abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151566583
Gefeliciteerd pessie!! *O*
pi_151567779
Van harte gefeliciteerd Pessie! Een van mijn neefjes heet ook zo en dat is echt een leuke knul, dus dat wordt die van jou vast ook! Ik hoop dat je een voorspoedig herstel hebt!
pi_151568074
Wat een warm welkom weer. O+

Pessie, gefeliciteerd, mooie naam! O+

Gevalletje wat een prachtig jongetje! O+

Ik heb mijn man vanmiddag maar weer emesafene laten halen, nu al misselijk. :')
pi_151570008
Ik heb ze hier al véél voorbij zien komen, slapeloze nachten, wakker van het moeten plassen en niet meer kunnen slapen door je snurkende vent.. Ik kan er vanaf nu over meepraten! Ach, 2 dagen op rij dat gaat dan nog.. Hoop wel dat t ook hier bij blijft!
pi_151570136
Bij mij is het altijd heel wisselend Ggirl, dan slaap ik weer nachten goed en dan weer nachten slecht.
Zoals vannacht, ben zo vaak wakker geweest dat ik het niet eens meer weet hoevaak. Dan weer last van een golf maagzuur wat omhoog kwam, dan weer plassen en dan weer keelpijn. Gelukkig is het weekend en hoef ik weinig, dat scheelt al. Dan maak ik mij er ook niet zo druk over.
pi_151570242
Pessie, gefeliciteerd met jullie mannetje!!! *G* Ik wens je een goed herstel en heel veel geluk met elkaar!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151570264
Slapen... ik ben gisteren na het eten in slaap gevallen op de bank. Blijkbaar 3 uur geslapen, en toen moest ik naar bed.. Kon echt niet in slaap komen. Ging malen over de echo van vandaag. Gaat alles wel goed zijn met de baby.. Pff en mijn vriend lag heerlijk te slapen. Gelukkig de slaap wel kunnen vatten nadat ik mezelf ging afleiden door (de slechtste kinder)liedjes te zingen en niet aan stomme enge dingen te denken.

Dat beloofd wat als we over 4,5 mogen voor de 20 weken echo :P
pi_151570310
Vooral veel plezier gewenst vandaag Joyce!

Ik ga een weekendje bij mijn ouders doorbrengen. Man gaat samen met zijn vader een nieuwe trap plaatsen en het leek me niet heel slim om nu met een ladder naar boven en naar beneden te klimmen 's nachts enzo. Eens kijken hoe goed ik op een opblaasmatrasje slaap. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151570382
Twee keer eruit geweest vannacht. Om het bed van de jongste te verschonen omdat ze moest overgeven. En daarna dus echt klaarwakker.

Veel succes bij de echo vandaag Joyce.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 11 april 2015 @ 08:36:37 #235
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151570397
Vanaf wanneer was het meldplicht? Alles nog rustig hier in ieder geval. :)
pi_151570443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:36 schreef Nikooos het volgende:
Vanaf wanneer was het meldplicht? Alles nog rustig hier in ieder geval. :)
37 weken. :)
S. 2014
J. 2016
pi_151570448
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Slapen... ik ben gisteren na het eten in slaap gevallen op de bank. Blijkbaar 3 uur geslapen, en toen moest ik naar bed.. Kon echt niet in slaap komen. Ging malen over de echo van vandaag. Gaat alles wel goed zijn met de baby.. Pff en mijn vriend lag heerlijk te slapen. Gelukkig de slaap wel kunnen vatten nadat ik mezelf ging afleiden door (de slechtste kinder)liedjes te zingen en niet aan stomme enge dingen te denken.

Dat beloofd wat als we over 4,5 mogen voor de 20 weken echo :P
hoe laat mag je Joycie? Ben zo benieuwd! Alles is vast goed.

Pessie gefeliciteerd! *G*
  zaterdag 11 april 2015 @ 08:51:11 #238
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151570496
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

37 weken. :)
dan zal ik het gaan bijhouden ;)
pi_151570519
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:14 schreef pessie het volgende:

[..]

Schatting woensdag was inderdaad 2280 :D
Wat fijn dat dat klopte, zodat je goed ingesteld was.

Hij is een ruime 2 kg ^O^ en super dat het zo goed gaat dat hij lekker bij je is!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151570538
Ik lees al een paar keer Emesafene. Wat een fijn spul was dat in de zwangerschap van Thijs. Niet dat het compleet hielp, maar het scheelde wel.

En hoe verschillend het kan zijn heb ik hier wel bewezen: ik heb deze zwangerschap 1 keer gespuugd, bij de oudste 16 weken lang elke dag.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151570755
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

hoe laat mag je Joycie? Ben zo benieuwd! Alles is vast goed.

Pessie gefeliciteerd! *G*
Ik mag om 11.15.. ben lekker even in bed blijven liggen. Mijn lief heeft nu een ontbijtje gemaakt, en het gaat straks vast allemaal goed komen. Ben ook zo nieuwsgierig!!
pi_151571044
Pessie van harte gefeliciteerd *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151571489
Veel plezier Joycie!
pi_151571622
Nikooos meldplicht! *O*

Veel plezier straks Joycie!

Hier gelukkig geen slechte nachten, ik slaap prima. Wel 2x per nacht naar de wc (beneden in de aanbouw, flink stuk lopen vanaf de slaapkamer aan de voorkant boven }:| ) maar ik slaap daarna prima door. Hopelijk blijft dat deze week nog even zo, als mijn verlof donderdag begint kan ik bijslapen wanneer ik wil. O+
pi_151571925
Pessie! Gefeliciteerd! *G*

Hier wordt volgens mij driftig ingedaald. Of ze steekt zo af en toe alvast ff dr handje naar buiten om te zwaaien. Zo voelt het. :Y)
pi_151572205
Meld! :D
Kan trouwens niet beloven dat ik dat braaf elke dag ga doen :@ maar dat wil dus niet zeggen dat ik dan aan het bevallen ben ofzo ;)

Spring klinkt lekker :X

Qua slapen is het hier ook heel wisselend. Vannacht op zich prima geslapen (2x eruit en niet eens uit dat hoge bed gevallen *O*) maar ik kan geen lange nachten meer maken lijkt het wel :? (terwijl ik daar eerder nooit problemen mee had zeg maar :z ). Dan slaap ik van 23-6u bijv. prima, maar daarna ben ik om het kwartier/half uur wakker omdat ik geen lekkere houding meer kan vinden.

Misschien heb ik ook wel gewoon niet zoveel slaap meer nodig (mooie voorbereiding alvast!) en anders ga ik ook maar eens een middagdutje invoeren ;)
pi_151572249
Joycie: veel succes dadelijk!

Hier heeft man het ineens op zijn heupen. We knappen een oude kast op voor op de babykamer en het project lag wat stil. Ineens moest er gisteravond voor verf gekeken worden en vanmorgen is hij druk aan het schuren, ontvetten enz.
Ik: "Van waar zo'n haast ineens?"
Hij: "Ons kind heeft nog helemaal geen kamer en meubels en je bent 17 weken zwanger. Het wordt tijd dat deze papa eens aan de slag gaat! Dan hebben we alle tijd om er iets moois van te maken" O+
pi_151572274
Middagdutjes zijn echt mijn beste vriendjes op dit moment. O+
pi_151572338
middagdutjes idd O+ iedereen aan de siësta's!

Ik slaap heel prima, ik kan normaal ook altijd wel slapen, dag-nacht maakt me niets uit. O+ Bij de oudste was k wel een regelrechte insomniac, úren per nacht wakker. En ik moet zeggen dat ik het niet heel erg vond :D ik heb alle afleveringen Midsomer Murders gekeken die we hadden, gerommeld in de woonkamer enz. Ik had toch verlof dus ik ging overdag gewoon 1 of 2 keer extra liggen. En toen k nog geen verlof had waren tukkies op de bank mn beste vriend :P
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')