Weten we al voor hoe langquote:Op woensdag 8 april 2015 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Powerloungen kreeg daar gisteren een ban voor.
tegen wie zei hij het?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Powerloungen kreeg daar gisteren een ban voor.
zo zoquote:
Is een Ajax legende man.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook minder dan de echte VBL SC helden.
PowerLoungen zit altijd als een achterlijke af te geven op Vitessequote:Op woensdag 8 april 2015 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook minder dan de echte VBL SC helden.
Vitesse is dan ook een kutclubquote:Op woensdag 8 april 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
PowerLoungen zit altijd als een achterlijke af te geven op Vitesse
Van mij mag hij wegblijven
Niet over een user, over andere publieke figuren. Weet niet meer wie. Zipportal was boos omdat die dacht dat ik er een TR van had gemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tegen wie zei hij het?
#freepowerloungen
Zipportalquote:Op woensdag 8 april 2015 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet over een user, over andere publieke figuren. Weet niet meer wie. Zipportal was boos omdat die dacht dat ik er een TR van had gemaakt.
Je bent voor Vitessequote:Op woensdag 8 april 2015 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik geen smaak zou hebben zou ik jou wel leuk vinden.
Dit is niet waar. Als ze jou bannen gaan we met fakkels en hooivorken naar Danny toe.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil ook een ban.
#niemandzalmijmissen
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Als ze jou bannen gaan we met fakkels en hooivorken naar Danny toe.
Mensen hier kunnen slecht tegen mensen die wat anders in elkaar steken.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:44 schreef Smoofie het volgende:
Je bent nou eenmaal de vreemde vogel hier JR
Je bent mijn poezenvriendquote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen hier kunnen slecht tegen mensen die wat anders in elkaar steken.
Best autistisch verder
Ik doe mee.quote:
Aha, bedankt ook voor de argumentatie.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent voor Vitesse
De meest smakeloze club die er is.
Dit betekent dat ik leuk ben
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik doe mee.
(mits de ban onredelijk is)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |