SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Hadden wel wat typfouten in gemoeten. Hij typt vaak alsof hij dronken is terwijl hij dat niet is.quote:
Oepsquote:Op woensdag 8 april 2015 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hadden wel wat typfouten in gemoeten. Hij typt vaak alsof hij dronken is terwijl hij dat niet is.
Heeft hij gestuurd?quote:
Geen zorgen. Niemand gelooft het.quote:
Hoe dan als je afgeschermd staat. Ik wou je ook toevoegen vanmiddagquote:
Jawel, ik zelf.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen zorgen. Niemand gelooft het.
Etsu heeft gelukkig een bepaalde bekendheid verworven met het verspreiden van leugens over mijquote:Op woensdag 8 april 2015 23:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen zorgen. Niemand gelooft het.
Jij hebt me al?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe dan als je afgeschermd staat. Ik wou je ook toevoegen vanmiddag
Is hij die ene in toto's vriendenlijst die je niet toe kan voegen?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe dan als je afgeschermd staat. Ik wou je ook toevoegen vanmiddag
Maar jij had me al gezeinquote:
hier ben ik niet mee eensquote:Op woensdag 8 april 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur mij ook
Ik ben een zeer betrouwbare moderator
Kan kloppenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is hij die ene in toto's vriendenlijst die je niet toe kan voegen?
Apart. Ik had je blijkbaar toch nietquote:
nu maak je me echt nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 april 2015 23:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben wel geschokt nu ik weet wie mcgrath wel en niet is
Ik denk dat Fok-it je heeft verwijderd en dat hij dat dondersgoed weet, maar nu gewoon zit te ontkennen.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it had mij niet eens op FB, leugenaar!
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh wow
als jij hem zou doen, zou ik hem AL HELEMAAL doen
hij moet natuurlijk even zien wie zijn concurrentie isquote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij geinteresseerd in users hun fb :s
Sinds altijdquote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij geinteresseerd in users hun fb :s
Ik denk dat jij zit te stokenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat Fok-it je heeft verwijderd en dat hij dat dondersgoed weet, maar nu gewoon zit te ontkennen.
Lompe boer ben je ookquote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds altijd
daarom heb ik jou ook op fb
Oh lieve schat, daar kom ik wel op een of andere manier achter.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef McGrath het volgende:
Ik durf jullie niet toe te voegen, want dan vindt etsu mij zo makkelijk
Ik liep vanmiddag in de supermarkt en ik hoorde ineens allemaal mensen schreeuwen Kpd Kpdquote:
Nou, geniet ervan. Pax zit nooit op FB en plaatst nooit iets leuks. Hij is best saai.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
OMGGGGG mijn leven is 100% compleet, Pax heeft mij geaccepteerd. Mooi leven heb ik nu
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En direct daarna kreeg ik een uitnodiging van Fokkie maar die heeft hem snel weer ingetrokken
Huh jou ook alquote:Op donderdag 9 april 2015 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat dit verzoekje van McGrath is.
Lulquote:Op donderdag 9 april 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan was je de enige, oh nee Inso ook.
Heh wat?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En direct daarna kreeg ik een uitnodiging van Fokkie maar die heeft hem snel weer ingetrokken
Inso heeft het de wereld ingebracht, niet ik. Die dacht dat alle Antillianen zwart zijn waarschijnlijkquote:
Op donderdag 9 april 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
philipsburg, waar ligt datquote:Op donderdag 9 april 2015 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 9 april 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
Ik ben alleen op de antillen geboren, gewoon blanke ouders.
[/quote
Welk eiland?
St Maarten ofc.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 9 april 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
Ik ben alleen op de antillen geboren, gewoon blanke ouders.
[/quote
Welk eiland?
Mijquote:Op donderdag 9 april 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
Maar ik heb geen gemeenschappelijke vrienden met Ama
Valt ook wel mee?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Maar een nederlandsere naam kan haast niet mcgrath
Toto en Etsu?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
Maar ik heb geen gemeenschappelijke vrienden met Ama
Paxgodquote:Op donderdag 9 april 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb je gewoon vriendenverzoek verstuurd hoor Pax
Das wel flauwquote:Op donderdag 9 april 2015 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij weet mijn FB niet en laten we dat maar zo houden.
Jaa nu is het wel geluktquote:Op donderdag 9 april 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb je gewoon vriendenverzoek verstuurd hoor Pax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |