstaan qua uiterlijk Praten ze wel niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja voor jou 5 andere jongens
Wel sad daar niet van
Bijna zelfde effect lees dit maar eens als je tijd hebt:quote:
Vrouwen. Zelfs als vrouw zijnde snap ik ze nietquote:Op donderdag 9 april 2015 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ze gaan niet voor niks met me in gesprek. Als ze mij niet aanstaan qua uiterlijk Praten ze wel niet.
Ze praten wel, maar het kan alleen maar over hun gaanecht nu al mer de laatste 10 gesprekken gehad
war is dat voor iets idioots
Gewoon smooth meelullen tochquote:Op donderdag 9 april 2015 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ze gaan niet voor niks met me in gesprek. Als ze mij niet aanstaan qua uiterlijk Praten ze wel niet.
Ze praten wel, maar het kan alleen maar over hun gaanecht nu al mer de laatste 10 gesprekken gehad
war is dat voor iets idioots
Kicken niet gewoon (bijna) alle vrouwen op aandachtquote:Op donderdag 9 april 2015 17:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Vrouwen. Zelfs als vrouw zijnde snap ik ze niet
Dat zeggen ze allemaal, en allemaal toch aan de beschrijving voldoen.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tsja, homo worden schiet ook niet op. Dan krijg je etsuquote:Op donderdag 9 april 2015 17:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou nou..quote:Op donderdag 9 april 2015 17:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga nou niet proberen te flirten he! Ik heb je wel door.
dat is net een wijfquote:Op donderdag 9 april 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, homo worden schiet ook niet op. Dan krijg je etsu
quote:
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
het ligt inderdaad aan je intenties of het je dwars moet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |