Dat Partyflock nog bestaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/284581:PRSPCT-XL-21
Misschienquote:Op donderdag 9 april 2015 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/284581:PRSPCT-XL-21
hmquote:Op donderdag 9 april 2015 00:04 schreef Amoeba het volgende:
LB, je moet snappen dat je met die integraal niet direct het center of mass uitrekent. Je berekent het moment mbt de x-as uit, en doordat je je schijf weegt als 1 is dat ook direct het center of mass y-coördinaat
kitkatchunky radioslut en nog enkele fokkers waarvan ik de naam niet weet.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie gaan er nog meer naar PRPCT dan FL?
hm= ik snap het half maar ben nog aan t denkenquote:
Oehquote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kitkatchunky radioslut en nog enkele fokkers waarvan ik de naam niet weet.
Omdat ze dat leuk vindenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
ONZ / Het userreport-topic
Hoezo was ik hier gequote.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ga niet mee met je.
Ik was ook al slachtoffer.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
ONZ / Het userreport-topic
Hoezo was ik hier gequote.
Maar op een woensdagquote:Op donderdag 9 april 2015 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kitkatchunky radioslut en nog enkele fokkers waarvan ik de naam niet weet.
De bedoeling is dat je die schijf op een saté prikker legt op dat centrum hij dan blijft liggen. We weten vanuit de natuurkunde dat (stel dat de dichtheid niet gelijk is) massa verder van het draaipunt meer invloed heeft (moment). Dus, we integreren het volume over y*p(x,y) waar p(x,y) de dichtheid is. Dan krijg je het moment. Delen door de totale massa levert dan je center of mass coordinaat op.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Donderdag erna is een feestdag muts.
quote:
Geen meivakantie boven de rivieren?quote:
niet op onze school iigquote:Op donderdag 9 april 2015 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen meivakantie boven de rivieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |