Hier was het zo koud, dat ik met korte mouwen onderweg was en de wind met redelijk warme lucht, viel ook nog wel mee. Al denk ik, dat ik zo wel de versie met lange mouwen aan doe. Kwam gisteren al de eerste nieuwe herstel sticker tegen, heb er mooi een oude met geen brievenbuse en vertrokken overheen geplakt.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:30 schreef Pietertje71 het volgende:
Verder was het koud en winderig.
De post was weinig en de meeste mensen chagrijnig.
Druk op de weg en vaak aso-verkeer en heb door dat laatste een +15minuten extra over mijn ronde gedaan.
Ik ga even lekker op de bank zitten met een bakkie koffie
Weet je wat je moet doen, als je een loonsverhoging van je TC wilt.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:28 schreef Pietertje71 het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2015/04/meer_seks_meer_loon.html
Ik heb van Herna geen antwoord gehad, dus het zal mijn TC worden... Straks a*allube bij de drogist halen dan maarquote:Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen, als je een loonsverhoging van je TC wilt.
Heelveel succes vanmiddag.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik heb van Herna geen antwoord gehad, dus het zal mijn TC worden... Straks a*allube bij de drogist halen dan maar![]()
Tandjes op elkaar
Wat ontzettend aardig van je TC, zo zie je maar dat ze niet allemaal rot zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben jaloers, ga nu mijn derde week thuiszitten in,straks een MRI van mijn knie..![]()
TC stond gisteren opeens voor mijn deur, had me op het ergste voorbereid, bleek een mega fruitmand te komen brengen namens zichzelf en mijn collega'ssmolt wel een beetje.
TC had er geen behoefte aan om mij opslag/meer uren te geven, dus ik blijf hetzelfde verdienen.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:58 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
Ja, ga er maar weer snel vandoor hè!![]()
Dat isquote:Op donderdag 23 april 2015 11:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben jaloers, ga nu mijn derde week thuiszitten in,straks een MRI van mijn knie..![]()
TC stond gisteren opeens voor mijn deur, had me op het ergste voorbereid, bleek een mega fruitmand te komen brengen namens zichzelf en mijn collega'ssmolt wel een beetje.
Lolquote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik heb van Herna geen antwoord gehad, dus het zal mijn TC worden... Straks a*allube bij de drogist halen dan maar![]()
Tandjes op elkaar
quote:Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste betaalde klusje als fotograaf. Ik word nog rijk
Bonen Tandje er bijquote:Op donderdag 23 april 2015 19:55 schreef superkimmi het volgende:
ik mag komende dinsdag iemand opleiden. Alleen staat er nu een andere wijk in mijn rooster dan waar ik iemand op zou moeten opleiden. Dat zou kunnen betekenen dat ik twee wijken heb, maar aangezien voor de eerste 3 uur en voor de ander 2:55 staat (zonder iemand mee te moeten nemen) lijkt het me sterk
Volgens mij waren ze hier ook niet helemaal wakker,quote:Op donderdag 23 april 2015 19:55 schreef superkimmi het volgende:
ik mag komende dinsdag iemand opleiden. Alleen staat er nu een andere wijk in mijn rooster dan waar ik iemand op zou moeten opleiden. Dat zou kunnen betekenen dat ik twee wijken heb, maar aangezien voor de eerste 3 uur en voor de ander 2:55 staat (zonder iemand mee te moeten nemen) lijkt het me sterk
Wat een tuig! ME met waterkanonnen, traangas en rubberen kogels er op af sturen!quote:
Bed,Brood en bad?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:10 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Wat een tuig! ME met waterkanonnen, traangas en rubberen kogels er op af sturen!![]()
Marianne Thieme: Bed, brood, bad en een brievenbus voor iedereen!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:22 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Marianne Thieme: Bed, brood, bad en een brievenbus voor iedereen!
![]()
Hier ook, ik heb maar bezwaar gemaakt, vind 1x genoegquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:01 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Elke dag staat alles dubbel in de planning.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |