Vroeger was hij echt vrolijker.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maakt niets uit, zit in zijn karakter denk ik
Anders ik welquote:Op donderdag 9 april 2015 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Desondanks blij dat hij FOK! heeft gemaakt.
Al denk ik vaak wel dat het voor zijn eigen humeur beter was geweest om enkele jaren geleden al afscheid te nemen.
Aren't we all?quote:
Ms helemaal niet zo'n slecht plan van 'mquote:Op donderdag 9 april 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)azen-in-utrecht.html
Overvecht
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Tsja, altijd lastig om afscheid te nemen van je kindje
Een klein beetje danquote:
Vent gevonden via Fok!?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Tsja, altijd lastig om afscheid te nemen van je kindje
Ohquote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hopelijk hou jij het langer uit dan dat bij mij het geval was
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:15 schreef Juup© het volgende:
Ander onderwerp
Ik heb een zwaar gesprek/overleg gehad vanmorgen, dus ik ga even de luiken sluiten en kijken of ik wat kan rusten.
Ik ben al thuisquote:Op donderdag 9 april 2015 11:33 schreef xBubbles het volgende:
Je zult maar weer onderweg naar huis zijn
Niet alleen zijn eigen.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Desondanks blij dat hij FOK! heeft gemaakt.
Al denk ik vaak wel dat het voor zijn eigen humeur beter was geweest om enkele jaren geleden al afscheid te nemen.
En de AH in m'n straat gaat ook al wegquote:Op donderdag 9 april 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
Miss Etam ook al op de fles, de bezettingsgraad van mijn lokale winkelcentrum gaat snel riching de 50%. Dat gaat hard.
Stoppen met alles online kopen en weer gewoon je kleding bij Miss Etam halen Q!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
Miss Etam ook al op de fles, de bezettingsgraad van mijn lokale winkelcentrum gaat snel riching de 50%. Dat gaat hard.
Goed bezig hoorquote:
Weggejaagd door renesite, die ook al niet meer komtquote:Op donderdag 9 april 2015 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geel is echt de lelijkste kleur die er is.
Waar is Angel eigenlijk?
Beter dan nietquote:
Misschien eens per week ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 13:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter dan niet
Heb je nu inspiratie om vaker te gaan?
Nee, je moet er wel de tijd voor hebben inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2015 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien eens per week ofzoAls ik geen haast heb. Heb nu uitgebreid m'n lijf staan drogen, sokken aan, haar gekamd
Soms moet ik me kapot haasten en dan is het eigenlijk niet leuk meer, dat zwemt ook niet lekker.
Het was opvallend rustigquote:Op donderdag 9 april 2015 13:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, je moet er wel de tijd voor hebben inderdaad
Oma's kunnen ontwijken?
Allemaal thuis aan het uithuilen om de miss etamquote:
Ik ken ook een paar mensen die er niet vrolijk van worden dat de Miss Etam en Promiss ter ziele zijn/gaanquote:Op donderdag 9 april 2015 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allemaal thuis aan het uithuilen om de miss etam
Hier begint het zonnetje al in de voorkamerquote:Op donderdag 9 april 2015 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik gooi even een tuinstoel op het balkon om buiten een broodje weg te werken. Eerste keer dit jaar
Dat doe ik al! Ik was ook al vaste klant bij de Halfords.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stoppen met alles online kopen en weer gewoon je kleding bij Miss Etam halen Q!
Lok ze dan weer terug!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weggejaagd door renesite, die ook al niet meer komt
Ja, ik zal ff een pic van m'n dick postenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik zal ff een pic van m'n dick posten
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
okay! Doe je strapon maar onquote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neem een breezer en probeer het nog eensquote:Op donderdag 9 april 2015 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet geen eens hoe je Angel zijn nick schrijft dus kan hem niet lokken
Wat is het dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neem een breezer en probeer het nog eens
Danny?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
Wauw, hoe snel dingen kunnen veranderen
NWS / Borst verbiedt roken op de werkplek...
Ik moest wel hard lachen om de compleet niet uitgekomen voorspellingenquote:
Tjaquote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest wel hard lachen om de compleet niet uitgekomen voorspellingen
Lieve zoete Gerritjequote:Op donderdag 9 april 2015 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Bijna in den Bosch, nog een klein uurtje te gaan
Oooo, het wordt dus niet ergens overnachten?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Bijna in den Bosch, nog een klein uurtje te gaan
Jewel, 3 nachten in Hoevenquote:Op donderdag 9 april 2015 16:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oooo, het wordt dus niet ergens overnachten?
Haha denk t niet. Geen idee eig hoe ze daarin zijn.quote:
RIP Borstquote:Op donderdag 9 april 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
Wauw, hoe snel dingen kunnen veranderen
NWS / Borst verbiedt roken op de werkplek...
Oh darn, ja! Had ik niets eens erg inquote:
Suc6 i.i.g.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha denk t niet. Geen idee eig hoe ze daarin zijn.
Maar de cursus duurt elke avond tot 22 a 23 uur, dus denk niet dat er veel gedronken gaat wordeen
lame cursus. Stomme baasquote:Op donderdag 9 april 2015 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha denk t niet. Geen idee eig hoe ze daarin zijn.
Maar de cursus duurt elke dag van 10 tot 22 a 23 uur, dus denk niet dlat er veel gedronken gaat wordeen
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eentje die ik zelf wou. Zoek maar op Corinor en Columbus training
Ben heel benieuwdquote:Op donderdag 9 april 2015 16:20 schreef Cue_ het volgende:
Schijnt nog wel eens een emotionele achtbaan te kunnen worden. Blwgh spannend hehe
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze/ik bij mij kan bereiken
Ik zag gister al een kerel in een korte broek en T-shirt en slippers. Kom ik aan met een lange broek, laarzen, vestje en winterjasquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:14 schreef stbabylon het volgende:
PRACHTIGE vrijdag
Maar nog niks gezien van dat rokjesdag. Een paar vrouwen gezien met rokje, maar alle vijf met een panty er onder.
Ik zei het gisteren al, dat kun je niet afdwingen, zeker niet als je te maken hebt met vrouwen.
Ja die heb ik wel gezien. Fucking idiots. Vanochtend ook een kereltien met een strakke korte broek. What is this? The eighties??quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag gister al een kerel in een korte broek en T-shirt en slippers. Kom ik aan met een lange broek, laarzen, vestje en winterjasIk had de sjaal wel even thuisgelaten.
Hier is het mistigquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:14 schreef stbabylon het volgende:
PRACHTIGE vrijdag
Maar nog niks gezien van dat rokjesdag. Een paar vrouwen gezien met rokje, maar alle vijf met een panty er onder.
Ik zei het gisteren al, dat kun je niet afdwingen, zeker niet als je te maken hebt met vrouwen.
Fysiek of mentaal?quote:
Komt hier vast ook nog wel goedquote:
Geen droger gebruikenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Komt hier vast ook nog wel goed
Wel jammer, dat het nu mistig is, want ik had gehoopt dat mijn wasgoed lekker zou drogen in de ochtendzon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |