Dat is wel leuk...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, maar vind het een leuk avondje uit. Gewoon paar keer per maand, biosje pakken met wat vrienden

Ik heb wel gewoon een setje speakers aan mijn laptop hangen uiteraard. Dus het valt nog enigszins mee met hoe erg het geluid is.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik hou gewoon van fatsoenlijk geluid

Wat? Doe ik nu ook. Niks mis mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n opmerkingFilm kijken in bed
Asjeblieft zeg

Doe maar wat anders in bed...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg

Lekker in bed, maar dan op de TV die aan de muur hangt.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op een laptop natuurlijk. Lekker in bed

Lees nou eens tussen de lijntjes hosti.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg

Nah. Minder knus.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker in bed, maar dan op de TV die aan de muur hangt.
Oh ja maar daar doe ik niet aan.quote:

Kijk, scheelt al een hoop. Dat blikken gedoe uit een laptop, of uit een telefoon, krijg ik altijd kriebels vanquote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel gewoon een setje speakers aan mijn laptop hangen uiteraard. Dus het valt nog enigszins mee met hoe erg het geluid is.

Was toch al duidelijk, of niet danquote:Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lees nou eens tussen de lijntjes hosti.

Juist wel, ligt de laptop niet in de weg als je lekker tegen elkaar aan wilt kruipenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah. Minder knus.
[..]
Oh ja maar daar doe ik niet aan.

Vrouwen (en vooral Yv) en duidelijk...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was toch al duidelijk, of niet dan

Nah, dat moet er weer geknuffeld worden enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Juist wel, ligt de laptop niet in de weg als je lekker tegen elkaar aan wilt kruipen

Gewoon koptelefoon toch.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk, scheelt al een hoop. Dat blikken gedoe uit een laptop, of uit een telefoon, krijg ik altijd kriebels van

quote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Vrouwen (en vooral Yv) en duidelijk...

Oh ja, daar ben je niet zo vanquote:Op woensdag 8 april 2015 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, dat moet er weer geknuffeld worden enzo

De waarheid mag best gezegd worden.quote:

Fatsoenlijk koptelefoon scheelt een bak ja, maar kom op, dat ligt toch niet lekker in bedquote:

Ja en een andere keer is het weer:quote:Op woensdag 8 april 2015 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan altijd alles zo mooi samenvatten

Dan mooie in-ears. Maakt het nóg intenser.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fatsoenlijk koptelefoon scheelt een bak ja, maar kom op, dat ligt toch niet lekker in bed

Lustobjectenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat alles wat wij voor jou zijn?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |