SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Ik moet ook nog steeds stoppenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
Vanaf vrijdag ook stoppen met roken
Samen met nofap in for dikke rages
Coldshowers, nopillow, social challenges.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef no1uknow het volgende:
Weet iemand nog een leuke challenge die ik kan doen bij het nofappen en niet roken? Maak gwn experiment van mezelf
snij je polsen doorquote:Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef no1uknow het volgende:
Weet iemand nog een leuke challenge die ik kan doen bij het nofappen en niet roken? Maak gwn experiment van mezelf
Elke ochtend 5 AM opstaan en mediteren voor een uur.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef no1uknow het volgende:
Doe ook de fat loss cyclequote:Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef no1uknow het volgende:
je kan je eigen falen wel op mij afreageren maar dat doet me niks vriendquote:
Dan val je al mediterend toch weer in slaap man.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Elke ochtend 5 AM opstaan en mediteren voor een uur.
dan val ik gewoon weer in slaap manquote:Op woensdag 8 april 2015 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
omg wij zitten zo op 1 lijnquote:Op woensdag 8 april 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan val je al mediterend toch weer in slaap man.
Volgens mij heeft Awesome_ dat een keer geprobeerd, elke dag om 06u opstaan en dan een uur fietsen.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
snapje, gewoon kwestie van wilskrachtquote:Op woensdag 8 april 2015 18:28 schreef Fripsel het volgende:
Moeite hebben met stoppen met roken is net zoals als moeite hebben met afvallen. Als je het echt wil, lukt het. En anders moet je niet huilen.
tegeltje dit hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 18:28 schreef Fripsel het volgende:
Moeite hebben met stoppen met roken is net zoals als moeite hebben met afvallen. Als je het echt wil, lukt het. En anders moet je niet huilen.
3.4quote:
als jij niet weer terug gaat in je oude patroon is er geen reden waarom je terug zou schieten hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
3.4
Als ik hiermee de 15 haal en daarna niet kkhard weer terug omhoog schiet zuig ik je nieren eruit.
Heb jij iets gemerkt over de verhalen dat als je vast, je lichaam leert copen met een lagere intake en je, als je omhoog gaat naar een (gezonde) inname, je juist aankomt?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
als jij niet weer terug gaat in je oude patroon is er geen reden waarom je terug zou schieten hoor
ik denk nog ff na over het aanbod
JAA!!quote:Op woensdag 8 april 2015 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb jij iets gemerkt over de verhalen dat als je vast, je lichaam leert copen met een lagere intake en je, als je omhoog gaat naar een (gezonde) inname, je juist aankomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |