Ik droog sowieso op van al die benamingenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Even verder lezen dan Juup©. Ik zocht op amazone en kreeg iets uit dat artikel te lezen maar heb niet alles gelezen.
Whud?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja. Ik kan klaarkomen door enkel m'n bekkenbodemspieren ritmisch aan te spannen en te ontspannen
.
Respect, daar heb je zeker veel op moeten oefenen?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja. Ik kan klaarkomen door enkel m'n bekkenbodemspieren ritmisch aan te spannen en te ontspannen
.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik droog sowieso op van al die benamingen
Ik kwam er per toeval achterquote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Respect, daar heb je zeker veel op moeten oefenen?
Coolquote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Was met de PC niet zo'n succesquote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Het kan ook door alleen meditatie. Almost nailed itquote:
Staat wel al jaren op mijn bucket listquote:
Toch knap als je dat als vrouw kanquote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kan ook door alleen meditatie. Almost nailed it
Als ik lucide droom over seks, kom ik ook altijd klaar in m'n slaapquote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kan ook door alleen meditatie. Almost nailed it
Bovendien: gewoon lekker doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef Juup© het volgende:
[..]dat snap ik ja, wat een benamingen als ik het zo lees
Wat heb je geleerd?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Zo leer je nog wat op de woensdagavond
Hoezo?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Zo leer je nog wat op de woensdagavond
Dat vrouwen kunnen klaarkomenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ... ik zit .. met een cappuccino
[..]
Wat heb je geleerd?
Ik kan me er geen voorstelling als man zijnde bij maken.quote:
Cappucino... Goed idee, ik schenk nog een wijntje inquote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ... ik zit .. met een cappuccino
[..]
Wat heb je geleerd?
En dan heb je gelijk je ochtenddouche gehadquote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik lucide droom over seks, kom ik ook altijd klaar in m'n slaap. Dat is nog eens lekker wakker worden 's ochtends
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |