SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Dit hoor ik vaker.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld in Elan
Dat hebben we allemaal wel eens maar toch houden we van die jongen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld in Elan
Waarom niet.quote:
Dat is absoluut een feit.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geniale artiest.
Johannes_Vermeer, Paxcon en Elan vinden dit leuk.
Wow, decubitus is not okayquote:Op donderdag 9 april 2015 12:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beter dan al die doorligplekken die de meeste hier hebben.
Bedoel je nu te zeggen dat Paxcon lui isquote:Op donderdag 9 april 2015 12:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beter dan al die doorligplekken die de meeste hier hebben.
McGrath = Etsu?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat Paxcon lui is
Onder andere paxconquote:Op donderdag 9 april 2015 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat Paxcon lui is
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik kunnen je The Fish and the Bird aanraden.
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef Elan het volgende:
Alleen Etsu kan verliefd op zichzelf worden
Wat luister jij zoal dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef McGrath het volgende:
Na 30 seconden heb ik die Mark Knopfler afgezet, ik ga me er oud van voelen.
man man manquote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef McGrath het volgende:
Dude. Dan ben ik helemaal oud man.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef McGrath het volgende:
Doe dat maar eensquote:Op donderdag 9 april 2015 12:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan mag ik een flink lijstje posten om daar een redelijk beeld van te creëren
Mark is gewoon baas.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dude. Dan ben ik helemaal oud man.
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Mark is gewoon baas.
Dire Straits is tijdloze muziek
Lachwekkendquote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef McGrath het volgende:
Duhquote:Op donderdag 9 april 2015 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Mark is gewoon baas.
Dat is het bij mij bijna iedere dag (afgewisseld met jurkjes)quote:
Je bent nog steeds jezelf zo te zien.quote:
Zeg dat nou niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lachwekkend
6 juni Ziggo Dome
be there
Elan komt ook, dat moet voldoende reden zijn.
Ik ben altijd mezelf.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds jezelf zo te zien.
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Mark is gewoon baas.
In de winter?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is het bij mij bijna iedere dag (afgewisseld met jurkjes)
Ik zou je pas voor pedofiel uitmaken als ik je op heterdaad zou betrappen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.
De laatste keer dat ik iemand bij de Ziggo wilde meeten werd ik voor pedofiel uitgemaakt door een moderator.
Vergeleken met Mark is dat een beetje smakeloos wat mij betreft.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeleken met Mark is dat een beetje smakeloos wat mij betreft.
Bedankt Johannesquote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je pas voor pedofiel uitmaken als ik je op heterdaad zou betrappen.
En dan haten op Markquote:
Ik verwarde je even met mcgrath mijn excusesquote:Op donderdag 9 april 2015 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar haat ik op Mark dan?
En ja ik kan Split Enz/Crowded House wel waarderen
Maar crowded house ken je wel toch? take the weather?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik verwarde je even met mcgrath mijn excuses
Jawel maar vind niet zo.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar crowded house ken je wel toch? take the weather?
Welke bands vind je allemaal chill dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel maar vind niet zo.
Neil Finn trad een paar zomers geleden nog ergens op een festival in België op vond niet zo
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef Elan het volgende:
Alleen Etsu kan verliefd op zichzelf worden
Van de oudere bands?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welke bands vind je allemaal chill dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stingquote:Op donderdag 9 april 2015 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Van de oudere bands?
U2 RHCP Fleetwood Mac Paul Simon en Sting (ga ik ook heen) Deep Purple Björk dat soort werk
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:28 schreef McGrath het volgende:
[..]Wat vind je van nicki minajSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:28 schreef McGrath het volgende:
[..]Wow, gewoon geen één die ik ken, en dat terwijl mijn muzieksmaak breed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hypnotize ken je toch welquote:Op donderdag 9 april 2015 12:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wow, gewoon geen één die ik ken, en dat terwijl mijn muzieksmaak breed is
Biggie niet kennenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe maar niet dat zou alleen maar ongure types aantrekkenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen of ik dat er voor de grap tussen zou zetten.
GGMMquote:Op donderdag 9 april 2015 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe maar niet dat zou alleen maar ongure types aantrekken
Even luisterenquote:
Grapje Toto?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik moet natuurlijk even opletten wat Elan weer over mij zit te roddelen.quote:
Finkquote:
tame impala ook niet?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee? Ik luister gewoon niet veel van die muziek. Alleen dat Hypnotize ken ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |