ik haat zalm dus ik kook zelf wel ietsquote:Op donderdag 9 april 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb niet meer gegeten
morgen weer, ik heb geen idee wat pax's plannen zijn morgen en of we samen eten, anders vrijdag.
maar vanmiddag paar kleine hapjes en het was wel oke

nou ik heb geen idee hoe jij morgen voor je zietquote:Op donderdag 9 april 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik haat zalm dus ik kook zelf wel iets
hoe laat is de fitness enzo?

volgens mij heeft johannes niet zoveel tijd ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik heb geen idee hoe jij morgen voor je ziet

ja snap ik, maar we zouden ook schone schijn kijken en van mij mag je hier komen etenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij heeft johannes niet zoveel tijd ofzo

oh daarna nog?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja snap ik, maar we zouden ook schone schijn kijken en van mij mag je hier komen eten
en daarna fitness ofzo.

ja maar als jij zegt dat hij niet veel tijd heeftquote:Op donderdag 9 april 2015 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh daarna nog?
maar johannes had toch iets 's avonds

Ja ik dacht dat laatste, maar geen idee verderquote:Op donderdag 9 april 2015 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar als jij zegt dat hij niet veel tijd heeft
ik weet niet of hij meegaat, anders moeten we idd middags en kunnen we avonds schone schijn kijken

creep :squote:Op donderdag 9 april 2015 00:41 schreef McGrath het volgende:
Volgens mij heb ik Paxcon gevonden op fb.

Laten we op hem wachtenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat laatste, maar geen idee verder

Ja maar ik ben nog niet in Groningenquote:

Wtf man je bent echt vies luiquote:Op donderdag 9 april 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog niet in Groningen
jullie mogen ook samen fitnessen en dan kom ik wel feunen met schone schijn want ik heb toch geen zin om te sporten

Ik zie t al voor me: over 5 jaar ben ik heerlijk slank en jij kan zo de dierentuin in en als olifant in een kooiquote:

Ik ben ectoquote:Op donderdag 9 april 2015 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie t al voor me: over 5 jaar ben ik heerlijk slank en jij kan zo de dierentuin in en als olifant in een kooi

Wat ben je nu dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ecto
ik zal nagenoeg nooit dik kunnen worden

komkommer vind ik ook heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ben je nu dan?
Ik ga morgen wel even naar de appie en lekkere dingen halen
Bittergarinatuur toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |