SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Dit hoor ik vaker.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld in Elan
Dat hebben we allemaal wel eens maar toch houden we van die jongen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld in Elan
Waarom niet.quote:
Dat is absoluut een feit.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geniale artiest.
Johannes_Vermeer, Paxcon en Elan vinden dit leuk.
Wow, decubitus is not okayquote:Op donderdag 9 april 2015 12:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beter dan al die doorligplekken die de meeste hier hebben.
Bedoel je nu te zeggen dat Paxcon lui isquote:Op donderdag 9 april 2015 12:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beter dan al die doorligplekken die de meeste hier hebben.
McGrath = Etsu?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat Paxcon lui is
Onder andere paxconquote:Op donderdag 9 april 2015 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat Paxcon lui is
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik kunnen je The Fish and the Bird aanraden.
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef Elan het volgende:
Alleen Etsu kan verliefd op zichzelf worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |