Nice!quote:Op donderdag 9 april 2015 15:17 schreef mtchel112 het volgende:
tentamens zijn weer binnen gehaald, de euforie!
om half 7 statistiektentamenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:17 schreef mtchel112 het volgende:
tentamens zijn weer binnen gehaald, de euforie!
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 9 april 2015 15:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
om half 7 statistiektentamen
Bid voor me boys
Wat is de kans dat je het gaat halen?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bid voor me boys
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat is de kans dat je het gaat halen?
daarvoor mis ik de resultaten van voorgaande jaren icm aantal uren studiequote:Op donderdag 9 april 2015 15:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat is de kans dat je het gaat halen?
dus nu be je werkvoorbereider stratenmakers?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:53 schreef seto het volgende:
heb net mijn bakstenen bestrating tentammie getemd
was wel pittig man
ohja joh?????quote:Op donderdag 9 april 2015 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
Je kan t sandertje, heb net international economics genailed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2015 17:01 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome_, drop eens een harde track. Ik ben helemaal de ROOIE.
manlets zullen vanzelf uitstervenquote:Op donderdag 9 april 2015 17:12 schreef stinkie het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)rlijke-selectie.html
mooi, we komen er vanzelf vanaf
Sterkte, bro: je kunt het.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bid voor me boys
Dat onderzoek is van voor de mega-import van midgets uit Allochtonië, waar de vrouwtjes als broedmachines gezien worden.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:17 schreef seto het volgende:
[..]
manlets zullen vanzelf uitsterven
[ afbeelding ]
quote:
Nee hoor je referentiewaarde verschuift alleen maar. Straks ben je met 1.90 nog steeds manletquote:Op donderdag 9 april 2015 17:17 schreef seto het volgende:
[..]
manlets zullen vanzelf uitsterven
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |