Van der Lijke toevallig?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renner van Lotto Djumbo gespot.
Was wel een dwerg, dus zou goed kunnen.quote:
Stond op 13:31. Al veel verloren dus.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Net gemistNiets mis met de etappe zie ik.
Op hoeveel stond Wellens in het alg. klassement eigenlijk ?
Ja volgens mij wel... Maar ik kijk Eurosportplayer zonder commentaar, dus ik hoor ook geen namenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zat ie ook in de kopgroep?
Heb die naam niet een keer horen vallen.
Om Mandy kon je nog lachen, die Frank veroorzaakt alleen maar ongelukken voor andere mensen. Dat hij het voorbeeld van zijn broertje volgt.quote:
we steken zondag een kaarsje voor hem aan in de kerk. Hij is de enige Nederlander die top-5 kan rijden in de Waalse klassiekers. Pocket Rocket gaat die topnotering van vorig jaar niet herhalenquote:
Vandaag was hij wel 4e (als je de vluchters weg denkt). Heb er wel vertrouwen in dat hij er volgende week staat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we steken zondag een kaarsje voor hem aan in de kerk. Hij is de enige Nederlander die top-5 kan rijden in de Waalse klassiekers. Pocket Rocket gaat die topnotering van vorig jaar niet herhalen
Ok, dan heb ik niks gezegd...quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slagter zat in de kopgroep.
quote:Unfortunately, in the chasing of that breakaway Bauke Mollema and Fränk Schleck were involved in a nasty crash.
“In one of the descents, we were going down at 60km an hour, when the rider in front of me suddenly braked”, Bauke explained. “I was really close and I didn’t expect him to hit the brakes because the road was totally straight. I touched his wheel and the next thing I know, I’m on the ground. Unfortunately I took Fränk with me also, but I’m very happy to see he seems okay.”
Fränk confirmed : “When Bauke fell, sadly I could not avoid him and fell over him. I’m okay but I must say I have felt better before.”
Bauke will not start in the final stage tomorrow, with a time trial going over the exact last 18km of today’s stage: “Now, first of all I have to recover well for the classics next week. We do not want to take any risks for that, so I will concentrate on a –hopefully- speedy recovery!”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |