Verkopen ze niks bij de Action ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor lampen had jij in gedachte dan?
Ik las 20, ik was zeer verbaasdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo restaurants gereserveerd.
Genot
Ik heb al een hekel aan de kerstboom versieren laat staan dat ik een vent moet versieren met kerstboomverlichtingquote:Op woensdag 8 april 2015 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Verkopen ze niks bij de Action ofzo?
Iets met kerstboomverlichting zou ook leuk zijn voor als we hem hebben
Ik zou het ook niet echt versieren noemenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan de kerstboom versieren laat staan dat ik een vent moet versieren met kerstboomverlichting
Ik was dus niet de enigequote:
Yabase op zaterdag en kikaku op zondag. Lunchen bij de ramen maar daar moet je gewoon in de rijquote:
Dit bedoelen we dusquote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan niet gezellig zijn want je bent een asociaal stuk vreten
Je gaat weer naar Dusseldorp dusquote:Op woensdag 8 april 2015 20:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yabase op zaterdag en kikaku op zondag. Lunchen bij de ramen maar daar moet je gewoon in de rij
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je gaat weer naar Dusseldorp dus
Ik ga Better Call Saul kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Steek je hand op als je Bayer Leverkusen - Bayern Munchen gaat kijken.
* Sked steekt zijn hand opquote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke zenderquote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat leuk jrquote:Op woensdag 8 april 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Better Call Saul kijken
Dat bekervoetbal boeit me niet zo
Al gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Better Call Saul kijken
Dat bekervoetbal boeit me niet zo
Band of Brothers, the Walking Dead (:') ) en nog wat series staan ook op de planning.quote:
BB was dan ook treurig slecht.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, heb ze alle 10 gezien. Erg leuke show, maar net geen BB niveau.
Heb je weinig series gekeken als je dat het beste vindt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt van genoten. Op eenzame hoogte samen met HoC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |