abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152981841
Project Almanac

Project Almanac (2014) - IMDb

quote:
A group of teens discover secret plans of a time machine, and construct one. However, things start to get out of control.
Ik ben een groot fan van het found footage genre. Had er in de tijd al een aantal gezien die net wat tegenvielen. Project Almanac was echter een zeer sterke film in het genre. Het acteren is ruim voldoende, CGI is tof en zelfs wanneer je geen fan bent van het hele sci fi gebeuren kun je deze film ook bekijken ;)

7.5/10

Area 51

Area 51 (2015) - IMDb

quote:
Three young conspiracy theorists attempt to uncover the mysteries of Area 51, the government's secret location rumored to have hosted encounters with alien beings. What they find at this hidden facility exposes unimaginable secrets.
Ook deze heeft mij aangenaam verrast. Weer een geslaagde found footage film. Ik wil er niet teveel over verklappen. Gewoon kijken.
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2015 @ 18:00:53 #277
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152982075
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
Project Almanac

[..]

Ik ben een groot fan van het found footage genre. Had er in de tijd al een aantal gezien die net wat tegenvielen. Project Almanac was echter een zeer sterke film in het genre. Het acteren is ruim voldoende, CGI is tof en zelfs wanneer je geen fan bent van het hele sci fi gebeuren kun je deze film ook bekijken ;)

7.5/10
Ook gezien; goed verhaal.

Van mij een 8/10.
pi_152982223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:00 schreef maily het volgende:

[..]

Van mij een 8/10.
Ga je area 51 ook kijken? ;)
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2015 @ 18:07:25 #279
197773 crew  maily
pi_152982271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:05 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ga je area 51 ook kijken? ;)
Ik noteer 'm ;)
pi_152982568
quote:
Project Almanac

[..]

7.5/10

Ik kreeg wel bijna epilepsie van het camera werk. Had ik kunnen weten toen ik vooraf al dat MTV logo zag.
Verder is het natuurlijk wel een uitgekouwd verhaal.

Maar al met al een aardig filmpje.
Ik zou hem een 6.5 geven.
Do what you love, love what you do!
pi_152998528
gisteren John Wick (2014) gekeken

Verenigde Staten / Canada / China
Actie / Thriller
101 minuten

geregisseerd door Chad Stahelski
met Keanu Reeves, Adrianne Palicki en Willem Dafoe

De dodelijke instincten van een ex-huurmoordenaar, genaamd John Wick, worden opnieuw aangewakkerd wanneer een crimineel zijn Ford Mustang steelt en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Hij volgt de man naar New York, waarbij een maffiabaas en tevens de vader van de crimineel, opdracht geeft John Wick uit de weg te ruimen.

goede en keiharde film. De actie spetterde van het scherm.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDB 7.2/10
Ik 7.5/10

[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 27-05-2015 08:37:01 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_153002823
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 22:34 schreef pokkerdepok het volgende:
Mad Max: Fury Road (2015) - IMDb

okee hoogste tijd voor een beetje kritiek. want ja, het is waarschijnlijk de beste actiefilm in tijden, maar;

maar goed, allemaal gezeur natuurlijk, een vette 9, deze film. visueel spectakel van de bovenste plank.

maar voor mij blijft the road warrior gewoon de beste. :)
Wel grappig dat zelfs als je kritisch kan zijn op deze film hij alsnog een 9 krijgt. Zegt wel iets. :P
pi_153004654
Four Days of Snow and Blood (1989)

Japanse film die gebaseerd is op waargebeurde coup d'état in 1936. Een groepje ultra-nationalistische militairen pleegt een coup. De film begint goed, echter wordt al snel sentimenteel en weinig interessant.

6/10
  woensdag 27 mei 2015 @ 15:38:44 #284
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_153009782
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:47 schreef studentje7 het volgende:

Wel grappig dat zelfs als je kritisch kan zijn op deze film hij alsnog een 9 krijgt. Zegt wel iets. :P
jazeker. hij is echt heel goed. :)
  donderdag 28 mei 2015 @ 01:22:21 #285
319979 Fok-it
All is well
pi_153028997
The Descendants

Matt King (George Clooney), een rijke landeigenaar, is getrouwd met een prachtige vrouw, die nu door een ernstig ongeluk in een terminale coma ligt. Zijn dochters van 10 en 17 jaar oud zijn onbekenden voor hem en hij denkt erover om zijn huis en land te verkopen aan een rijke vastgoedeigenaar. Twijfelend om de stekker uit de apparatuur te halen die zijn vrouw in leven houdt, komt Matt erachter dat zij een affaire had. Samen met zijn twee dochters gaat hij op zoek naar de betreffende persoon.

Film die redelijk traag op gang komt met uiteindelijk een mooi einde. Hij moet het vooral hebben van mooie beelden, de typische Hawaii-sfeer met de bij behorende muziek en natuurlijk Shailene Woodley O+

Wat een pareltje qua acteren en uiterlijk natuurlijk. Nu alle films van haar gezien en hopelijk gaan er nog een hoop van volgen _O_

IMDB: 7.4
Moi: 8.0

[ Bericht 1% gewijzigd door Fok-it op 28-05-2015 02:19:47 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 28 mei 2015 @ 02:22:38 #286
319979 Fok-it
All is well
pi_153029524
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:17 schreef kree het volgende:

[..]

Ik kreeg wel bijna epilepsie van het camera werk. Had ik kunnen weten toen ik vooraf al dat MTV logo zag.
Verder is het natuurlijk wel een uitgekouwd verhaal.

Maar al met al een aardig filmpje.
Ik zou hem een 6.5 geven.
Heb hem afgezet omdat ik helemaal gestoord werd van het camera-werk ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Spellchecker donderdag 28 mei 2015 @ 07:20:39 #287
197773 crew  maily
pi_153030106
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
The Descendants

[ afbeelding ]

Matt King (George Clooney), een rijke landeigenaar, is getrouwd met een prachtige vrouw, die nu door een ernstig ongeluk in een terminale coma ligt. Zijn dochters van 10 en 17 jaar oud zijn onbekenden voor hem en hij denkt erover om zijn huis en land te verkopen aan een rijke vastgoedeigenaar. Twijfelend om de stekker uit de apparatuur te halen die zijn vrouw in leven houdt, komt Matt erachter dat zij een affaire had. Samen met zijn twee dochters gaat hij op zoek naar de betreffende persoon.

Film die redelijk traag op gang komt met uiteindelijk een mooi einde. Hij moet het vooral hebben van mooie beelden, de typische Hawaii-sfeer met de bij behorende muziek en natuurlijk Shailene Woodley George Clooney O+

Wat een pareltje qua acteren en uiterlijk natuurlijk. Nu alle films van haar gezien en hopelijk gaan er nog een hoop van volgen _O_

Die moet ik zien!
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:21:46 #288
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_153031485
quote:
The Descendants

[ afbeelding ]

Prachtige beelden en een langzaam maar geloofwaardig verhaal.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 10:20:59 #289
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153032829
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:07 schreef danos het volgende:
The Imitation Game (2014) - IMDb
Viel me toch wel een beetje tegen na de vele lovende kritieken. Het verhaal is goed, absoluut, maar ook weer niet dusdanig sterk neergezet dat ik het gevoel had dat ik naar een top100 film zat te kijken. Het bleef mij allemaal wat te oppervlakkig. Cumberbatch is ook zeker niet mijn favoriete acteur, zal ook een beetje meegespeeld hebben.

Zet dit bijvoorbeeld af tegen een film als A Beautiful Mind (2001) - IMDb , dan komt Imitation Game er wat mij betreft lang niet bij in de buurt.

IMDB: 8.1
Danos: 7+
Het wordt serieus eens tijd dat ze een wat serieuzere film over een wetenschapper maken. Al is the theory of everything al ietsje beter.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 10:24:10 #290
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153032914
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:21 schreef davako het volgende:

[..]

Prachtige beelden en een langzaam maar geloofwaardig verhaal.
Leuke film inderdaad.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_153036140
quote:
Project Almanac

[..]

7.5/10

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:00 schreef maily het volgende:

[..]

Van mij een 8/10.
Ik vond Project Almanac eigenlijk helemaal niet zo goed.
Timetravel films zijn wel aan mij besteed en het begin van de film was ook wel ok.
Alleen krijg je gedurende de film wel steeds meer het idee van beter goed gejat dan slecht bedacht.
Naarmate het verhaal vordert doet de film namelijk wel heel erg denken aan The Butterfly effect.
Ik vond het een gemiste kans.
Every living creature on earth dies alone
pi_153044905
Sin nombre (2009) - IMDb

Heftige film. Schets het grauwe leven van latijns-amerikaanse vluchtingen (naar de US) en je krijgt ook een beeld van de meest geweldadigste bende ter wereld; de Mara Salvatrucha.

Het pad van een Mexicaanse gangster en een vluchteling meisje uit Honduras kruisen elkaar door omstandigheden. Zeer goede film, alhoewel je er een beetje droef van wordt. Wij hebben het maar goed in ons koud kikkerlandje..

IMDB: 7,5*
Ik: 9*
Veni, vidi, vodka.
pi_153046244
quote:
Check dan ook eens La jaula de oro (The Golden Dream). Aanrader, zelfde onderwerp en misschien nog wel beter dan Sin Nombre.
kijkt veel films
pi_153046526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef ellone het volgende:

[..]

Check dan ook eens La jaula de oro (The Golden Dream). Aanrader, zelfde onderwerp en misschien nog wel beter dan Sin Nombre.
thanks ^O^ , ziet er goed uit
Veni, vidi, vodka.
  donderdag 28 mei 2015 @ 23:19:09 #295
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153056170
San Andreas

Deze viel me lichtjes tegen. Uiteraard had ik niets wereldschokkends (hihi) verwacht, maar dat hij zo extreem clichematig zou zijn? Nou nee. Het acteerwerk is misschien nog het beste onderdeel van de film, iedereen doet zijn of haar ding, al wordt het charisma van The Rock absoluut niet optimaal benut, ik vond hem zelfs wat saai af en toe.

De effects vond ik zeer wisselvallig, soms goed maar geregeld ook ronduit matig. Het plot.... daar ga ik niet veel woorden aan vuil maken. Tuurlijk gaat het vooral over het overleven van een ramp, maar de dialogen zijn wel heel slap, werkelijk alles is voorspelbaar, tot en met de pauzes die iemand in 't midden van zijn zin laat vallen. Ja, het is dom entertainment en je moet niet te veel verwachten, maar qua dom entertainment liet Furious 7 al zien dat je de lat toch iets hoger mag leggen.

Uiteindelijk is deze film niet beter of slechter dan films als Day After Tomorrow of 2012. Voor sommigen is dat dan een aanrader, voor anderen betekent dat dat ze 'm niet hoeven te zien. Je moet zelf maar zien bij welke groep je hoort.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_153056247
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef ellone het volgende:

[..]

Niet "Dream" maar "Cage". Jaula is kooi.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153062034
quote:
12s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet "Dream" maar "Cage". Jaula is kooi.
Kan, maar op IMDb is de Engelse naam Dream, en op mijn DVD ook ;)

Blijkbaar geen letterlijke vertaling. Dat gebeurt wel vaker. Wist je dat Die Hard in het Spaans 'Jungla de Cristal' heet.. :D
kijkt veel films
pi_153090381
quote:
The Descendants

[ afbeelding ]

Film die redelijk traag op gang komt met uiteindelijk een mooi einde. Hij moet het vooral hebben van mooie beelden, de typische Hawaii-sfeer met de bij behorende muziek en natuurlijk Shailene Woodley O+

Ook ooit gezien, geweldige film, had het op IMDb een 8 gegeven, aangezien ik een 9 te hoog vond.

8,5.
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2015 @ 00:38:05 #299
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153092448
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153160151
Interstellar 6,5

Leuke doch voorspelbare film met voor mijn gevoel net iets teveel bekende gezichten. Toch degelijk werk van McConaughey om de film te dragen maar ik slaakte ook wel weer een zucht van verlichting toen het afgelopen was.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')