Tenminste geen huilie huilie kneusjequote:Op woensdag 8 april 2015 18:56 schreef Buitendam het volgende:
Het juichen van Wout Brama gisteren. Wat een koning.
Ik heb geen idee. Wat mij betreft gaan ze eerst eens zitten voor Tapia.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer wordt Pröpper vastgelegd?
Wel een meer voetballend middenveld dan voorheenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wat mij betreft gaan ze eerst eens zitten voor Tapia.
groot en rond voorhoofd en de achterkant gaat 90° omlaag.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:48 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan nooit wennen aan het hoofd van die Twentetrainert.
Gudelj, Guardado, Tapia/Pröpper zou prima zijn. Heb je drie complementaire spelers op het middenveld.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een meer voetballend middenveld dan voorheen
Gudelj gaat al naar Ajax, zipsnipper.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gudelj, Guardado, Tapia/Pröpper zou prima zijn. Heb je drie complementaire spelers op het middenveld.
Dat is nog helemaal niet zeker.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj gaat al naar Ajax, zipsnipper.
PSV kan Gudelj niet betalen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gudelj, Guardado, Tapia/Pröpper zou prima zijn. Heb je drie complementaire spelers op het middenveld.
Haha hoe anders? Sink , Bazoer en Klaassen. Alle drie beter dan Gudelj.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als Ajax hem als VM wil gebruiken, wat ik vrees.
Ja, dat is voor PSV al te veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus omdat Ajax 100 miljoen heeft, kan PSV hem niet betalen, of zo? Hij kost zes miljoen.
Vaak goed? Telegraaf zit echt áltijd goed met Ajax.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Telegraaf zit vaak goed met Ajax-transfers, maar aan de andere kant, het is de telegraaf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |