Ik ben een groot fan van het found footage genre. Had er in de tijd al een aantal gezien die net wat tegenvielen. Project Almanac was echter een zeer sterke film in het genre. Het acteren is ruim voldoende, CGI is tof en zelfs wanneer je geen fan bent van het hele sci fi gebeuren kun je deze film ook bekijkenquote:A group of teens discover secret plans of a time machine, and construct one. However, things start to get out of control.
Ook deze heeft mij aangenaam verrast. Weer een geslaagde found footage film. Ik wil er niet teveel over verklappen. Gewoon kijken.quote:Three young conspiracy theorists attempt to uncover the mysteries of Area 51, the government's secret location rumored to have hosted encounters with alien beings. What they find at this hidden facility exposes unimaginable secrets.
Ook gezien; goed verhaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
Project Almanac
Project Almanac (2014) - IMDb
[..]
Ik ben een groot fan van het found footage genre. Had er in de tijd al een aantal gezien die net wat tegenvielen. Project Almanac was echter een zeer sterke film in het genre. Het acteren is ruim voldoende, CGI is tof en zelfs wanneer je geen fan bent van het hele sci fi gebeuren kun je deze film ook bekijken![]()
7.5/10
Ga je area 51 ook kijken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ook gezien; goed verhaal.
Van mij een 8/10.
Ik kreeg wel bijna epilepsie van het camera werk. Had ik kunnen weten toen ik vooraf al dat MTV logo zag.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
Project Almanac
[..]
Ik ben een groot fan van het found footage genre. Had er in de tijd al een aantal gezien die net wat tegenvielen. Project Almanac was echter een zeer sterke film in het genre. Het acteren is ruim voldoende, CGI is tof en zelfs wanneer je geen fan bent van het hele sci fi gebeuren kun je deze film ook bekijken![]()
7.5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij volgt de man naar New York, waarbij een maffiabaas en tevens de vader van de crimineel, opdracht geeft John Wick uit de weg te ruimen.
goede en keiharde film. De actie spetterde van het scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB 7.2/10
Ik 7.5/10
[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 27-05-2015 08:37:01 ]Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
Wel grappig dat zelfs als je kritisch kan zijn op deze film hij alsnog een 9 krijgt. Zegt wel iets.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:34 schreef pokkerdepok het volgende:
Mad Max: Fury Road (2015) - IMDb
okee hoogste tijd voor een beetje kritiek. want ja, het is waarschijnlijk de beste actiefilm in tijden, maar;
maar goed, allemaal gezeur natuurlijk, een vette 9, deze film. visueel spectakel van de bovenste plank.
maar voor mij blijft the road warrior gewoon de beste.
jazeker. hij is echt heel goed.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:47 schreef studentje7 het volgende:
Wel grappig dat zelfs als je kritisch kan zijn op deze film hij alsnog een 9 krijgt. Zegt wel iets.
Heb hem afgezet omdat ik helemaal gestoord werd van het camera-werk jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kreeg wel bijna epilepsie van het camera werk. Had ik kunnen weten toen ik vooraf al dat MTV logo zag.
Verder is het natuurlijk wel een uitgekouwd verhaal.
Maar al met al een aardig filmpje.
Ik zou hem een 6.5 geven.
Die moet ik zien!quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
The Descendants
[ afbeelding ]
Matt King (George Clooney), een rijke landeigenaar, is getrouwd met een prachtige vrouw, die nu door een ernstig ongeluk in een terminale coma ligt. Zijn dochters van 10 en 17 jaar oud zijn onbekenden voor hem en hij denkt erover om zijn huis en land te verkopen aan een rijke vastgoedeigenaar. Twijfelend om de stekker uit de apparatuur te halen die zijn vrouw in leven houdt, komt Matt erachter dat zij een affaire had. Samen met zijn twee dochters gaat hij op zoek naar de betreffende persoon.
Film die redelijk traag op gang komt met uiteindelijk een mooi einde. Hij moet het vooral hebben van mooie beelden, de typische Hawaii-sfeer met de bij behorende muziek en natuurlijk Shailene Woodley George Clooney
Wat een pareltje qua acteren en uiterlijk natuurlijk. Nu alle films van haar gezien en hopelijk gaan er nog een hoop van volgen
IMDB: 7.4
Moi: 8.0
Prachtige beelden en een langzaam maar geloofwaardig verhaal.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
The Descendants
[ afbeelding ]
Het wordt serieus eens tijd dat ze een wat serieuzere film over een wetenschapper maken. Al is the theory of everything al ietsje beter.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:07 schreef danos het volgende:
The Imitation Game (2014) - IMDb
Viel me toch wel een beetje tegen na de vele lovende kritieken. Het verhaal is goed, absoluut, maar ook weer niet dusdanig sterk neergezet dat ik het gevoel had dat ik naar een top100 film zat te kijken. Het bleef mij allemaal wat te oppervlakkig. Cumberbatch is ook zeker niet mijn favoriete acteur, zal ook een beetje meegespeeld hebben.
Zet dit bijvoorbeeld af tegen een film als A Beautiful Mind (2001) - IMDb , dan komt Imitation Game er wat mij betreft lang niet bij in de buurt.
IMDB: 8.1
Danos: 7+
Leuke film inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:21 schreef davako het volgende:
[..]
Prachtige beelden en een langzaam maar geloofwaardig verhaal.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
Project Almanac
[..]
7.5/10
Ik vond Project Almanac eigenlijk helemaal niet zo goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ook gezien; goed verhaal.
Van mij een 8/10.
Check dan ook eens La jaula de oro (The Golden Dream). Aanrader, zelfde onderwerp en misschien nog wel beter dan Sin Nombre.quote:
thanksquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef ellone het volgende:
[..]
Check dan ook eens La jaula de oro (The Golden Dream). Aanrader, zelfde onderwerp en misschien nog wel beter dan Sin Nombre.
Niet "Dream" maar "Cage". Jaula is kooi.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef ellone het volgende:
[..]
Check dan ook eens La jaula de oro (The Golden Dream). Aanrader, zelfde onderwerp en misschien nog wel beter dan Sin Nombre.
Kan, maar op IMDb is de Engelse naam Dream, en op mijn DVD ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet "Dream" maar "Cage". Jaula is kooi.
Ook ooit gezien, geweldige film, had het op IMDb een 8 gegeven, aangezien ik een 9 te hoog vond.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
The Descendants
[ afbeelding ]
Matt King (George Clooney), een rijke landeigenaar, is getrouwd met een prachtige vrouw, die nu door een ernstig ongeluk in een terminale coma ligt. Zijn dochters van 10 en 17 jaar oud zijn onbekenden voor hem en hij denkt erover om zijn huis en land te verkopen aan een rijke vastgoedeigenaar. Twijfelend om de stekker uit de apparatuur te halen die zijn vrouw in leven houdt, komt Matt erachter dat zij een affaire had. Samen met zijn twee dochters gaat hij op zoek naar de betreffende persoon.
Film die redelijk traag op gang komt met uiteindelijk een mooi einde. Hij moet het vooral hebben van mooie beelden, de typische Hawaii-sfeer met de bij behorende muziek en natuurlijk Shailene Woodley
Wat een pareltje qua acteren en uiterlijk natuurlijk. Nu alle films van haar gezien en hopelijk gaan er nog een hoop van volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |