SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Ethanolic op 09-04-2015 11:00:11 ]Deathlift or Die.
om het goed te maken heb ik OP geupdate, wat vind je daar van?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:56 schreef Awesome_ het volgende:
sorry voor me taalgebruik maar vind dit echt een rot streek !!
Het is je vergeven mijn zoonquote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
om het goed te maken heb ik OP geupdate, wat vind je daar van?
goed nieuws sander!!!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef no1uknow het volgende:
http://rt.com/uk/247925-drugs-safe-as-bikes/
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:13 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aan_weddenschap.html
is het slecht dat ik hier echt kankerhard om moet lachen?
Weissman de credits geven hiervoorquote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef Beach het volgende:
echt zielig
ik ben out
geen dm pm full weissman
heb je weer gefapt?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef Beach het volgende:
echt zielig
ik ben out
geen dm pm full weissman
Was Reemont tog?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weissman de credits geven hiervoor
ik zit nu op 24+uur en heb het al zwaar. srs.quote:
Holy shit vriend, al die motivatieshit van je is ineens zo meaningless als je zo praat. Kijk alsjeblieft jezelf even een paar minuten aan in de spiegel en word even kalm. Hervind je focus.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik zit nu op 24+uur en heb het al zwaar. srs.
Ik vind het eigenlijk geen eerlijke wedstrijd als de ene gewoon een veel hoger libido heeft.
vervelend is datquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik zit nu op 24+uur en heb het al zwaar. srs.
Ik vind het eigenlijk geen eerlijke wedstrijd als de ene gewoon een veel hoger libido heeft.
Etha woont daar.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
2e gymchick staat bij een vreemde op de oprit te poseren.
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Holy shit vriend, al die motivatieshit van je is ineens zo meaningless als je zo praat. Kijk alsjeblieft jezelf even een paar minuten aan in de spiegel en word even kalm. Hervind je focus.
ik viel letterlijk in slaap bij het lezen van deze postquote:Op donderdag 9 april 2015 11:32 schreef Fripsel het volgende:
Hee Awesome. Ik heb een goede tip voor je. Zorg gewoon dat je genoeg seks hebt, dan hoef je helemaal niet te fappen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Holy shit vriend, al die motivatieshit van je is ineens zo meaningless als je zo praat. Kijk alsjeblieft jezelf even een paar minuten aan in de spiegel en word even kalm. Hervind je focus.
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:39 schreef seto het volgende:
[..]
ik viel letterlijk in slaap bij het lezen van deze post
Tijd om een hagelgeweer aan te schaffen dan, al die instagramsletten die staan te hoeren op je oprit, pls.quote:
In z'n dromen misschien, samen met mokkels die ontsnapt zijn uit Madurodam.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Een anonieme user stuurde mij zojuist dit in dm:
[..]
quote:
Hey is dat JB? Ben best wel jelly als dat zo is.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vervelend is dat
hier een plaatje voor je
[ afbeelding ]
morgen lekker naar de duinen fietsen en het strand op bitchzzzquote:Op donderdag 9 april 2015 12:01 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag 20 graden, morgen 22. Wordt lekker genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |