SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het lijkt wel of ik meer heb afgezien dan die 60km lopersquote:Op donderdag 9 april 2015 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.flickr.com/ph(...)7651414136708/page9/
Spotted!
TWC en Tarahumara kon ik niet ontdekken helaas, maar misschien heb ik wat gemist
xOxO!
Nu zie ik ook dat de estafetteloper die mij zo heel makkelijk en soepel inhaalde Paul Zwama was..en ik dacht nog wel even dat ik zou kunnen proberen om bij hem te haken toen hij voorbijkwam
![]()
Eerste keer hardlopen met vriendin ging aardig gisteren.
Al bleek ze nooit 4km achtereen gelopen te hebben. Maar 4km gelopen te hebben met 1min rennen, 1min wandelen etc. Miscommunicatie
Maar met schema van les 8 van evi begonnen. En ze leeft nog
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Haha ja, alleen de afwezigheid van bottle belts en compressiekleding verraadt je.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:21 schreef Mr.B. het volgende:
lijkt wel of ik meer heb afgezien dan die 60km lopers !
Nu zie ik ook dat de estafetteloper die mij zo heel makkelijk en soepel inhaalde Paul Zwama was ..en ik dacht nog wel even dat ik zou kunnen proberen om bij hem te haken toen hij voorbijkwam
Dit vind ik ook wel een toffe eindsprint, zou die 60km hebben gelopen?
https://www.flickr.com/ph(...)et-72157651414136708Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie eindsprintfoto ja! Dat lijkt me, als ik naar zijn starnummer kijk met nummerband, een estafetteloper. Volgens mij kan en wil je niet zo'n sprintje ook niet meer doen als je al 60km in de benen hebt.![]()
Zooooooveel zin om te trainen vandaag! Volgens mij ben ik hersteldMisschien nog niet helemaal de power terug in de benen, maar staan alleen korte afstandjes op het programma dus dat moet zeker lukken. In korte broek misschien wel! Al is onze trainer erg fan van oefeningen waarbij je door de modder moet rollen en de grond is nog wel erg koud.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Marathoners van Rotterdam, hoe gaat het met het koolhydraten stapelen en met de wedstrijdspanning?
Het weer ziet er nu wel gunstig uit, 8-9 graden en windkracht 3. Dus die zorg is in ieder geval weggenomen.
De Olympische limieten zijn ook bekend trouwens; 2.11 en 2.28 respectievelijk. Zouden Abdi, Chalid en Miranda daar in de buurt of onder gaan komen? Michel Butter heeft al aangegeven dat hij het vooral als come-back marathon ziet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nageeye en Choukoud moeten dat wel kunnen lopen. Al kunnen ze zichzelf ook wel opblazen als ze te idioot van start zouden gaan...
Boonstra weet ik niet, die vind ik degelijk, maar verre van exceptioneel verder.Jack does it in real time...![]()
ik heb voor de verandering eens zin in intervallen vanavond
en zojuist de nieuwsbrief van de Cauberg gehad voor zaterdag, ook erg veel zin in...Ik ben toch erg benieuwd nu, van de 18 km zeggen ze dat die "zwaar" is en de 28 zelfs "erg zwaar".quote:Mocht je tijdens de 28km TRAIL merken dat deze te zwaar is....
Ik heb vorig jaar de 18 gelopen en dit jaar is de route niet veranderd, het was geen makkie, maar zwaar, dat is ook weer zo'n zwaar woord
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En wat betekent 'degelijk' in deze context?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:58 schreef DeeBee het volgende:
Nageeye en Choukoud moeten dat wel kunnen lopen. Al kunnen ze zichzelf ook wel opblazen als ze te idioot van start zouden gaan...
Boonstra weet ik niet, die vind ik degelijk, maar verre van exceptioneel verder.![]()
![]()
Haha degelijk is het nieuwe snel!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgens mij zou Miranda Boonstra het fysiologisch gezien niet moeten kunnen halen, maar het zou mij niks verbazen als zij op karakter net onder die 2.28 duikt. Nog een keer een limiet missen op 8 seconden zal haar toch niet gebeuren..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha, gevaarlijk woord in deze topicreeks ondertussen ja!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
En wat betekent 'degelijk' in deze context?
Daarmee bedoel ik dat ze een sterke atlete is, Nederlandse top, maar niet meer echt zal verbeteren of ooit heel erg zal excelleren. Ik bedoel, meedoen aan de Olympische spelen of rond de 2:30 is bizar goed als vrouw, maar ze is geen Sifan Hassan qua potentie ofzo.Nageeye en Choukoud hebben de mogelijkheid om door te groeien naar Europese (sub)top in mijn ogen.
Jack does it in real time...![]()
Ik denk ook niet dat ze nog verwacht om nog enorme stappen te gaan maken. Maar een Olympische marathon zou toch supermooi zijn!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, gevaarlijk woord in deze topicreeks ondertussen ja!
Daarmee bedoel ik dat ze een sterke atlete is, Nederlandse top, maar niet meer echt zal verbeteren of ooit heel erg zal excelleren. Ik bedoel, meedoen aan de Olympische spelen of rond de 2:30 is bizar goed als vrouw, maar ze is geen Sifan Hassan qua potentie ofzo.Nageeye en Choukoud hebben de mogelijkheid om door te groeien naar Europese (sub)top in mijn ogen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat was me het loopje wel gisteren. 5 mijl dus, maar dan met een paar gemene bulten.
De eerste twee kilometer gingen wel aardig. Redelijk tempo, ondanks lichte stijging. Maar daarna loop je ineens tegen een muur op. In 300 meter moet je ineens 50 meter omhoog. Gelukkig regelmatig meegedaan met de heuveltrainingen in de winter, dus uiteindelijk nog redelijk sterk naar boven gekomen.
Vervolgens is het anderhalve kilometer genieten. Prachtige vergezichten met een ondergaande zon, kijk zelf maar. Beetje zoekend naar het tempo, zo net na de bult, maar het tempo bleef er redelijk in.
Daarna is het anderhalve kilometer afzien. Vooral afzien voor de quads, want in die anderhalve kilometer donder je 100 meter naar beneden. Te steil om lekker te kunnen laagvliegen.
Helaas is er onderaan de bult geen moment rust. Direct gaat de route weer scherp omhoog. In iets minder dan een kilometer moet er weer 50 meter omhoog geklommen worden. De benen krijgen geen moment rust.
In de laatste twee kilometer gaat het eerst nog even licht omhoog, maar mogen we gelukkig ook een kilometer lang geleidelijk omlaag naar de finish. Lekker om het tempo weer wat omhoog te gooien zonder dat het omcomfortabel wordt. Hoewel het beste er na alle bulten wel af is.
Uiteindelijk in een tijd van (waarschijnlijk) 42:11 over de finish gekomen. Ondanks de route toch een minuutje van m'n PR afgesnoept. Er niet meteen aan gedacht m'n horloge uit te zetten, dus het is nog even wachten op de officiele uitslagen.
Iets langzamer dan verwacht, maar al met al toch niet ontevreden. Gezien de route heb ik toch alles er uitgehaald wat er in zat. Genoeg mogelijkheden om binnenkort op de makkelijkere routes de tijd nog maar wat verder aan te scherpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Lekker Wolve!
jij hebt legday niet geskipped gister
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lekker bezig! Ook kleine PRs moet je koesteren!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vorig jaar liep ik dezelfde route ruim 3 minuten boven m'n PR op dat moment, en toen had ik ook niet ingehouden. Dus ik ben er eigenlijk wel tevredener mee dan ik doe lijken hier. Er zit dus binnenkort nog wel een stuk meer in.
En leg day heb ik inderdaad niet overgeslagen. Zowel de quads als de kuiten hebben toch een beetej spierpijn na al dat omhoog en omlaag. Dat gebeurt me niet zo vaak.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
http://www.innosport.nl/a(...)-voor-hardloopstudie
Is dit wat voor iemand hier? Best een aardige beloning en je komt een hoop te weten denk ik. Voor mij is Arnhem wel ver om elke keer heen te gaan helaas.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Helaas, BMI te hoog.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.innosport.nl/a(...)-voor-hardloopstudie
Is dit wat voor iemand hier? Best een aardige beloning en je komt een hoop te weten denk ik. Voor mij is Arnhem wel ver om elke keer heen te gaan helaas.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: