Hehe ik zag laatst ook een auto van een postbezorger langzaam vooruit rollen zonder bestuurder bij ons op de vestiging. Gelukkig voor hem kwam de auto precies aan de overkant in een leeg parkeervak tot stilstand. Maar die collega zal wel raar op hebben gekeken toen zijn auto opeens aan de andere kant stond.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:27 schreef VixenFromHell het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)post_te_water__.html
Oeps
Hier zit het er met een wijk van 1u15 alweer op, nog niet eens een volle tas post en 2 bundels reclame.
Ligt er ook helemaal aan wie over het onderhoud gaat. De auto's bij ons op de vestiging waren netjes onderhouden, maar keek je naar een aangrenzend kantoor dan waren ze smerig en ontbraken er essentiële onderdelen aan de auto's.quote:Op zondag 19 april 2015 09:31 schreef Pietertje71 het volgende:
Investeren in aankoop, maar in onderhoud...
Beetje als met de werknemers dus
Kan best, maar moet toch gewoonweg niet kunnen als PostNL representatief voor de dag wil komen en dit ook een vereiste is t.o.v. de werknemers.quote:Op maandag 20 april 2015 09:11 schreef shygirl1985 het volgende:
[..]
Ligt er ook helemaal aan wie over het onderhoud gaat. De auto's bij ons op de vestiging waren netjes onderhouden, maar keek je naar een aangrenzend kantoor dan waren ze smerig en ontbraken er essentiële onderdelen aan de auto's.
De leidinggevenden die erover gaan waren nauwelijks op de beide vestigingen te bekennen en veel chauffeurs waren behoorlijk laks in dat soort dingen. Het scheelt heel veel als je iemand hebt die de mensen erop wijst dat de auto vies is.quote:Op maandag 20 april 2015 09:43 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Kan best, maar moet toch gewoonweg niet kunnen als PostNL representatief voor de dag wil komen en dit ook een vereiste is t.o.v. de werknemers.
In de hoofdregel gaat PostNL over het onderhoud lijkt mij, ook al is dit vestigingsafhankelijk.
Dan verdeelt de vestigingsmanager of wie dan ook, het budget niet goed en/of zijn de werknemers erg laks in deze.
Zelfs ben ik van de, in zoverre (het hoeft niet te blinken, maar schoon, vloeistoffen op peil en geen ontbrekende of loshangende onderdelen) propere in onderhoud aan/met voertuigen.
Ook al heb ik een leasescooter, ik zorg er voor dat die schoon en in zoverre (bandenspanning, oliepeil) technisch in orde is. Bij mankementen trek ik aan de bel.
Gisteren het loonstrookje, nog niets op mijn rekening dus dat kan er idd morgen wel eens op staan. Deze maand incl. die geweldige postbez.vergoed. van 17,50.quote:
Jep staat er bijquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:54 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Gisteren het loonstrookje, nog niets op mijn rekening dus dat kan er idd morgen wel eens op staan. Deze maand incl. die geweldige postbez.vergoed. van 17,50.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:37 schreef shygirl1985 het volgende:
[..]
De leidinggevenden die erover gaan waren nauwelijks op de beide vestigingen te bekennen en veel chauffeurs waren behoorlijk laks in dat soort dingen. Het scheelt heel veel als je iemand hebt die de mensen erop wijst dat de auto vies is.
Maar ik ben het ook zeker met je eens dat je zelf de verantwoordelijkheid hebt bij zoiets. Je wil toch werken met goede en schone materialen. Het is, vooral bij auto's, je werkplek.
Misschien was de bezorger uitgespeeld?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:49 schreef asabeta1 het volgende:
Tot mijn grote verbazing lag het PS4 spel net op mijn deurmatHij heeft er meer als een week over gedaan om hier te komen. Er zaten geen herstel stickers op, vraag me toch af wat er gebeurt is.
Heb op marktplaats verschillende keren gehad dat men het de volgende dag zou verzenden. Na een weekje krijg je dan, als je geluk hebt een mailtje met een excuus, was druk of ziek bla bla.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:49 schreef asabeta1 het volgende:
Tot mijn grote verbazing lag het PS4 spel net op mijn deurmatHij heeft er meer als een week over gedaan om hier te komen. Er zaten geen herstel stickers op, vraag me toch af wat er gebeurt is.
Hoop toch niet dat mijn collega alles eerst open maakt en er mee gaat spelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:01 schreef zombo het volgende:
[..]
Misschien was de bezorger uitgespeeld?
Ik moet altijd een dag wachten voordat het erop staat (ABN rekening)quote:
Ik heb ING en het staat(stond) er meestal een dag terna op, maar net gekeken en ik kreeg een FY-smiley te zien, dus....quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:18 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Ik moet altijd een dag wachten voordat het erop staat (ABN rekening)
Ik heb de laatste tijd ook al een paar keer gehad dat post een week onderweg was binnen NL. Het ging dan om brievenbuspost van particuliere afzenders. Zouden ze op de Sorteercentra aan het verzuipen zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:49 schreef asabeta1 het volgende:
1 of 2 dagen vertraging kan ik nog wel mee leven, maar meer dan een week vind ik ronduit belachelijk. Het is ook niet zo dat je weinig betaald om een brievenbus pakje te verzenden. Of de verkoper heeft het pakje later op de bus gedaan dan dat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook al een paar keer gehad dat post een week onderweg was binnen NL. Het ging dan om brievenbuspost van particuliere afzenders. Zouden ze op de Sorteercentra aan het verzuipen zijn?
Dat zou natuurlijk kunnen. In een van de gevallen die ik noemde viel het me wel op dat de envelop was afgestempeld op de dag voordat íe bezorgd werd, dagen NADAT deze volgens de afzender op de post was gegaan. Het is inderdaad mogelijk dat een afzender een beetje laks is en de zending veel later verstuurt dan beloofd, maar omdat het mij de afgelopen weken ineens 3x kort na elkaar overkwam werd ik toch wat wantrouwig. Van deze 3 zendingen is er 1 nog steeds niet aangekomen, en dat terwijl we al bijna 2 weken verder zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:40 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
1 of 2 dagen vertraging kan ik nog wel mee leven, maar meer dan een week vind ik ronduit belachelijk. Het is ook niet zo dat je weinig betaald om een brievenbus pakje te verzenden. Of de verkoper heeft het pakje later op de bus gedaan dan dat hij zegt.
Als die zending wel aankomt zou ik een klacht indienen dat het steeds vaker gebeurt dat je post pas na een week en in dit geval zelfs na 2 weken pas krijgt. Bij mij stond er geen datum of stempel op de envelop dus ik kon niet controleren wanneer het spel op de bus is gegaan. Het is wel een betrouwbare Fokker dus ik ga er van uit dat hij gedaan heeft wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen. In een van de gevallen die ik noemde viel het me wel op dat de envelop was afgestempeld op de dag voordat íe bezorgd werd, dagen NADAT deze volgens de afzender op de post was gegaan. Het is inderdaad mogelijk dat een afzender een beetje laks is en de zending veel later verstuurt dan beloofd, maar omdat het mij de afgelopen weken ineens 3x kort na elkaar overkwam werd ik toch wat wantrouwig. Van deze 3 zendingen is er 1 nog steeds niet aangekomen, en dat terwijl we al bijna 2 weken verder zijn.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:54 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Deze maand incl. die geweldige postbez.vergoed. van 17,50.
Ennnn...uitgepartyd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |