lekker henkieeequote:Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Wraps met zalm / kruidenkaas of heksenkaas. Doet het altijd goed. Al vele gangbangs gehad na het serveren van wraps.
En dan iedereen met de mond aan de gordijnen zeker.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:44 schreef jogy het volgende:
Gemarineerde kippenpoten maar dan zonder servetjes.
Op een schaap?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:58 schreef Sorella het volgende:
Maak morgen een pan groenten/tomaten/kippesoep met een pakje en zelf wat spul erbij gooien.
Koop wat broodjes en beleg, leg die op een schaap zondag, bestel wat pizza,s voor erbij en klaar.
Schaalquote:
Dat zijn de fijnste verjaardagen, dat je gewoon de hele tijd een beetje bier kan lurken en om de minuut even opstaan om weer een blokje jonge kaas of boerenmetworst te halenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is er mis met een kringverjaardag incl kaas, worst, aspergers in boterhamworst en chippies?
Dat vind ik ook de leukste verjaardagen. Ik als autist vind het prettig om overzicht en duidelijkheid te hebben. Dus eerst koffie en cake en daarna fris en kaasquote:Op donderdag 9 april 2015 18:35 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat zijn de fijnste verjaardagen, dat je gewoon de hele tijd een beetje bier kan lurken en om de minuut even opstaan om weer een blokje jonge kaas of boerenmetworst te halen. Blij dat mijn familie nogal ouderwets is. Hoewel de modernere versie met olijven en mediterraanse worst en kazen ook erg fijn is.
Ik ben niet autistisch maar wel met je eens. Alleen jammer dat er altijd taart geserveerd moet worden, ik houd niet van zoetigheden dus dan zit ik een ronde met alleen maar koffie. Dat is wel jammer van die vaste prik op verjaardagen altijd.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de leukste verjaardagen. Ik als autist vind het prettig om overzicht en duidelijkheid te hebben. Dus eerst koffie en cake en daarna fris en kaas
Dit ja. En dan een wedstrijdje houden wiens pannenkoek aan het plafond blijft plakken bij het opgooien.quote:
Ik ben zo'n autist die geen zoetigheid voor hartigheid eet. Dus eerst de kaasje, dan de salade's en/of soep en als laatste cake met thee.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de leukste verjaardagen. Ik als autist vind het prettig om overzicht en duidelijkheid te hebben. Dus eerst koffie en cake en daarna fris en kaas
Dan wacht je rustig op de kaasjes en toastjesquote:Op donderdag 9 april 2015 19:39 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben niet autistisch maar wel met je eens. Alleen jammer dat er altijd taart geserveerd moet worden, ik houd niet van zoetigheden dus dan zit ik een ronde met alleen maar koffie. Dat is wel jammer van die vaste prik op verjaardagen altijd.
Oh nee, het moet wel in de goede volgorde hoor.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ben zo'n autist die geen zoetigheid voor hartigheid eet. Dus eerst de kaasje, dan de salade's en/of soep en als laatste cake met thee.
Maar de goede volgorde is dat je eerst de hartige hapjes krijgt en daarna de zoete hapjes. Bij een restaurant gaan ze toch ook niet ijs of taart als voorgerecht serveren.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan wacht je rustig op de kaasjes en toastjes
[..]
Oh nee, het moet wel in de goede volgorde hoor.
En uiteraard wachten met serveren totdat iedereen binnen is.
Men vreet in het algemeen meer hartig dan zoet, ik hoef bijvoorbeeld nooit een achterafje in een restaurantquote:Op donderdag 9 april 2015 23:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar de goede volgorde is dat je eerst de hartige hapjes krijgt en daarna de zoete hapjes. Bij een restaurant gaan ze toch ook niet ijs of taart als voorgerecht serveren.
Slecht idee, je kunt beter friet bestellen.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:41 schreef BrandX het volgende:
paar kilo spareribs met patat laten bezorgen en daar zelf een paar kommen met diverse salades bij zetten
Kut aziaatquote:Op donderdag 9 april 2015 16:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij hebben altijd nasi, mihoen, sateh, lumper, loempia, kipkluifjes en spekkoek. Wel zelfgemaakt uteraard
Je kunt het schaap ook gewoon scheren, wat normale mensen doenquote:Op donderdag 9 april 2015 17:00 schreef Sorella het volgende:
[..]
[...] alhoewel een schaap wel een leuk idee is, alleen niet vergeten tandenstokers erbij te doen om de wolletjes tussen je tanden vandaan te plukken.
PAUPER ALERT!!!!111111111111quote:Op donderdag 9 april 2015 16:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Amerikaans feestje zodat iedereen zelf wat mee moet nemen
maar dan ook echt asperges in boterhamworst?! De smacvariant, zeg maar?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is er mis met een kringverjaardag incl kaas, worst, aspergers in boterhamworst en chippies?
"blikboterhamworst"quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
maar dan ook echt asperges in boterhamworst?! De smacvariant, zeg maar?
Tuurlijk, zo Aldi mogelijk allemaalquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
maar dan ook echt asperges in boterhamworst?! De smacvariant, zeg maar?
Jij wikkelt je asperges in vegetarische blikboterhamworst?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo Aldi mogelijk allemaal
(Ps; hier alleen vegetarische hapjes op tafelt!)
-O_ Hehe nee.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij wikkelt je asperges in vegetarische blikboterhamworst?
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:36 schreef Enix het volgende:
[..]
TS geeft geen kinderfeestje volgens mij.
Als een kennis pannenkoeken zou serveren op een verjaardag, zou dat voor mij een reden zijn om per direct het contact te verbreken.quote:Op zondag 12 april 2015 07:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Wat voor een ongelooflijk kortzichtig persoon ben je dan.quote:Op zondag 12 april 2015 12:54 schreef Enix het volgende:
[..]
Als een kennis pannenkoeken zou serveren op een verjaardag, zou dat voor mij een reden zijn om per direct het contact te verbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |